megane rs 250 cup + clio 3 rs 200
Hoi mijn naam is Fred en ben samen met het vrouwtje sinds kort bezitter van een megane rs !ik hoop dat wij op dit forum de nodige informatie kunnen vinden zodat we ons wat meer kunnen verdiepen in de rs!
Laatst gewijzigd door fredje op ma 22 jun 2015 18:56, 5 keer totaal gewijzigd.
Fred, van harte welkom! Ik ben benieuwd naar de foto's
.

-
- Moderator
- Car: Megane
Prachtige coupe!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Welkom bij de RTC Fred! Erg gave Megane RS
Veel plezier met je auto en op dit forum.

Vrouwlief rijd altijd maar in de megane en ik mag ook af en toe in het weekend. Toen maar besloten een clio rs voor mezelf aan te schaffen ! Waarschijnlijk word de megane binnenkort ingeruild voor een BMW 1serie als vrouwlief een geschikte tegenkomt.de clio is de 42-ktg-5 . Ben niet zo handig met foto's plaatsen maar zal me best doen !staan wel foto's in het register volgens mij. Zal het forum in de gaten houden of er binnenkort een milltek of vergelijkbare uitlaat te koop komt !
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Dank je!Rik Hamberg schreef:Gave Clio Fredje!!
[img]https://p99f2w.by3302.livefilestore.com ... -KTG-5.jpg[/img]
Nee, verkocht aan een lid van clio197.net. Ik heb er slechts een paar 100km mee gereden maar toen weer gewisseld voor het origineel. Het was de racing versie van SuperSprint zonder middendemper en qua sound echt gekkenwerk. Ook met de oem middendemper was het te gek. Dus mijn advies als je gaat upgraden: koop geen racing van SuperSprint.