Qua auto's en privé Is er een hoop gewijzigd.
Inmiddels bijna 5 jaar getrouwd en zijn er sinds 2010 2 dochters geboren. We wonen met zijn allen in het zelfde huis nog.
Aan het onderstaande voeg ik toe:
De gt turbo die ik hier onderstaande wilde opknappen was te rot. Oude schade roest stevig als je niet goed herstelt heb ik nu gezien. De ruimte waar de auto de laatste jaren stond moest leeg, en zo doende heb ik de GT gestript.
In 2008 heb ik een R5 tl LR-97-FP van 5 Dec 1984 gekocht deze auto heb ik nog en word langzaam omgebouwd tot GT. Onderstel en remmerij zijn al gedaan en ik heb met Mark5t al een versnellingsbak opgefrist met nieuwe keerkringen wat tandwielen vervangen. Ook is er al flink aangelast, de wielkuipen waren rot en de dakgoot achter de kofferklep ook.
Ook kocht ik voor mijn zaak een nieuwe 37-VVZ-7 Fiat Doblo 2.0 Multi jet 120Pk die lekker snel gaat (gps 180, en lekker snel op 130Kmh), en ook nog wel als ik oplet zuinig kan .
De Twingo 73-PV-SL heeft intussen een hart transplantatie ondergaan aangezien de 1.2 stuk liep. de 1.4 uit een R19 bleek met alle randorganen van de 1.2 probleemloos te lopen en ook niet te arm waar ik van tevoren nog wat angstig voor was. Deze is later achter op een file gereden en is naast de gt beland en heb ik zelf redelijk gerepareerd. ik heb er nooit echt meer in gereden. de accu liep langzaam leeg en ik had een 2e nieuwere Twingo gekocht. Maar de kenteken bestaat nog steeds.
Ik had dus toen in een opwelling nog een Twingo gekocht met motor schade en die wou ik dan voor plaatwerk gebruiken, maar heb de kop vervangen en een halfjaar in gereden.
En omdat mijn vrouw zwanger was heb ik vlak voor de geboorte van mijn eerste dochter een Rode Megane 2 2.0 16V lpg gekocht op 14-3-2010 omdat ik ons niet in die Twingo zag rijden
Dat was nummer dus 6 auto's op naam, waar van 3 geschorst dat wel. Dus snel die Twingo's dumpen. Dat gedaan, en nu ook de GT gesloopt sta ik op een respectabele 3 auto's (Ja Mark jij hebt een stuk meer

die ik vandaag met dik 50000km verder met de huidige stand van 240000Km ingeruild op een Bordeauxrode Megane 2 05-TX-SN 2.0 Dci 150PK Grandtour met een km stand van 137000km. Zaterdag as. ga ik hem halen.
[img]http://i61.tinypic.com/2luck28.jpg[/img]
Hallo,
Ik wil mij nu opnieuw voorstellen in de afgelopen jaren is er heel veel veranderd. Het enige wat nog het zelfde is is dat ik nog in de zelfde woning woon met mijn zelfde vriendin.
mijn eerste auto kocht ik in hilversum in autustus 1999 een r5 tr 5 deurs uit 89 kenteken XS-53-NT ik heb deze auto gekocht omdat ik gek was van de GT Turbo, maar dit leek mij onverstandig aangezien ik mezelf om een boom zou rijden
Ik heb ik deze auto 3 jaar gereden en 100000KM ongeveer.
mijn 2e auto kocht ik om opteknappen. Dit was een ph1 GT Turbo uit 85. orgineel uiterlijk, alleen zwaar gedeukt met een stukke motor. deze kocht ik in denhaag. Maar uiteindelijk in onderdelen verkocht en gesloopt RIP HT-RL-48
dus ik reed nog in mijn trouwe R5 TR
Maar dekriebel voor de GT was er in volle hevigheid weer, dus ik kocht 22-12-2002 de Zwarte GT van Ivo. Dus de JN-NH-53 werd mijn nieuwe auto. Mooie auto om te zien, maar er mankeerde nog genoeg aan helaas. En tot overmaat van ramp liep de motor 3 maanden later stuk
De GT stond stuk aan de kant van de weg, en mijn vriendin wou een modernere auto. Dus hebben wij een Megane Coupe gekocht. dit was de 10-HH-RH hier hebben we een jaar in gereden en verkocht omdat we een Audi van de zaak naast de huis haden staan.
De GT reed nu ook al weer een tijdje gelukkig, Maar dit had wel bijna 8 maand geduurd. vanwege drukte, en omdat het herstel tegen zat, De cylinderkop was namelijk gescheurd. dus dit zat weer zwaar tegen.
in November 2004 hebben we een Twingo bij gekocht. Een aankoop die we zelf nog moesten invoeren. Hier mankeerde helaas het een en ander aan, maar dat kon ik zelf allemaal verhelpen. deze 73-PV-SL hebben we nu nog en afgelopen maandag heb ik de GT verkocht. Dus de JN-NH-53 is over naar een nieuwe eigenaar, ik heb er een kleine 30000 in gereden in 4 jaar.
Deze zaterdag heb ik mijn 3e zwarte PD-PT-53 GT Turbo opgehaald. Een auto die al een flinke tijd stil heeft gestaan en flink roest heeft op het linker achterscherm. Maar de auto zelf is in goede staat, mooi lopend motortje en stevige stoelen (op de rug leuningen na, die zijn versleten) helemaal orgineel en maar 128000 op de teller. Deze staat nu geschorst bij mijn ouders binnen. En het is een Coupe op kenteken!
dus de liefde is niet over, staat alleen maar in de kast![]()