ericon div projecten,

Vertel hier alles over je project.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Op verzoek van een aantal mensen toch maar even een project topic geopend.


Eigenlijk hoort hier een kleine voorstelling bij, veertiger met 3 kids, drukke baan en houdt van alles wat met techniek te maken heeft. Buiten dat mag ik wel zeggen dat ik een echte Renault liefhebber ben.

* Renault 5 uit 77
* Renault 5 Le Car turbo 85
* Renault 5 alpine turbo 83
* Renault 5 alpine turbo 82 trackday
* Renault 5 alpine turbo 83 welke ik 7 jaar heb gereden
* Renault 19 GTR
* Renault megane Scènic fase 1 2.0 16V privilege luxe
* Renault megane Scènic fase 2 2.0 16V Techline panorama
* Renault megane Scènic fase 3 1.6 16V Dynamique panorama (in bezit)
* Renault Juvaquatre Dauphinose break avec 4CV (in bezit)

Maar ook Peugeot draag ik een warm hart toe.

* Peugeot 205 XA 86
* Peugeot 504 TI automatique 73
* Peugeot 505GTI automaat 87 (in bezit)

Wegens omstandigheden (ernstige vorm van auto immuun ziekte) recent afstand gedaan van mijn grote liefde de 5alpine turbo, deze heeft een andere liefhebber gevonden hier op het forum bij Gaatze.
Positieve in dit verhaal is dat ik de oude liefde van Gaatze heb, de Megane RS (L)

Hierbij enkele foto's
Deze Alpine turbo had ik 7 jaar en veel avonturen meegemaakt
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 2rt5pp.jpg[/img]

Hierbij mijn huidig park,

Mijn nieuwe liefde (foto volgens mij hier gegapt)
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 4ff55a.jpg[/img]
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 3d39ea.jpg[/img]

Mijn huidige Scènic
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... vz0uz4.jpg[/img]

Mijn oude grand Scènic
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... ioewzg.jpg[/img]

Mijn Juvaquatre Dauphinose break 58
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... f40597.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... c94210.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... a3f832.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 6f4a00.jpg[/img]

En mijn vers gespoten Peugeot 505GTI automatique 4 + lockup

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... gvarvv.jpg[/img]
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... ee62ce.jpg[/img]
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 81069b.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door ericon op ma 4 jan 2016 21:40, 21 keer totaal gewijzigd.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

160.000:


Vandaag de RS voorzien van:

* nieuwe remblokken
* mpm volsynteet
* nieuwe bougies
* interieurfilter
* benzinefilter
* oliefilter

Tevens enkele foto's gemaakt van de nieuwe liefde


[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... b017ec.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... ccad35.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 7a28ff.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 7407fd.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... f90be5.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 6ef4e0.jpg[/img]


To do;

* nieuwe koplampen of renovatie
* K TEC achterdemper
* verwijden lichte steenslag
* complete detail, wat ik stapsgewijs zelf doe

Verder compleet origineel houden.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Welkom hier! Wil je de ktec einddemper alleen voor het geluid? Of ook om de looks? Als het alleen om het geluid gaat zou ik je aanraden om alleen je einddemper te laten verwijderen. Ik heb dit gedaan bij NM parts en het is precies goed qua geluid. Niet te. En voor een stuk minder dan de einddemper kost.

Mocht je nog oude plaatjes willen vanuit het register moet je mij even je email adres sturen. ik heb nog wel wat uit het register. Kan ik je ook meteen want leuk naslag materiaal sturen (Y)
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Welkom hier Sjon (Y)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Zo'n 505 is ook wel een aardig uitstervend ras aan het worden. Wel een leuk ding (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Welkom? al 9 jaar geleden aangemeld op het forum ;-)

De At is een bekende idd. Die Juvaquatre kende ik nog niet, wat een charmante auto (Y) lijkt me een bijzondere auto om te bezitten.
Erg naar om te lezen dat je als 40tiger met 3 kinderen ook nog ziek bent. Maar aan je lijstje auto's te zien doe je het nog aardig ;-)

en hoe bevalt de Megane? ik zie dat je al een hoop scenics hebt gehad, maar die rijden toch heel anders dan een megane, laat staan een RS. Erg volwassen gevoel tov een R5 maar een stuk minder emotie lijkt me :biertjuh: Ik heb een Fiat Doblo bedrijfsauto uit 2008, een Megane 2 DCI 2.0 uit 2007 en een super 5 Tl uit 1984 Alle auto's hebben wat. De Doblo is een geweldig werkpaardje en de Megane is een heerlijke cruiser met pit en de 5 is een sloom gebakje uit de jaren 80 maar is wel het leukts om te rijden vind ik.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

@ Patrick, thanx het gaat mij om de looks, maar hij mag ook wel wat meer geluid maken.
Wat prachtig is aan de auto is de flinke fluit, blijft deze behouden bij het verwijderen van de achterdemper?.

