Adinsx schreef:Gewoon die AMT eens lezen die ik je heb meegegeven zondagKatosferreira schreef: Ik ben ook niet heel technisch, ben net aan het leren ....

Adinsx schreef:Gewoon die AMT eens lezen die ik je heb meegegeven zondagKatosferreira schreef: Ik ben ook niet heel technisch, ben net aan het leren ....
Dus bij deze zou fijn zijn als ik ook mag rollen en eventueel mappen,Katosferreira schreef:Hoi hoi, Ik heb sinds een jaar een Megane Rs uit 2004 met iets meer dan 100.000 km op de teller.
Ben zondag naar de meeting geweest en een bekende tegengekomen die mij heeft geadviseerd om bij jullie te komen omdat ik niet eens wist te achterhalen wat voor chiptuning er in zit .
Dus wil ik graag 23 Mei naar jullie toe !!!
Kunnen jullie mij ff wat meer info sturen met hoe en wat ????
Alvast bedankt !!
Ik ben bij het eind begonnen .....
Heb pas na dat ik de bericht hierboven geschreven had, jullie info gelezen aan de top van de topic ..... Sorry !!!
Ik kan dus niet zeggen dat mijn RS 100% is, maar hij is wel gelezen door Renault dealer in Zevenaar omdat ik storingen kreeg (tijdens garantie na aankoop) in een injector ,en die is vervangen, daarna geen probleem meer .
Ik ben ook niet heel technisch, ben net aan het leren ....
Super ! Ziet er naar uit dat het druk wordt en dan is extra hulp meer dan welkom.MeganeRSTrophy schreef: Ik heb de 23ste mei in mijn agenda gezet Henk en Jo weer voor de aanwezigheid en hulp op die dag.
Edel schreef:Beste Jo & Henk,
Wil me graag aanmelden voor een custom map op 23 mei voor een Megane 1.5 dci 110
Grtn Peter
Nice !!!!-jo- schreef:Aanmeldingslijst:
Custom map:
-Gio, GTTi (1.8-16VT)
-Frank, 250 stock, stg1
-Wilbert R26, Miltek turbo-back, Ron98, STG1
-Arno, meg DCi stg 2
-Midri (Tommy), Clio IV 200edc, stock, stg1, Ron98
-SamB., R26, stock stg1
-Edel, Megane 1.5dci (110)
Regulier rollen (2x meten + print):
-Benn, 225 (optie mappen)
-JPO, 197 (optie mappen)
-Katosferreira, meg225 (optie mappen)
-Pascaltrophy 225
-Kris, megane R26R
-
Werkingsgraad katalysator is afhankelijk van het volgende:pascalrstrophy schreef:Henk even nog vraagje wat betreft megane225, ben aan het kijken voor een sportcat weet alleen niet of je met 100cell ook al door apk komt? Regelt het motormanagment het zelf bij? Had hem vandaag laten meten zonder cat maar zat ver boven de waardes. En is het nodig om auto nog keer te laten afstellen, ik kom zoiezo rollen 23mei en dan eventueel afstellen indien nodig... gr pascal