Hallo leden,
Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Patrick, 23 jaar en kom uit Maastricht.
Ik ben sinds 1 dike week in het bezit van een van mijn droomwagens! :driving:
Namelijk een Renault Clio RS F1 Team uit 2007 8-) .
Ik wilde perse eentje met de Recaro stoelen omdat ze zo bruut zijn en gewoon heerlijk zitten!
[img]http://imagizer.imageshack.com/img673/8173/rnh0ys.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.com/img913/7291/6Fj30f.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.com/img537/2222/J4V0fP.jpg[/img]
Enigste minpuntje: de deurhendel aan de buitenkant van de rechterdeur is helaas verkleurd door het veel vastpakken denk ik.
Toevallig iemand die een deurhendel heeft liggen in goede staat?
Heb gisteravond in ieder geval al de emblemen op de achterklep verwijderd:
[img]http://imagizer.imageshack.com/img538/364/cNWGsl.jpg[/img]
Vind het stukken mooier zo!
Zaterdag ga ik de Renault logo's zwart wrappen.
Ben benieuwd of het me gaat lukken, want word mijn eerste keer wrappen haha!
Ik zal proberen het topic goed up to date te houden haha!
Even voorstellen: Patrick91 met Renault Clio RS F1 Team 2007
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom hier..
Volgens mij ken ik die auto wel..
Volgens mij ken ik die auto wel..
-
- Moderator
- Car: Megane
Bekende auto! Welkom hier.
Als je nog wat info wilt stuur mij even je email. Dan heb ik nog wel wat leuke plaatjes
Als je nog wat info wilt stuur mij even je email. Dan heb ik nog wel wat leuke plaatjes

-
Welkom hier! En een prachtige Clio!!
Je hebt gelijk wat betreft de stoelen... Als die van mij echt helemaal versleten zijn, dan gooi ik er ook Recaro's in. Wel zo lekker!
Ik zie dat je niet de 'normale' configuratie hebt, mbt uitlaat. Weet je toevallig wat voor systeem er onder zit of zijn die twee pijpjes alleen voor de sier??

Je hebt gelijk wat betreft de stoelen... Als die van mij echt helemaal versleten zijn, dan gooi ik er ook Recaro's in. Wel zo lekker!

Ik zie dat je niet de 'normale' configuratie hebt, mbt uitlaat. Weet je toevallig wat voor systeem er onder zit of zijn die twee pijpjes alleen voor de sier??
Thanks!
Helemaal vergeten te vermelden, maar het is een Milltek uitlaat systeem!
Ben er erg blij mee, want het geluid is echt goddelijk
Kwam er thuis pas achter dat het een Milltek systeem was, het was me helemaal niet opgevallen tijdens de aankoop dat het erop stond
Helemaal vergeten te vermelden, maar het is een Milltek uitlaat systeem!

Kwam er thuis pas achter dat het een Milltek systeem was, het was me helemaal niet opgevallen tijdens de aankoop dat het erop stond

Laatst gewijzigd door Patrick91 op wo 18 mar 2015 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio III RS F1 team Grey Makaha
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Welkom bij de RTC Patrick! Erg gave Clio en met de Recaro's helemaal perfect 

Ik heb hem gekocht bij Honda dealer De Bois in Amersfoort!
Moet ff kijken of ik dat ga redden om naar de meeting te komen i.v.m werk, want ik draai soms ook diensten in de weekenden.
Moet ff kijken of ik dat ga redden om naar de meeting te komen i.v.m werk, want ik draai soms ook diensten in de weekenden.
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
He dat is mijn " oude" auto!
Deze auto heb ik bij de Bois ingeruild op een Audi A4 ,historie is bekend echt een fijne en goed onderhouden auto
Mocht je interesse hebben ik zo'n deurgreep liggen voor je nieuw in de verpakking.
Voor kostprijs over te nemen.
Mocht je nog vragen hebben omtrent onderhoud etc hoor ik het wel
Veel plezier ermee en spreek je wel een keer op een meeting

Deze auto heb ik bij de Bois ingeruild op een Audi A4 ,historie is bekend echt een fijne en goed onderhouden auto
Mocht je interesse hebben ik zo'n deurgreep liggen voor je nieuw in de verpakking.
Voor kostprijs over te nemen.
Mocht je nog vragen hebben omtrent onderhoud etc hoor ik het wel
Veel plezier ermee en spreek je wel een keer op een meeting
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Hele mooie RS!!!
Veel plezier ermee, dat zal ongetwijfeld lukken!!
Veel plezier ermee, dat zal ongetwijfeld lukken!!
-
Vet!! Als je wat dichterbij zou wonen, dan had ik graag een keer langsgekomen om te luisteren. Ik zit er ook over te denken Milltek aan te schaffen, maar de laatste drempel moet nog overwonnen worden, in de zin van dat ik nog nooit het geluid van binnen heb gehoord. Heb jij last van resonantie? Of is dat ook maar een fabeltje?Patrick91 schreef:Thanks!
Helemaal vergeten te vermelden, maar het is een Milltek uitlaat systeem!![]()
Ik zeg zeker doen! Het geluid is gewoon echt perfect, niet zacht maar ook niet te luid en je hebt een heerlijke roffel!michael verheijen schreef:Vet!! Als je wat dichterbij zou wonen, dan had ik graag een keer langsgekomen om te luisteren. Ik zit er ook over te denken Milltek aan te schaffen, maar de laatste drempel moet nog overwonnen worden, in de zin van dat ik nog nooit het geluid van binnen heb gehoord. Heb jij last van resonantie? Of is dat ook maar een fabeltje?Patrick91 schreef:Thanks!
Helemaal vergeten te vermelden, maar het is een Milltek uitlaat systeem!![]()
Resonatie heb ik geen last van, dus ik weet niet hoe ze erbij komen..
Toevallig ga ik zondag naar Supercar sunday in Assen, misschien dat je ook daar bent?
-
Goed om te horen!
Waar ik denk dat het resonantie-verhaal vandaan komt is dat de motor standaard rond de 4000 rpm loopt bij 120 km/h. En ik moet zeggen dat dat soms nog wel eens irritant kan zijn. Maar goed, ik rij altijd harder, dus heb er eigenlijk nooit last van...
Nee, "helaas" ben ik zondag op de Autobahn te vinden op weg naar m'n vakantieadres. Maar tijdens een RTC/CRS meeting zullen we elkaar vast wel een keer zien/spreken.

Nee, "helaas" ben ik zondag op de Autobahn te vinden op weg naar m'n vakantieadres. Maar tijdens een RTC/CRS meeting zullen we elkaar vast wel een keer zien/spreken.