ACT: Renault Scoops/Impressies
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2013 ... Fun-01.jpg[/img]
Nieuw concept met een schuin oog naar de R5.
http://www.autoblog.nl/nieuws/renault-t ... post-58061
En het kan driften!
Nieuw concept met een schuin oog naar de R5.
http://www.autoblog.nl/nieuws/renault-t ... post-58061
En het kan driften!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Zou die echt op kenteken staan?
Of een of andere reclamestunt?
Of een of andere reclamestunt?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Komende zaterdag 30 maart zal Chris Visscher te gast zijn bij het radioprogramma TROS Autoshow op Radio 1 om 14.00 uur.
Dit naar aanleiding van de nieuwe Alpine en zijn plek in de Alpine adviesgroep.
Kijk voor meer informatie op http://www.tros.nl/autoshow
En luister morgen om 14.00 uur naar Radio 1!
Dit naar aanleiding van de nieuwe Alpine en zijn plek in de Alpine adviesgroep.
Kijk voor meer informatie op http://www.tros.nl/autoshow
En luister morgen om 14.00 uur naar Radio 1!
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Tot nu toe een beetje een gezeur. Hopelijk laten ze Chris straks wat langer aan het woord
.

- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Even weer afstoffen dit topic!
De nieuwe Clio IV RS Trophy ->
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/66592 ... 423186.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/33476 ... 393186.jpg[/img]
Nu nog interieurfoto's en de specificaties.
De nieuwe Clio IV RS Trophy ->
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/66592 ... 423186.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/33476 ... 393186.jpg[/img]
Nu nog interieurfoto's en de specificaties.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Vind hem niet zo speciaal ogen, maar we wachten het af. Voor de liefhebbers, om 11.45 uur start de persconferentie en die kun je hier live volgen:
http://event.media.renault.com/Renault/ ... index.html
Hier precies in overleggen rond die tijd, maar dan lees ik het nieuws vast hier van Rik
http://event.media.renault.com/Renault/ ... index.html
Hier precies in overleggen rond die tijd, maar dan lees ik het nieuws vast hier van Rik