Ik heb weleen behoorlijke historie van de auto gekregen, maar alle info is welkom, bedankt voor de moeite p.m is onderweg (Y)

@ Jacob, bedankt kerel

@ Tom, thanx de 505GTI is een echte cruiser, maar ook een wolf in schaapskleren hoor!.
Auto is helemaal gestript geweest en opnieuw gespoten en zeker een uitstervend soort, een jaar geleden zag je nog behoorlijk wat diesels rijden maar die zijn allemaal op de export gegaan.
Had de auto gekocht voor zijn automaat, trekhaak en grote koffer voor mijn rolstoel, eigenlijk meer uit noodzaak dus maar uiteindelijk verknocht aan geworden.

@ Abel, ja 9 jaar geleden maar ik realiseerde me dat ik eigenlijk met relatief weinig postings maar wel frequent lezen niemand je eigenlijk kent vandaar de verlate voorstelling.

De Juvaquatre is en hele bijzondere auto die echt overal voor een lach zorgt.
Buiten dat zet ik de auto gewoon in om onder andere naar de Appie te rijden, life,'s to short zullen we maar zeggen.
Was een oude restauratie, maar de motor was compleet gaar.
Staan bussen in en zuigers van een Alpine A106, kopje is bewerkt, Gordini in en uitlaatspruitstuk en Gordini carburateur.
Ik mag wel zeggen dat hij loopt als een Zwitsers uurwerk.

De Megane RS is compleet anders dan de 5 AT, maar deze kon ik gewoon niet meer rijden tot groot verdriet. Maar ik moet zeggen dat de RS het verlies ruimschoots goedmaakt!. Werkelijk een fantastische auto, ben er zeer content mee.
Als ik dan in onze Scènic III stap is dat wel enigszins frustrerend ja :D
De Scènic II had ik het meest mee, superfijne auto de III "voelt " minder degelijk, de RS heeft het vertrouwde gevoel weer van de II.

Een Doblo is een zeer fijn werkpaard, veel power en plenty laadruimte!.
Zelf heb ik een Peugeot Expert 2.0 HDI en heb het idee dat de Doblo bijna net zo veel laadruimte heeft.
Zo,n 5 TL is ook erg gaaf hoor, vooral die uni kleurtjes (L)
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Gaaf Ericon! Ik "ken" je al jaren van diverse fora's, maar enorm leuk om nu eens een compleet overzicht te zien. Mooi wagenpark!!! :worship:

Vorige week in Marokko aardig wat van die Peugeots gespot... Voorzien van een diesel, dat dan weer wel. (0)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

De Doblo is een maxi uitvoering en heeft ook de 2.0 Multi jet met 120PK echt zat ruimte maar beging na 6 jaar wel al wat krapper te worden laadvloer van 2 meter lang en tussen de wielkasten in iedergeval een breedte van 1M
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Bedankt Chris, wellicht dat we elkaar nog eens tegen komen bij een meeting.
De 505 diesel met de legendarische Indenor motor is zeer gewild in Afrika.
Deze motor ligt ook in behoorlijk wat plezierjachten.
Mijn 2,2 GTI is wat dorstiger helaas :D

@ Abel, scheelt dus qua ruimte niet veel met de Expert.
Valt op dat er (bij ons in de regio) steeds meer zie rijden, prijs kwaliteit is gewoon goed te noemen.
Vriend van mij heeft er ook 1, en dat trekt behoorlijk, moet met mijn 2 liter HDI behoorlijk aan de bak hem bij te houden.

@ Patrick, super bedankt voor alle info, helemaal top dat je dit allemaal bij hebt gehouden (Y)
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Graag gedaan. De rede dat een hoop kiezen voor het verwijderen van de einddemper is om de turbofluit te behouden. Haal je de middendemper weg dan verlies je het geluid van de fluit :p
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Leuk dat je hier een topic opent Sjon! Blijft de RS in de club :worship:

Mooi om te zien dat je de Megane de liefde geeft die ze verdient. Kan helaas je fotos niet zien omdat het internet hier aan boord, op zijn zachts gezegd, niet denderend is. Maar ben er zeker van dat ze er super uit ziet.

