Goedemiddag,
Ik ben van plan mijn Renault 5 GTT met dima kit te verkopen. Omdat ik geen enkel idee heb van de huidige waarde wil ik om een indicatie te krijgen deze eerst laten taxeren.
Kent of weet iemand een goede taxateur in omgeving Breda /Tilburg,
Renault 5 GTT dimma verkopen, wie kent een goede taxateur?
Ik heb de mijne laten taxeren bij Steijn: http://www.steijntaxaties.nl/
Komen ook op locatie, voor een kleine meerprijs. Goede ervaringen mee.
Komen ook op locatie, voor een kleine meerprijs. Goede ervaringen mee.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dito
-
- Moderator
- Car: MB
idd. Ik denk dat een taxatiewaarde vaak (een stuk) hoger ligt dan de uiteindelijke verkoopprijs. En zeker bij de minder vaak voorkomende delen (dus veelal niet originele zaken) is het lastiger hier een goede waarde aan te geven voor verkoop. Het zal bij een taxatie meer gaan om vervangingswaarde. De huidige marktwaarde kan daar gerust een schijntje van zijn.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
De ervaring is, dat een marktwaarde meer richting de 50-75% van de taxatiewaarde ligt.
Het blijft uiteindelijk wat de gek ervoor geeft, als je in Frankrijk adverteert zul je er met gemak ook veel meer voor krijgen.
Het blijft uiteindelijk wat de gek ervoor geeft, als je in Frankrijk adverteert zul je er met gemak ook veel meer voor krijgen.
-
Precies!
Ik heb een R5 EBS GT turbo. Getaxeerd op 10.000 euro. Dat ga ik hier in NL van z'n levensdagen niet vangen. De helft waarschijnlijk nog niet eens.
Een gekke Fransoos wil misschien nog wel eens 2 keer over z'n stokbroodje aaien en 'm voor dat geld ophalen.
Ik heb een R5 EBS GT turbo. Getaxeerd op 10.000 euro. Dat ga ik hier in NL van z'n levensdagen niet vangen. De helft waarschijnlijk nog niet eens.
Een gekke Fransoos wil misschien nog wel eens 2 keer over z'n stokbroodje aaien en 'm voor dat geld ophalen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ah oui !
-
Welk stokbroodje Willeon...?Willeon de Zoete schreef:Precies!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
Die met Paturain, want da's pas fain!