Door t euvel met de cabrio de Clio maar weer is van stal gehaald.
man man, wat rijdt dat ding toch formidabel. was even vergeten hoeveel kracht ie in huis heeft. niet te vergelijken met de f7p uit de 19.
daarbij de wegligging.. ondanks dat de 19 verlaagd is blijft een boot. de clio is echt een kart en maakt niet uit hoe hard je m de bocht door gooit plakken dat blijft ie !
[Basjan] Clio 16v Ombouw
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
Gister de clio nog Ff een stukkie verder richting moeder aarde geholpen. Dmv een KW Variant 1 schroefset, (origineel voor de 19 cabrio),maar pas gemaakt doormiddel van H&R veren van een afgeschreven Clio schroefset icm Topschotels. Achter de Torsieas nog iets naar beneden gebracht en de Koni (geel) dempers nog iets meer stugheid gegeven door ze te verstellen. Al zeg ik t zelf, wat een bom!
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Bam!! 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Echt heel dik. De voorlip en de velgen staan 'm echt super!
Ooit al eens overwogen om de dak/ motorkap stickers er af te halen? Helemaal clean zou 'm goed staan denk ik.
Ooit al eens overwogen om de dak/ motorkap stickers er af te halen? Helemaal clean zou 'm goed staan denk ik.
thanks! ik heb t zeker overwogen, wellicht gebeurd dat ook nog, nog niet over uit !
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Dat hebbie mooi gedaan!



Verkocht !
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Da's mooi snel Bas Jan! 

Zeker een mooie opvolger in t verschiet alleen zal deze niet bij iedereen hier in goede of begrijpelijke aarde vallen.
Mijn oog is gevallen op een BMW 118D
Mijn oog is gevallen op een BMW 118D
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
afgelopen zaterdag is de clio van eigenaar gewisseld, rtclio is de nieuwe eigenaar, een bekende hier op het forum.
mijn nieuwe voiture of op zn duits fahrzeug staat al sinds afgelopen vrijdag hier op de oprit.
de foto's zijn nog even gejat van de advertentie.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SDRDRUJA.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ENRQPDIF.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HEDOXZJG.jpg[/img]
mijn nieuwe voiture of op zn duits fahrzeug staat al sinds afgelopen vrijdag hier op de oprit.
de foto's zijn nog even gejat van de advertentie.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-SDRDRUJA.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ENRQPDIF.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-HEDOXZJG.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Troep ! 

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Dat lukt je dus niet zoals je ziet...



Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Als je pech krijgt met je distributieketting met de BMW^118D ben je er slecht aan toe. Dit is ook al eens tijdens de Mannesse meeting uitgelegd. Hier wat leed; Krukastandwiel van de distributieketting is was deel van de krukas. https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Daar hebben de facelift varianten inderdaad veel last van. Mijne heeft de ketting nog aan de voorzijde van de motor, ipv de achterzijde.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Blijf het leuke auto's vinden (maar dan in 3 deurs)
Veel rijplezier ermee Bas !

Veel rijplezier ermee Bas !
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dank je. Weer wat geleerd. Verder is het een heel mooie auto.bassyyyy schreef:Daar hebben de facelift varianten inderdaad veel last van. Mijne heeft de ketting nog aan de voorzijde van de motor, ipv de achterzijde.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
dankje !.
voor de liefhebbers is de voortgang van mijn oude clioproject te volgen door op de volgende link te klikken ! http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 9&start=35
voor de liefhebbers is de voortgang van mijn oude clioproject te volgen door op de volgende link te klikken ! http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 9&start=35
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D