Je gaat door met dezelfde mods die ik al in gedachten had. Volgens mij kun je demper er zelf makkelijk onderuit halen, je bent handig genoeg dacht ik zo. Gewoon stuk pijp ertussen. In mijn topic heeft Patrick een link gedeeld met fotos van zo'n zelfde operatie. Op youtube zoeken op 'Megane 225 backbox chop' en je zal horen dat die mooie fluit er in blijft zitten.

Wat betreft de koplampen, deze had ik ook al gepolijst met zo'n DIY kitje, maar echt resultaat heeft dat niet gehad. Misschien professioneel laten doen of nieuwe units inderdaad.
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Welkom hier!! Mooie wagens hoor.
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Haha gaaf zeg, vooral de Juva en boodschappen doen vind ik echt dikke hulde (Y)

En die 505gti's kun je in NL op 1 hand tellen denk ik? Die turbo's waren ook gaaf en ik zag net ook dat er nog V6-en van gemaakt zijn :)
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Leuk dat je hier een topic opent. Al jaren een erg bekende naam in de Renault wereld en wat een verzameling :worship: (L)
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

@ Rick, bedankt (Y)

@ Steven, ja is echt lachen bij de Appie, ben er ook met regelmaat met de Juvaquatre bij de Efteling te vinden :D

De 505 turbo injectie stonden er 2 te koop toen ik op zoek was maar zijn vaak niet zonder problemen, de V6 is een prv blok dus dan weet je het wel... De GTI is een probleemloze motor, vooral de combinatie met deze automaatbak is uniek!.
Is een 4 bak met lockup functie, rijdt heerlijk rustig, echt een superfijne cruiser.
Ik wil hem alleen nog aan de voorzijde een cm of 4 laten zakken, alleen moeilijk hier iets voor te krijgen,...iemand een idee?.

@ Willem-Jan, bedankt voor t compliment (Y) Ja heb al heel wat Renaults gehad, zou nog eens een Monasix willen hebben of iets ouder uit het Renault gamma. Moet wel minimaal 90km/h kunnen halen en een paar wekelijkse blauwe kratjes in kunnen :lol:

Zal me binnenkort officieel aanmelden als lid,
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja lekker rollen met die Juva, collega neemt ook vaak gewoon z'n Austin A35 door de file rond Amsterdam, geweldig :)

Voor die 505gti veren, je kunt ze laten maken bij Merwede of bij Intrax, kost je rond de €150 per veer, maar je kan dan wel alles wensen wat je wilt. (sterkte, verlaging etc.) echte veer op maat dus. Met een groupbuy kun je ze misschien nog wat drukken, als je die 3 andere 505-rijders even meekrijgt.
Zo'n 504 pickup vind ik ook nog wel geinig, staat zo'n peugeot ook op n ladderchassis eigenlijk?

Als je nog es naar n meeting komt, neem die Juva mee, ik ben fan!
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Hoi Steven,



Bedankt voor de tip inzake de veren, zal er zeker eens naar informeren bij hen.
Ben even zoekende of andere types Peugeot het zelfde type gebruiken wellicht dat er nog mogelijkheden zijn.
De 504 Pick-up is zeker een prachtige voiture, echt een ideaal werkpaard en dat in stijl.
Ze hebben echter geen ladder chassis, stonden er overigens laatst nog een paar te koop.
Beter betaalbaar en met wat ondernemingszin kun je in Frankrijk nog leuke modellen scoren, bijv met 3 delige kieper.

Zal zeker overwegen het komend jaar de Juvaquatre meer mee te nemen, heb bijpassende transportmiddelen :D

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 5540c5.jpg[/img]
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 058ae0.jpg[/img]

Jammer dat er geen trekhaak onder de RS past :D
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Past zeker...wel ff een kleine aanpassing van de uitlaat nodig.
Boaz
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 19 dec 2010 19:35
Locatie: Rdam

Wat een gaaf ding :grin:

echt heel mooi. je 5 is ook heel mooi :kwijl:
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Jochem de Haas schreef:Past zeker...wel ff een kleine aanpassing van de uitlaat nodig.
Is zeker goed te doen, zoek mijn oude RS topic maar op voor foto's en informatie hiervoor (Y)

Je mag de Juvaquatre wel goed vastzetten dan, anders verlies je 'm nog ;)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Kon hem niet zo snel vinden...
search deed gister raar
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

@ Jochem, heb ook al zitten zoeken maar moet me even afvragen hoe vaak ik hem werkelijk gebruik, daar ik de GTI onder andere voor dit doel heb gekocht.