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Achterkant via Björn zijn Facebook:
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=5548D39A[/img]
Oh, en de info is er ook al!
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 16a597d693[/img]
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=5548D39A[/img]
Oh, en de info is er ook al!
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 16a597d693[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Video-rondje:
http://youtu.be/iV-fknSZ3Tg
http://youtu.be/iV-fknSZ3Tg
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ik had er ook wel iets meer van verwacht. 20pk erbij en wat kleine optische zaken... in mijn ogen niet (al te) spectaculair.
De verwachtingen waren natuurlijk ook wel erg hoog na de Megane Trophy (R). Misschien komt er (ooit) nog wel een Clio Trophy R als echt ringkanon met handbak, Recaro, Ohlins en Akrapovic spul erop.
Waarom zijn tegenwoordig de Trophy-modellen bij introductie allemaal wit?
De verwachtingen waren natuurlijk ook wel erg hoog na de Megane Trophy (R). Misschien komt er (ooit) nog wel een Clio Trophy R als echt ringkanon met handbak, Recaro, Ohlins en Akrapovic spul erop.
Waarom zijn tegenwoordig de Trophy-modellen bij introductie allemaal wit?
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
^^dit
het is een remap en een optiepakket....marketing viert hoogtij bij renault
het is een remap en een optiepakket....marketing viert hoogtij bij renault
Born Grippy
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/232926renaultcliorstrophy220edc201506.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/329615renaultcliorstrophy220edc201501.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/359578renaultcliorstrophy220edc201508.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/735558renaultcliorstrophy220edc201505.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/329615renaultcliorstrophy220edc201501.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/359578renaultcliorstrophy220edc201508.jpg[/img]
[img]http://img11.hostingpics.net/pics/735558renaultcliorstrophy220edc201505.jpg[/img]
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Niet om lullig te doen maar b.v. de trophy van de megane 2 R.S. bood nou ook niet zo heel veel meer t.o.v. een gewone (iets harder onderstel, nieuwe stuurbekrachting en wat aanpassingen aan de remmerij, wat koolstofvezel in het interieur en her en der wat blauwe stiksels). Daarna werdt er wel steeds wat meer toegevoegd, R26 met sper-diff, etc.
Wat dat betreft biedt deze trophy al meer met extra vermogen dus wie weet wat er nog in het vat zit voor latere versies van de clio.
Als ze hem Trophy-R genoemd hadden dan was het wel heel karig geweest dat zeker.
Wat dat betreft biedt deze trophy al meer met extra vermogen dus wie weet wat er nog in het vat zit voor latere versies van de clio.
Als ze hem Trophy-R genoemd hadden dan was het wel heel karig geweest dat zeker.
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
CLIO RENAULTSPORT 220 TROPHY EDC: A NEW ADDITION TO THE TROPHY FAMILY
• Power increased by 10 per cent to 220hp
• ‘Torque Boost’ function raises peak torque by 40Nm to 280Nm
• Refined EDC transmission delivers up to 50 per cent faster shifts
• Larger turbo, new air intake and revised exhaust system
• Stop & Start helps to reduce emissions by 6g/km
• Lower and stiffer Trophy chassis
• Quicker steering rack
• Michelin Pilot Super Sport tyres
• Revised sports seats with integrated head rests
• R.S. Drive system with three driving modes
• Special edition version goes on sale in the UK in the Summer
Renaultsport have unveiled a special edition version of the Clio Renaultsport at the Geneva Motor Show – the Clio Renaultsport 220 Trophy EDC.
Following in the slipstream of other Trophy models such as the 2005 Clio Renaultsport 182 Trophy, the Mégane Renaultsport 265 Trophy and the current Mégane Renaultsport 275 Trophy the Clio Renaultsport 220 Trophy has been finely honed by Renaultsport’s passionate engineers to add even sharper handling, improved driving characteristics and increased performance coupled with exclusivity and distinctive styling.
The Clio Renaultsport 220 Trophy is due to go on sale in the summer of 2015 and will offer a number of enhancements including increased power and torque with Stop & Start technology and reduced CO2 emissions. A refined EDC transmission, quicker steering, a lower and stiffer chassis and upgraded tyres will make Renault’s hot hatch even hotter.
220 TROPHY: A CLIO RENAULTSPORT THAT’S EVEN MORE POTENT IN EVERY AREA
Engine
Thanks to revised engine mapping, the 220 Trophy now has 10 per cent more power and up to an extra 40Nm of torque. It also benefits from a larger turbo, an air intake designed to minimise pressure losses and a revised exhaust system to accommodate the latest Euro6 catalytic converter (and minimise back pressure losses).
• Maximum power has been increased to 220hp at 6,250rpm (up 20hp)
• Maximum torque rises to 260Nm (a gain of 20Nm)
• ‘Torque Boost’ feature in fourth and fifth gears raises peak torque to 280Nm (a gain of 40Nm)
• Maximum revs increase from 6,500rpm to 6,800rpm
• Complying with Euro6 emissions standards, the car’s CO2 output improves by 6g/km to 138g/km and also drops down a • VED band
Refined EDC transmission
• Gear shifts are now up to 40 per cent faster in ‘Normal’ and ‘Sport’ modes and 50 per cent faster in ‘Race’ mode thanks to software recalibration
• 30 per cent reduction in steering wheel paddle travel for more immediate changes
• Earlier downshifts, for example under heavy braking on track, are permitted by optimised software calibration and the raised rev limit
• ‘Sport’ mode is now more flexible with gearshift change patterns more reactive to current driving style
• A Stop & Start system works in ‘Normal’ mode but is deactivated in ‘Sport’ and ‘Race’ modes.
Clio Renaultsport 220 Trophy retains the R.S. Drive system that allows one powertrain to have three different behaviours: Normal, Sport and Race. R.S. Drive also adds Launch Control and the ability to perform multiple down shifts at once by keeping the paddle held. Race mode is fully manual only, has the fastest shift times, no ‘creep’ function and will not change up or down without intervention.
A lower, stiffer Trophy chassis
The Clio is lower by 20mm at the front, 10mm at the rear. Firmer shock absorbers, and revised springs (40 per cent stiffer at the rear), have been fitted and are coupled to the existing motorsport-derived hydraulic bump stops.
Ultra-quick steering
A new, faster rack (with ratio reduced from 14.5:1 to 13.2:1) makes steering even more precise and incredibly direct – the best system on the market.
Tyres
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC is fitted with high-performance Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 rubber.
