
maxi dauphine
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
geen idee maar dat valt nog wel mee dacht ik. 850 a900 kilo.
officieel mag die maar 15 Kw per 100 kg hebben.
officieel mag die maar 15 Kw per 100 kg hebben.
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
Wat foto,s van het begin. zal er vanavond wel wat meer opgooien
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115[/img]
Deeplinken werkt zo niet, je probeert nu een hele pagina als plaatje te laten zien, maar als mensen gewoon even hierop klikken:
http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115
Kunnen ze gewoon daarin rustig heen- en weer bladeren met de peiltjes
Wauw wat een laswerk zit er in die koets, die is ondertussen wel 30% zwaarder denk ik zo?
Zit de rolkooi ook geintegreed aan de koets bij het dak? Zou ik wel aanraden.
En bij het voorste subframe waar de kokerprofielen naar buiten knikken, zou ik nog even een dwarsverband maken tussen links en rechts op de knik.
http://s1380.photobucket.com/user/hape1 ... rt=3&o=115
Kunnen ze gewoon daarin rustig heen- en weer bladeren met de peiltjes

Wauw wat een laswerk zit er in die koets, die is ondertussen wel 30% zwaarder denk ik zo?

Zit de rolkooi ook geintegreed aan de koets bij het dak? Zou ik wel aanraden.
En bij het voorste subframe waar de kokerprofielen naar buiten knikken, zou ik nog even een dwarsverband maken tussen links en rechts op de knik.
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
werkte de vorige keer wel.
kooi zit aan het dak gelast.
dwarsbalk zit er van origine al dus da,s een beetje overbodig.
laswerk viel nog wel mee ben een week of 3 bezig geweest met de koets.
probleem was dat ik geen motor had en dus niet de juiste maten.
gemeten in mijn 5GTT en ben daar van uit gegaan .
kooi zit aan het dak gelast.
dwarsbalk zit er van origine al dus da,s een beetje overbodig.
laswerk viel nog wel mee ben een week of 3 bezig geweest met de koets.
probleem was dat ik geen motor had en dus niet de juiste maten.
gemeten in mijn 5GTT en ben daar van uit gegaan .
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... urhscl.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... sfwbia.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... dqsjtj.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... a8rp7t.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 5xkw79.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... sqdudz.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 8upqgl.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... xgegtk.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... z5q034.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... lrrq3r.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... uhpmj0.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 7xn8b0.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... dnhr0t.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... sfwbia.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... dqsjtj.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... a8rp7t.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 5xkw79.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... sqdudz.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 8upqgl.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... xgegtk.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... z5q034.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... lrrq3r.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... uhpmj0.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... 7xn8b0.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... dnhr0t.jpg[/img]
-
- Berichten: 587
- Lid geworden op: ma 17 nov 2008 18:04
- Locatie: (Pijpelheide) Booischot
kwijl kwijl



-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
heb hem nog niet gewogen maar gewicht balans zou een stuk beter moeten zijn dan bv a310 die de motor achter de as heeft.
zou nog beter zijn om de radiateur voorin t hebben maar dan zit je met een hoop extra buizen en pomp.
zijn er hier vrij veel die de v6 uit de alpine halen en die vervangen voor een 4 cylinder.
motor zit voor de as nu dus dat lijkt me geen probleem.
restauratie wil ik het niet noemen tis meer een verbouwing.
als ik iets restaureer kun je achteraf haast niet zien waar gelast is.
zou nog beter zijn om de radiateur voorin t hebben maar dan zit je met een hoop extra buizen en pomp.
zijn er hier vrij veel die de v6 uit de alpine halen en die vervangen voor een 4 cylinder.
motor zit voor de as nu dus dat lijkt me geen probleem.
restauratie wil ik het niet noemen tis meer een verbouwing.
als ik iets restaureer kun je achteraf haast niet zien waar gelast is.
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
nieuwe gereedschap is binnen voor nog beter restauratie werk
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... gwbxdm.jpg[/img]
[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah1 ... gwbxdm.jpg[/img]
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
nee waarom dat niet meer werkt? geen flauw idee ging goed in het begin.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Je moet bij de foto op photobucket rechts naast de foto de 'Direct link' kopiëren en hier invoegen. Dat heb ik nu even voor je gedaan.maxi dauphine schreef:nee waarom dat niet meer werkt? geen flauw idee ging goed in het begin.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Kijk dat zijn nog eens hulpstukken...
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
ok. ik ben handiger met metaal dan met computers. 
zal binnenkort wel eens wat spatbord verbreeders maken.

zal binnenkort wel eens wat spatbord verbreeders maken.
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
ik heb er niet voor geleerd maar kocht op mijn 14e mijn eerste lasapparaat en begon van alles in elkaar te bakken met elektroden..
heb een opleiding monteur landbouwmachines.
Nu heb ik een bedrijf waar ik aluminium boten bouw terwijl ik nog nooit een boot had gehad toen ik ermee begon.
Een van de beste plaatwerkers in Nederland werkte op een bank voordat ie met autoplaat begon.
Wat die man maakt met een stuk ijzer, een slijptol, lasapparaat en een 75 tons pers is ongeloofelijk.
Heb een hoop van hem geleerd.
Je zult alleen niet veel over hem vinden op internet, computer heeft ie niet.
op bladzijde 26 staat een blauwe topolino weinsberger die hij zelf heeft gebouwd.
http://www.fiatclassicclub.se/Fiatelist ... 12-web.pdf
heb een opleiding monteur landbouwmachines.
Nu heb ik een bedrijf waar ik aluminium boten bouw terwijl ik nog nooit een boot had gehad toen ik ermee begon.
Een van de beste plaatwerkers in Nederland werkte op een bank voordat ie met autoplaat begon.
Wat die man maakt met een stuk ijzer, een slijptol, lasapparaat en een 75 tons pers is ongeloofelijk.
Heb een hoop van hem geleerd.
Je zult alleen niet veel over hem vinden op internet, computer heeft ie niet.
op bladzijde 26 staat een blauwe topolino weinsberger die hij zelf heeft gebouwd.
http://www.fiatclassicclub.se/Fiatelist ... 12-web.pdf
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
- Car: dauphine
neh
zit volgeboekt tot Juni Volgend jaar met de botenbouwelarij
zit volgeboekt tot Juni Volgend jaar met de botenbouwelarij