Hebben jullie dat ook, als je lekker aan het doorjagen bent dat je op een gegeven moment zo'n apart geurtje in de auto krijgt. Nee geen angstzweet, benzine of olie geur, maar iets anders. Ik weet er geen goede omschrijving aan te geven. Gewoon het geurtje van dat je gtt wil zeggen: " jaja, ik ben hard aan het werk "
-
Hoi,
waarschijnlijk is dat geurtje afkomstig van de koelvloeistof, dat tijdens het bijvullen is gemorst, dit blaas je nu als je je blower aanzet naar binnen(ruikt een beetje naar Maggi?).
De mzzl, Jeof
waarschijnlijk is dat geurtje afkomstig van de koelvloeistof, dat tijdens het bijvullen is gemorst, dit blaas je nu als je je blower aanzet naar binnen(ruikt een beetje naar Maggi?).
De mzzl, Jeof
Ja dat zou kunnen alhoewel het absoluut niet die geur is van warme koelvloeistof, maar jij bedoelt dus een maggie geur. Ik ga weer ff proberen, eerst maggie snifje nemen, dan rijden en vergelijken !
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dat klopt ja, ik ging toen even naar de Efteling met mijn 5, er zat toe net een nieuwe koppeling in, hadden ze geloof ik dat hiiteschild te dicht op de turbo of zoiets geschroefd, ik stond daar bij de stoplichten, stinken ineens, rook onder mijn kap vandaan, trek ik de kap open hitteschild rood gloeiend, ik meneer Renault : Kees even gebeld, hij zegt ga daar gelijk even naar de garage, daar had ik toen weinig zin in en dacht ik ga eerst naar de Efteling, en rij daarna rustig naar huis....
Maarja op de terugweg kwam ik een Kadett GSI tegen dus dat ging toch weer even om het hardst, gelukkig is er verder niets kapot gegaan en kreeg ik van Renaul dealer Kempenaar GRATIS een nieuw hitteschild.
Bedankt Kees+Gerrit...
Maarja op de terugweg kwam ik een Kadett GSI tegen dus dat ging toch weer even om het hardst, gelukkig is er verder niets kapot gegaan en kreeg ik van Renaul dealer Kempenaar GRATIS een nieuw hitteschild.
Bedankt Kees+Gerrit...