IMMEDIATELY RECOGNISABLE…AND SEDUCTIVE
A sporting stance
• Frost White, a new and distinctive Renault i.d. matt body colour with a gloss black roof and rear spoiler, has been added to the range alongside Glacier White, Diamond Black, Flame Red and Liquid Yellow
• 18-inch ‘Radical’ wheels with black inserts and diamond-effect facings
• ‘Trophy’ badging on the front blade, door mouldings and individually-numbered door sills
Equipment tailored to enthusiasts
• Embossed leather steering wheel
• ‘Trophy’ interior pack: Heated leather sports seats with integral head rests, plus carbon-look air-vent surrounds, door handles and gear lever base plate. The air-vent inserts are now in satin chrome rather than anodised red.
• Optional Renaultsport Monitor on-board telemetry system. Potent and fun, its many features include a setting that gives the driver five different levels of throttle pedal sensitivity.
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC is a numbered special edition that provides value for money in performance terms. It is aimed at the most demanding customers, such as track-day enthusiasts and those who appreciate the cutting-edge manner of Renaultsport’s unrivalled expertise.
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC will first go on sale in Europe, from June 2015, before being released in 10 other markets.
• Power increased by 10 per cent to 220hp
• ‘Torque Boost’ function raises peak torque by 40Nm to 280Nm
• Refined EDC transmission delivers up to 50 per cent faster shifts
• Larger turbo, new air intake and revised exhaust system
• Stop & Start helps to reduce emissions by 6g/km
• Lower and stiffer Trophy chassis
• Quicker steering rack
• Michelin Pilot Super Sport tyres
• Revised sports seats with integrated head rests
• R.S. Drive system with three driving modes
• Special edition version goes on sale in the UK in the Summer
Renaultsport have unveiled a special edition version of the Clio Renaultsport at the Geneva Motor Show – the Clio Renaultsport 220 Trophy EDC.
Following in the slipstream of other Trophy models such as the 2005 Clio Renaultsport 182 Trophy, the Mégane Renaultsport 265 Trophy and the current Mégane Renaultsport 275 Trophy the Clio Renaultsport 220 Trophy has been finely honed by Renaultsport’s passionate engineers to add even sharper handling, improved driving characteristics and increased performance coupled with exclusivity and distinctive styling.
The Clio Renaultsport 220 Trophy is due to go on sale in the summer of 2015 and will offer a number of enhancements including increased power and torque with Stop & Start technology and reduced CO2 emissions. A refined EDC transmission, quicker steering, a lower and stiffer chassis and upgraded tyres will make Renault’s hot hatch even hotter.
220 TROPHY: A CLIO RENAULTSPORT THAT’S EVEN MORE POTENT IN EVERY AREA
Engine
Thanks to revised engine mapping, the 220 Trophy now has 10 per cent more power and up to an extra 40Nm of torque. It also benefits from a larger turbo, an air intake designed to minimise pressure losses and a revised exhaust system to accommodate the latest Euro6 catalytic converter (and minimise back pressure losses).
• Maximum power has been increased to 220hp at 6,250rpm (up 20hp)
• Maximum torque rises to 260Nm (a gain of 20Nm)
• ‘Torque Boost’ feature in fourth and fifth gears raises peak torque to 280Nm (a gain of 40Nm)
• Maximum revs increase from 6,500rpm to 6,800rpm
• Complying with Euro6 emissions standards, the car’s CO2 output improves by 6g/km to 138g/km and also drops down a • VED band
Refined EDC transmission
• Gear shifts are now up to 40 per cent faster in ‘Normal’ and ‘Sport’ modes and 50 per cent faster in ‘Race’ mode thanks to software recalibration
• 30 per cent reduction in steering wheel paddle travel for more immediate changes
• Earlier downshifts, for example under heavy braking on track, are permitted by optimised software calibration and the raised rev limit
• ‘Sport’ mode is now more flexible with gearshift change patterns more reactive to current driving style
• A Stop & Start system works in ‘Normal’ mode but is deactivated in ‘Sport’ and ‘Race’ modes.
Clio Renaultsport 220 Trophy retains the R.S. Drive system that allows one powertrain to have three different behaviours: Normal, Sport and Race. R.S. Drive also adds Launch Control and the ability to perform multiple down shifts at once by keeping the paddle held. Race mode is fully manual only, has the fastest shift times, no ‘creep’ function and will not change up or down without intervention.
A lower, stiffer Trophy chassis
The Clio is lower by 20mm at the front, 10mm at the rear. Firmer shock absorbers, and revised springs (40 per cent stiffer at the rear), have been fitted and are coupled to the existing motorsport-derived hydraulic bump stops.
Ultra-quick steering
A new, faster rack (with ratio reduced from 14.5:1 to 13.2:1) makes steering even more precise and incredibly direct – the best system on the market.
Tyres
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC is fitted with high-performance Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 rubber.
IMMEDIATELY RECOGNISABLE…AND SEDUCTIVE
A sporting stance
• Frost White, a new and distinctive Renault i.d. matt body colour with a gloss black roof and rear spoiler, has been added to the range alongside Glacier White, Diamond Black, Flame Red and Liquid Yellow
• 18-inch ‘Radical’ wheels with black inserts and diamond-effect facings
• ‘Trophy’ badging on the front blade, door mouldings and individually-numbered door sills
Equipment tailored to enthusiasts
• Embossed leather steering wheel
• ‘Trophy’ interior pack: Heated leather sports seats with integral head rests, plus carbon-look air-vent surrounds, door handles and gear lever base plate. The air-vent inserts are now in satin chrome rather than anodised red.
• Optional Renaultsport Monitor on-board telemetry system. Potent and fun, its many features include a setting that gives the driver five different levels of throttle pedal sensitivity.
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC is a numbered special edition that provides value for money in performance terms. It is aimed at the most demanding customers, such as track-day enthusiasts and those who appreciate the cutting-edge manner of Renaultsport’s unrivalled expertise.
The Clio Renaultsport 220 Trophy EDC will first go on sale in Europe, from June 2015, before being released in 10 other markets.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Grotere turbo ... na een remap (door bv Henk) zal dit dus wellicht al zo'n 240pk's kunnen worden ? Of zullen de injectoren te klein zijn ?
I.i.g. mooie upgrades en aanpassingen
I.i.g. mooie upgrades en aanpassingen

