clio 3 cup uitlaat
oorverdovend 

martll schreef:Prachtig, echt een aanrader!
De uitlaat maakt goed wat de rs nou net mist; Een beetje geluid.
Miltek is naar mijn mening te stil.
En bedoel je dan met middendemper of zonder? En weet je misschien ook als ik die zou monteren of er dan een remap nodig is of is dat alleen nodig als ik ook de katylisator vervang?
Ok dus wel de originele middendemper laten zitten? En hij ging er niet breroerd door lopen want dat is eigenlijk wat ik bedoelde?martll schreef:Ik had alleen de einddemper.
Remap zou kunnen maar daar zijn de meningen over verdeeld, ikzelf geef niks om een halve pk extra en een iets netter lopende koppel curve.
Ok dank je dan denk ik dat ik hem maar op ga halen! Ze vragen er gellukig niet te veel voormartll schreef:Ik merkte geen verschil.
Middendemper heb ik laten zitten maar kan je er natuurlijk ook nog tussenuit halen als het geluid anders moet worden.
Ik zal hem dan eerst met demper proberen! Ik kan ook een cup spruitstuk erbij kopen maar ik weet dan niet hoe het zit met de katalysatorDaan2D schreef:Zonder middendemper klinkt het echt hard! Jochem en Tjabel kunnen daar wel iets over toelichten![]()
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. is het niet te overdreven met middendemper en cup eind demper? Wil opzich wel iets meer geluid, maar het moet niet zon sjonniebak worden 

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Ik zou geen cup uitlaat aanraden,is echt te gek. Dat ben je met een week zat,op de snelweg hoor jefredje schreef:Ik zal hem dan eerst met demper proberen! Ik kan ook een cup spruitstuk erbij kopen maar ik weet dan niet hoe het zit met de katalysatorDaan2D schreef:Zonder middendemper klinkt het echt hard! Jochem en Tjabel kunnen daar wel iets over toelichten![]()
gewoon de radio niet meer door de herrie...
Gewoon een miltek uitlaat nemen,klinkt super.
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Diameter is hetzelfde bij de uitlaat demper.
Wel moet je je originele door midden lassen aangezien deze uit 1 deel bestaat.
Ik heb gewoon een uitlaatmof gebruikt als verbindingsstuk, als je goed kijkt zie je hem op onderstaande foto zitten.
[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55E7B05A[/img]
Ik heb gewoon een uitlaatmof gebruikt als verbindingsstuk, als je goed kijkt zie je hem op onderstaande foto zitten.
Top dank je ! Moet lukkenmartll schreef:Diameter is hetzelfde bij de uitlaat demper.
-
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
oei!....zal vast goed klinken....maaaaar hard!
Born Grippy
-
Als je geluidsopname hebt, dan is die hier van harte welkom!! In het kader van toekomstplannen, ben ook wel benieuwd naar de Cup-sound. 

Heb hem ondertussen onder de RS gehad! Paste totaal niet en flink moeten aanpassen! Moest een stuk van de endpipes af daarna weer eindstukjes erop gelast en eronder gehangen! Schitterend geluid en bij gas los een mooie roffel. Bij doortrekken net een raceauto maar te luid voor vrouw en zoontje! Met gemengde gevoelens weer eronder uitgehaald! Baalde er wel van. Ook nog eens 300km gereden om hem in bezit te krijgen.als ik niet vaak mijn zoontje achterin had was die blijven hangen. Nu maar weer op zoek naar een ander iets stiller type. Waarschijnlijk de milltek resonated versie dus als er iemand voor mij een goed adresje heeft waar ze die uitlaten snel kunnen leveren hou ik me aanbevolen ! Ik kan overigens nergens een filmpje van een resonated versie vindenmichael verheijen schreef:Als je geluidsopname hebt, dan is die hier van harte welkom!! In het kader van toekomstplannen, ben ook wel benieuwd naar de Cup-sound.
-
Hahaha...! Daarom nooit vrouw en zoon meenemen voor een testrit...
Je had gewoon moeten zeggen: "ja, hij kan er nou niet meer van af."
Maar goed om te lezen dat het geluid met cup uitlaat (te ?) goed is.
Je zou bij Biesheuvel.nl kunnen kijken voor Milltek. Ze kunnen ze daar ook monteren. Topmensen daarzo!

Maar goed om te lezen dat het geluid met cup uitlaat (te ?) goed is.
Je zou bij Biesheuvel.nl kunnen kijken voor Milltek. Ze kunnen ze daar ook monteren. Topmensen daarzo!
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Haha ik had precies hetzelfde! Gewoon voor de "milde" Milltek uitlaat gaan,klinkt ook hartstikke goed.fredje schreef:Heb hem ondertussen onder de RS gehad! Paste totaal niet en flink moeten aanpassen! Moest een stuk van de endpipes af daarna weer eindstukjes erop gelast en eronder gehangen! Schitterend geluid en bij gas los een mooie roffel. Bij doortrekken net een raceauto maar te luid voor vrouw en zoontje! Met gemengde gevoelens weer eronder uitgehaald! Baalde er wel van. Ook nog eens 300km gereden om hem in bezit te krijgen.als ik niet vaak mijn zoontje achterin had was die blijven hangen. Nu maar weer op zoek naar een ander iets stiller type. Waarschijnlijk de milltek resonated versie dus als er iemand voor mij een goed adresje heeft waar ze die uitlaten snel kunnen leveren hou ik me aanbevolen ! Ik kan overigens nergens een filmpje van een resonated versie vindenmichael verheijen schreef:Als je geluidsopname hebt, dan is die hier van harte welkom!! In het kader van toekomstplannen, ben ook wel benieuwd naar de Cup-sound.
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
Dan bedoel je de versie met middendemper?Tjabel schreef:Haha ik had precies hetzelfde! Gewoon voor de "milde" Milltek uitlaat gaan,klinkt ook hartstikke goed.fredje schreef:Heb hem ondertussen onder de RS gehad! Paste totaal niet en flink moeten aanpassen! Moest een stuk van de endpipes af daarna weer eindstukjes erop gelast en eronder gehangen! Schitterend geluid en bij gas los een mooie roffel. Bij doortrekken net een raceauto maar te luid voor vrouw en zoontje! Met gemengde gevoelens weer eronder uitgehaald! Baalde er wel van. Ook nog eens 300km gereden om hem in bezit te krijgen.als ik niet vaak mijn zoontje achterin had was die blijven hangen. Nu maar weer op zoek naar een ander iets stiller type. Waarschijnlijk de milltek resonated versie dus als er iemand voor mij een goed adresje heeft waar ze die uitlaten snel kunnen leveren hou ik me aanbevolen ! Ik kan overigens nergens een filmpje van een resonated versie vindenmichael verheijen schreef:Als je geluidsopname hebt, dan is die hier van harte welkom!! In het kader van toekomstplannen, ben ook wel benieuwd naar de Cup-sound.