Mijn naam is Peter en heb de "zeer originele weinig verhullende nickname Peter_RS"
Ik wilde weer eens een snelle sportieve auto en liefst een hot hatch. Naar mijn zoektocht voor een echte auto met uitmuntende rijeigenschappen en een communicatief onderstel uiteindelijk bij een Renault RS uitgekomen.
Ruim een jaar geleden was ik helemaal weg van de Toyota GT89. Mooi design, goede kwaliteit, maar zoals veel gezegd en geschreven: underpowered.
Een VAG entiteit

De Astra OPC is een geweldige mooie wagen en ben zelf ook wel Opel minded. Heb een Manta GTE, een Kadet 1.8i GT en een Astra GSI gehad.
Het dashboard van de OPC is vrij mooi, maar erg opvallend en druk.
Na vele zeer goede recensies en lovende journalisten uit elk gat van deze aardkloot toch maar eens naar Renault gaan kijken. Zodoende kwam ik bij VKV Gorinchem terecht voor een RS.
Qua uiterlijk vind ik het echt een blubberdikke wagen. Het dashboard vind ik wat minder, maar zoals eerder gezegd hebben rijeigenschappen en een communicatief onderstel prioriteit.
Na een proefrit wist ik het, mijn keuze is gemaakt.
Eind juni 2014 de bestelling geplaatst met als keuze aflevering maart 2015. Ja, 9 maanden wachten op je nieuwe auto, is dat wat.
Ik wilde de auto niet in hartje winter afgeleverd hebben, anders wordt het gelijk een pekelbak, en wilde kenteken van 2015 hebben.
Afijn het lange wachten zit erop en eind deze week wordt de RS eindelijk afgeleverd

Ik hoop in de toekomst nog het een en ander op te steken van deze site en wie weet zie ik jullie op e.o.a. meeting.
Hierbij een sneak preview
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn197/Megane265/Megane%20265%20RS/IMG_20150131_140757_zpsnu4ggbxq.jpg[/img]