Mocht je hem kopen en specifiek een set fase 2 velgen er bij willen heb ik ze nog wel liggen.

Alpine Magazine is het clubblad van Club Renault Sportives (www.clubrenaultsportives.nl) . Misschien daar even vragen? Misschien hebben ze nog een exemplaar.Abel schreef:Chris is de master van deze lijst, hij heeft vast de kenteken uit een foto afgelezen. Dus ergens moet een foto zijn van je auto. maar welke uit stapel
Welkom op het forum! Gaaf dat je de NY-92-RF hebt gekocht!S-360 schreef:Sinds 02-2015 ben ik in het bezit van een Renault 5 GT Turbo namelijk de NY-92-RF. De auto is 12 jaar bij 1 eigenaar geweest en sinds 4 maanden in mijn bezit. Maar wat ik me al een tijdje af vraag, op de 5gt.nl site kwam ik het onder staande tegen:
1986
- NV-39-SL - Wit (Jean, Rotterdam, afgemeld)
- NV-70-TP - Blauw (gesloopt 2002)
- NV-71-TP - (gesloopt voor 1995)
- NX-19-YG - Blauw (phase1, Dennis)
- NY-09-JT- Zwart (ex Kempjes Lunteren)
- NY-92-RF - Grijs (Alpine Magazine)
Mijn kenteken, maar kan iemand mij vertellen waarom er Alpine Magazine achter staat? Als mijn auto in een auto blad staat lijkt me dat er gaaf om te zien en een exemplaar te hebben.
Iemand een Idee?
Ik heb zojuist te horen gekregen dat de motor van de RK-29-ND in mijn Renault 5 GTE zit PJ-DG-30Chris schreef:De RK-29-ND is gesloopt...
[img]http://www.5gt.nl/images/129c20d6c628b5 ... 3-2731.jpg[/img]Historie kentekenmeldingen Geregistreerd van ... tot ... Duur
gesloopt door erk bedr, kr 37.4 10-10-2011 99 dagen
Stond onlangs te koop in "de steeg" , brana gaat voor een vlugge winst volgens mij.ClioRS172 schreef:Op onderstaande link staat een Nederlandse 5 GT Turbo Blue Sport, HV-VJ-97, te koop. Zag dat er van deze geen foto materiaal voorhanden was. Foto's zijn nu via de link beschikbaar.
Niet van mij, kwam deze tegen opzoek naar iets anders. Misschien nog een liefhebber hier?
http://veiling.catawiki.nl/kavels/33996 ... sport-1990
Dat is naar mijn idee de 47-GLR-8 met andere nummerplaten...-jacco- schreef:GTT lookalike op de achtergrond...