@ Boaz, deze mooie 5 heb ik niet meer in bezit maar heeft Gaatze nu (Y)
Hier het oude project topic http://forum.renault5alpineturbo.com/vi ... ?f=2&t=242

@ Dennis, de Juvaquatre staat meestal vast met een 6 tons spanband aan de voorzijde en achterzijde.
Ik heb ze alleen speciaal op maat gemaakt zodat je er bijna niets van ziet, loopt ook niet de gehele tijd het restant van de band te wapperen.

Allemaal bedankt voor de reacties!, erg leuk (Y)
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Nog enkele foto's van de Juvaquatre

Uitlaat van koperen buis
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 7c4d4a.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... 867c64.jpg[/img]

[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... b839cd.jpg[/img]

Wat je ziet is een compleet gereviseerd Ventoux blok met Gordini in en uitlaatspruitstuk, Alpine A106 zuigers en bussen 850cc, 34 mm carb ipv 28mm, geflowde kop, aangepast koelsysteem met mb thermostaathuis.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt dmv een shunt zodat er altijd enige flow over het kopje blijft stromen.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ik ben nu ook wel benieuwd naar een soundsample van die Juva, klinkt dat nog een beetje 'ruig' dan? Of is het gewoon een braaf oldtimer klokwerk.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

@ Dennis, thanx for de link, wat een werk zeg! Wel netjes gedaan hoor alleen denk ik niet dat ik zo graag een trekhaak wil :D

@ Steven, hij klinkt zelfs als een Zwitsers uurwerk. Verwacht ook geen raket dat is het absoluut niet, oorspronkelijk iets van 27pk en met de aanpassingen zal dit niet meer dan een 30-35 PK zijn :D
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ok dus geen rochelend en ploffend, grommend motortje, maar gewoon soepel tikkende klepjes neem ik aan? Ah hoort ook wel bij zo'n statige auto (Y)

Lijkt me nog wel eens mooi om zo'n auto the hotrodden, maar dan puur performancewise en nog niet eens direct een V8.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Ik vond de 4CV van Niels ook wel heel erg mooi (Y)
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

162.000 km

Even mijn topic bijwerken, weinig te melden buiten dat de RS uitermate goed bevalt.
De gekochte einddemper in Frankrijk gaat wegens productie stagnatie niet lukken, achteraf niet erg omdat ik de originele pijpjes toch ook wel erg mooi vind, binnenkort een backboxchop dus.
Verder is er ondanks mijn rustige rijstijl een aandrijfas overleden, deze wordt deze maand vervangen.

Afgelopen zaterdag nog een prachtige rit gemaakt over de Zeeuwse eilanden, ik was helaas mijn Nikon vergeten.
[img]http://i912.photobucket.com/albums/ac32 ... wgtjsf.jpg[/img]

Vandaag ook de Juvaquatre sinds een maand of 4 weer gestart, volgende week de olie en bougies wisselen en de RS kan naar binnen en de Juvaquatre weer naar buiten. Kan niet wachten weer lekker met de dame te touren :)
Laatst gewijzigd door ericon op di 26 mei 2015 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Kom je dan ook naar de openingsmeeting met die Juvaquatre? Dat zou wel :worship: zijn.
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Of in de Megane? Ook leuk om weer te zien! :p
zipzip
Berichten: 388
Lid geworden op: ma 17 jan 2011 23:32
Locatie: Hagestein

Trekhaak eronder!
En ze kunnen beide komen. ;)
Of mag de RS niet zoveel trekken?
Renault Clio III RS
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Uit mijn hoofd 1000 kg.
Trekhaak is alleen niet zo gemonteerd ivm de uitlaten.
Al is dat zeker aan te passen.


PS bizar trouwens dat de kabelset tegenwoordig bijna net zo duur is als de trekhaak...kan me de kabelsetjes van 20 euro nog herinneren
ericon
Berichten: 720
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 20:17
Car: Meg RS225 + diversen

Bedankt voor de reacties mensen, de openingsmeeting zal helaas niet lukken maar de Juvaquatre zal ongetwijfeld nog een keer ten tonele verschijnen :D
Een trekhaak is wel leuk maar voor die keer dat ik hem gebruik te veel werk om hem eronder te zetten, ook is het trekgewicht een bottleneck omdat mijn trailertje op 1300 kg TTM staat.

Klopt die kabelbomen zijn echt overpriced, ik zou hem dan met deze reden toch zelf maken.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Plaats reactie