Begrijp je gedachte/mening. Service kan veel beter, ook klantenbinding etc.
En ze stappen aardig vaak over van BMW/Audi en zelfs Porsche naar Renault (Sport), vanwege betere rijdersauto en voor hetzelfde geld of zelfs veel minder, veel meer fun.
Even voorstellen: RS3NL
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tot op heden heb ik me er niet echt mee bemoeid maar ondertussen wil ik toch even wat kwijt.martll schreef:Begrijp je gedachte/mening. Service kan veel beter, ook klantenbinding etc.
En ze stappen aardig vaak over van BMW/Audi en zelfs Porsche naar Renault (Sport), vanwege betere rijdersauto en voor hetzelfde geld of zelfs veel minder, veel meer fun.
Linksom of rechtsom klantenbinding moet betaald worden. Een circuit dag vanuit de dealer is altijd verrekend in de meerprijs van een auto. Dubbel en dwars durf ik eigenlijk wel te zeggen. Het moet nu eenmaal betaald worden.
Dat de prijs van een Renault lager is als die van Audi zal waarschijnlijk maar voor een klein deel in de daadwerkelijk hogere productiekosten zitten maar voornamelijk in de "promotionele en after market klantenbinding". Dus ja, uiteindelijk betaal je die dus zelf....
Verder heb ik een instelling van "You brake ik, you buy it", dus als je met een auto het circuit opgaat en er slijt wat. Iets wat geen duidelijk aanwijsbare productiefout is (want dan was het op de weg ook gebeurt en kwam er automatisch ook een terugroepactie), zal je dus zelf moeten slikken gaan lopen zeiken over coulance en uiteindelijk zelfs de auto er om weg doen snap ik niet...
maar goed dat zal uiteindelijk wel aan mij liggen...

Succes met je duitse trekker.
Project: GTT Blue Sport
MOD
Ik stel voor dat we deze discussie sluiten heren, voordat het uit de hand loopt!Veel plezier met je Audi, ik denk dat er vast ook een gelukkige eigenaar gevonden gaat worden voor de RS

-
- Car: megane rs3
je hebt een R8 en een rs3 en a1 quatro gehad. (met anderen woorden genoeg geld) ga je nu zeuren over een setje remschijven omdat je op circuit rijdt.

mijn ervaring met megane rs 3. er is geen betere auto die ik heb gereden met zo'n goede wegligging. En ik heb redelijk veel autos gereden. M3 rs4 golf R noem maar op. waar renault echt op uitblinkt is de onderstel. ik heb mijne nu 1 jaar. elke rit is een genot om in te rijden. koop je audi ?? draait meer om luxe imago en afwerking. maar daar betaald je ook voor. renault sport zijn voor mensen die puur op performance is gericht. mijn persoonlijke favorieten zoals honda s2000 of integra type R die performance kan je niet vergelijken met een audi TT. ik kijk ook echt heel erg naar uit die nieuwe CIVIC type R wat hij op de ring gaat doen.

mijn ervaring met megane rs 3. er is geen betere auto die ik heb gereden met zo'n goede wegligging. En ik heb redelijk veel autos gereden. M3 rs4 golf R noem maar op. waar renault echt op uitblinkt is de onderstel. ik heb mijne nu 1 jaar. elke rit is een genot om in te rijden. koop je audi ?? draait meer om luxe imago en afwerking. maar daar betaald je ook voor. renault sport zijn voor mensen die puur op performance is gericht. mijn persoonlijke favorieten zoals honda s2000 of integra type R die performance kan je niet vergelijken met een audi TT. ik kijk ook echt heel erg naar uit die nieuwe CIVIC type R wat hij op de ring gaat doen.