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Even parallelspot uit het jappenkamp: Niet mooi, maar technisch wel vies goed in elkaar denk ik
http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel ... djes-74922
Ben benieuwd of en hoe Renault dit gaat beantwoorden bij de Megane, tijd dat daar ook een 300+pk voor uitkomt.
Voordeel er ligt her en der weer vers asfalt op de baan, dat kan alleen maar helpen straks.
http://www.autoblog.nl/nieuws/officieel ... djes-74922
Ben benieuwd of en hoe Renault dit gaat beantwoorden bij de Megane, tijd dat daar ook een 300+pk voor uitkomt.
Voordeel er ligt her en der weer vers asfalt op de baan, dat kan alleen maar helpen straks.
Het record is geloof ik vorig jaar mei al gezet. Als je goed kijkt naar de video ervan op YouTube kun je zien dat er een volledige rolkooi inzit en er waarschijnlijk weer een discussie zal komen of het allemaal wel officieel is....
Neemt niet weg dat het wel een serieus snelle tijd is. (Mag ook wel als je al jaren zegt dat je het record weer terug wilt hebben.)
Neemt niet weg dat het wel een serieus snelle tijd is. (Mag ook wel als je al jaren zegt dat je het record weer terug wilt hebben.)
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Even deze link volgen en lezen.
Check ook filmpje op You tube, check moment 7.58...er is in geknipt.
http://hondanews.eu/gb/en/cars/media/pr ... g-gauntlet
Check ook filmpje op You tube, check moment 7.58...er is in geknipt.
http://hondanews.eu/gb/en/cars/media/pr ... g-gauntlet
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Was deze roadlegal? Wel apart die knip op 7<58.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Nope dat is ie niet, daarom gaan ze met een produktie versie nog een keer rijden later dit jaar.Patrick RS schreef:Was deze roadlegal? Wel apart die knip op 7<58.
Althans dat maak ik op uit de tekst van die site.
Deze ronde is trouwens gezet tijdens testen van de banden speciaal voor de Civic.
Maar goed, 44000 euro is best wel prijzig vind ik.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Om even mijn zegje te doen over het trophy verhaal, zelfs bij de M3RS is dat toch niet anders? Van 250 naar 265 naar 275, en dat alles wordt teniet gedaan door een kuurtje van Henk 

