[img]https://lh4.googleusercontent.com/-Lq-b ... 170131.jpg[/img]
1 zal zeker geen snelle zijn!!!!tilpieter schreef:Zeer benieuwd
Alpine schreef:Twingo
inderdaad 5&114.3Jochem de Haas schreef:T kan ook een voorbeeld plaatje zijn he Tom
leuk heyAdinsx schreef:Blijft een leuk raadplaatje zo. Het is dus een Renault, met 5x114 als steek, hij staat standaard te hoog op zijn poten, en...
Ik blijft het houden op een Clio IV RS danwel wat ouders maar wel vlot gemotoriseerd.
ga pas foto's plaatsen na,verlaging en velgen denk ikRik Hamberg schreef:Nice!!! Ziehien, ziehien, zien, zien.....![]()
wahaha twijfelen over de velgen ,nooit doen gewoon erop leggen die vrachtwagen velgen en gaan mee da ding.kris clio 16v schreef:intussen nog aant wachten op de verlagingsveren (deze week zouden ze binnen komen)
velgen weer aant tweifelen om 18" te zetten ipv 19"
de afspraak voor een kuurtje is ook gemaakt,die 110 ezels die trekken ma op niks!!!!
oldskool schreef:wahaha twijfelen over de velgen ,nooit doen gewoon erop leggen die vrachtwagen velgen en gaan mee da ding.kris clio 16v schreef:intussen nog aant wachten op de verlagingsveren (deze week zouden ze binnen komen)
velgen weer aant tweifelen om 18" te zetten ipv 19"
de afspraak voor een kuurtje is ook gemaakt,die 110 ezels die trekken ma op niks!!!!
verlagingsveren zijn totaal overbodig met u achter het stuur dan ist em zo wi zo al 4 cm verlaagd .
hoop dat er weer een leuk resulaat wordt bahaald na het kuurtje .
wordt dan ook meteen de R26R weer gedaan dan ivm met de aanpassingen .
maar da zal wel gepost worden hier .
owja nog een goed 2015 van deze reserve belg .
Wat ? Lekker dan....neen de r26r moet even wachten op Henk,de cabrio ga ergens anders na toe omdat ik niet kan wachten
nederlandse spelling kan ik niet goed lezen