Beste Renault-liefhebbers!
Mijn naam is Dré, 23 jaren jong en woonachtend in het wonderschone zuid-limburg!
Na een tijdje rondneuzen op het forum werd het tijd om een account aan te maken.
Ik ben namelijk opzoek naar de (voor mij) perfecte Renault Megane RS 225!
Nu is een RS natuurlijk een unieke auto en zijn er op dit moment maar een handje vol te koop.
Dit maakt het niet per se makkelijker haha!
Dankzij Patrick RS van het forum mooi via kenteken kunnen zien of de auto's origineel nederlands zijn en/of deze schade hebben gehad.
Ook was ik benieuwd of hier misschien nog Ex-eigenaren actief zijn?
ik heb namelijk een mooie oranje 5 deurs RS op het oog die ik via via misschien zou kunnen kopen.
Kenteken: 35-PV-DP.
Als iemand nog goeie tips heeft waar ik op moet letten bij het aanschaffen hoor ik dat natuurlijk héél graag!
Groetjes,
Dré
Even Voorstellen!
Dré, van harte welkom en goede keuze
! Ik denk dat hier behoorlijk wat (ex-)eigenaren rond hangen. Mijn oude liefde staat ook nog te koop (bij VKV).
Eén van de dingen om op te letten wat mij betreft zijn de verschillen tussen de beschikbare uitvoeringen. De prijsverschillen zijn niet gigantisch maar afhankelijk van je voorkeuren kunnen het belangrijke verschillen zijn.
Ik weet niet of je naar andere fora mag linken, maar hier wat aankooptips: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13604.0

Eén van de dingen om op te letten wat mij betreft zijn de verschillen tussen de beschikbare uitvoeringen. De prijsverschillen zijn niet gigantisch maar afhankelijk van je voorkeuren kunnen het belangrijke verschillen zijn.
Ik weet niet of je naar andere fora mag linken, maar hier wat aankooptips: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13604.0
Geweldige tip! bedankt Maniemanie schreef:Dré, van harte welkom en goede keuze! Ik denk dat hier behoorlijk wat (ex-)eigenaren rond hangen. Mijn oude liefde staat ook nog te koop (bij VKV).

-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Welkom Dré!
Succes met de zoektocht 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Welkom bij de Renault Tuning Club
Zoals gezegd, er zitten hier genoeg mensen met ervaringen met de Megane RS.

-
- Moderator
- Car: Megane
Welkom
En tanx voor het compliment

En tanx voor het compliment