Bedankt voor de post Rik
mooie opsomming.

Is niet hetzelfde. Bij de Clio4 zijn echt hardware wijzigingen doorgevoerd zoals een grotere turbo. Zie de posts hierboven van Rik.tutuur schreef:Om even mijn zegje te doen over het trophy verhaal, zelfs bij de M3RS is dat toch niet anders? Van 250 naar 265 naar 275, en dat alles wordt teniet gedaan door een kuurtje van Henk
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
De nieuwe Laguna:
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/3_4_av13.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/profil12.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/profil13.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/3_4_ar12.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/3_4_av13.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/profil12.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/profil13.jpg[/img]
[img]http://i38.servimg.com/u/f38/14/24/63/00/3_4_ar12.jpg[/img]
Dan hoop ik dat ze de injectoren en ic ook mee aangepakt hebben. Anders gaat deze toch wel heel snel tegen de limiet aanzitten lijkt me ?Fastchip schreef:Is niet hetzelfde. Bij de Clio4 zijn echt hardware wijzigingen doorgevoerd zoals een grotere turbo. Zie de posts hierboven van Rik.tutuur schreef:Om even mijn zegje te doen over het trophy verhaal, zelfs bij de M3RS is dat toch niet anders? Van 250 naar 265 naar 275, en dat alles wordt teniet gedaan door een kuurtje van Henk
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Even nieuw leven inblazen..........
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... ti0lxw.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 0unh1z.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... c7lgrs.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... gqtqcu.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 6qmyiw.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 1jpyeu.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... kjazk4.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... ldnver.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... fqbnvi.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... ti0lxw.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 0unh1z.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... c7lgrs.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... gqtqcu.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 6qmyiw.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... 1jpyeu.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... kjazk4.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... ldnver.jpg[/img]
[img]http://i46.photobucket.com/albums/f145/ ... fqbnvi.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kijk, zo hoorde hij al te zijn vanaf de introductie. Dit is een RS.
Dikkere wielkasten. Lekker agressief
Dikkere wielkasten. Lekker agressief

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
flippers in het stuur verwerkt? die cirkeltjes onder de duim?
echt een super mooie RS, De megane 3 wielkasten passen nog goed bij het "nieuwe" model en die 3 vierkant renault sport lampen zijn een leuke extra
edit: eerste foto mat jaune?
erg stoer
echt een super mooie RS, De megane 3 wielkasten passen nog goed bij het "nieuwe" model en die 3 vierkant renault sport lampen zijn een leuke extra

edit: eerste foto mat jaune?

New clio rs radical 25Ohp or more, no information about it, just some rumors about the engine (very close to the new alpine renault) 
GreG

GreG
[img width=288 height=100]http://img11.hostingpics.net/pics/615179signature.jpg[/img][/URL]