Doe maar 2!Martijn schreef:1 persoon?
[Ringweekend 2014] Route online
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En we zitten op 24 personen, het maximale aantal waarvoor we kamers hebben. Inschrijving gesloten dus.
Van het bestuur heb ik geen reactie gehad of er voorwaarden zijn aan de deelname van niet-RTC'ers. Daarom ga ik er vanuit dat dit zo in orde is.
Van het bestuur heb ik geen reactie gehad of er voorwaarden zijn aan de deelname van niet-RTC'ers. Daarom ga ik er vanuit dat dit zo in orde is.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Hmm toch vind ik een kleine additionele bijdrage, zoals vorig jaar is gedaan, nog wel op z'n plaats?Martijn schreef:En we zitten op 24 personen, het maximale aantal waarvoor we kamers hebben. Inschrijving gesloten dus.
Ondanks dat ik zelf ook wel vaak meerdere stukken meubilair meeneem, moet het niet zo zijn dat straks gehele stambomen meegaan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar vind ik zeker wat voor te zeggen. Maar ik bepaal dat niet, dat is aan het bestuur.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Er komt toch nog een plek vrij, mn maatje kan door omstandigheden niet mee helaas.Ronald1916V schreef:Doe maar 2!Martijn schreef:1 persoon?
-
- Moderator
- Car: MB
Niet dat iemand mij iets vraagt maar ik zou het volgende doenMartijn schreef:Daar vind ik zeker wat voor te zeggen. Maar ik bepaal dat niet, dat is aan het bestuur.

Wellicht een idee niet leden 5 euro meer te laten betalen? Van dat geld kun je Martijn (die het toch iedere keer maar weer regelt) een bloemetje sturen (of een gratis rondje ring aanbieden) en houd je nog een paar euro over voor in de clubkas.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

De club faciliteert en heeft daarvoor het lidmaatschap en leden. Een toeslag op de deelname voor niet-leden zou een mooi ad-hoc lidmaatschap zijn voor het weekend. Goed voor de clubkas en voor het evenwicht richting de betalende leden.
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Was er niet nog geld over van afgelopen weekend?
Ik vind het geweldig dat er nog iets gedaan word op het laatste al is het niet ardenne maar wel een leuk weekend.
Martijn verdient voor zijn inzet tijd en moeite minstens 1 ring ronde
Hoe zit het nou precies met dit evenment? is het een officieel rtc iets of?
Vorig jaar ging het ook al zo stroef met het organiseren en rond krijgen van dit weekend. Toen heb ik al hard op afgevraagd of iemand zich nog geroepen voelt om überhaupt zich moeite te doen om zo een weekend te regelen.
Wouter heeft een goede poging gedaan maar ik vermoed door tijd gebrek niet zoveel eraan kunnen doen om het te laten slagen.
Ik vind het geweldig dat er nog iets gedaan word op het laatste al is het niet ardenne maar wel een leuk weekend.
Martijn verdient voor zijn inzet tijd en moeite minstens 1 ring ronde

Hoe zit het nou precies met dit evenment? is het een officieel rtc iets of?
Vorig jaar ging het ook al zo stroef met het organiseren en rond krijgen van dit weekend. Toen heb ik al hard op afgevraagd of iemand zich nog geroepen voelt om überhaupt zich moeite te doen om zo een weekend te regelen.
Wouter heeft een goede poging gedaan maar ik vermoed door tijd gebrek niet zoveel eraan kunnen doen om het te laten slagen.
Racing is the best way to convert money into noise
-
Ja, is definitief 

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Martijn, was er nog 1 plek over?
Ik moet werken zaterdag, heb daarom niet ingeschreven. Wil nu eigenlijk dan zaterdag eind vd middag of begin van de avond afreizen.
Als er nog plek is, zou je me dan een pm willen doen met kosten, rek nr etc dan fiks ik het direct ff.
Ik moet werken zaterdag, heb daarom niet ingeschreven. Wil nu eigenlijk dan zaterdag eind vd middag of begin van de avond afreizen.
Als er nog plek is, zou je me dan een pm willen doen met kosten, rek nr etc dan fiks ik het direct ff.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dat een aanmelding, of ben je er op eigen gelegenheid?RS3NL schreef:Ben beide dagen ook aanwezig, waarschijnlijk niet in de megane
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Staat genoteerd. Info over kosten etc volgt.Bas schreef:Martijn, was er nog 1 plek over?
-
- Car: Clio
Ik moet me helaas bijdeze afmelden..
Volgende keer beter
Sjoerd
Volgende keer beter
Sjoerd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Guten Morgen,danke für Ihre Antwort. Die Zimmer sind für Ihre Gruppe bereit! Ihr könnt alle bei uns am Samstag abend sitzen und noch etwas trinken wenn ihr wollt, denn wir haben genug Platz für eure Gruppe in einem grossen Raum, wo ihr für euch sein könnt. Auch eure 13 Autos können um unser Gebäude parken, ca. 5 können in unserer Garage parken. Ich freue mich auf euch, bis nächste Woche, liebe Grüsse, Daniela und das onRoad Café
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gezien de korte termijn is betalen via de clubkas wat onhandig. Bovendien weten we nog niet wie welke kamers heeft. Equipes met dames hebben voorrang voor de kamers met douche en wc. 
Betaling daarom aankomend weekend contant bij mij. Dan reken ik af met het hotel.
Van de penningmeester:
leden en hun intro betalen de prijs van het hotel. Niet-leden en intro betalen 5,- pp toeslag voor de clubkas.

Betaling daarom aankomend weekend contant bij mij. Dan reken ik af met het hotel.
Van de penningmeester:
leden en hun intro betalen de prijs van het hotel. Niet-leden en intro betalen 5,- pp toeslag voor de clubkas.
Vandaag de dci even klaar gemaakt, Ultraleggera's er weer onder met vers rubber, nieuwe remschijven voor met Brembo blokken en een oliebeurtje gedaan.
Heb er zin in!
Heb er zin in!
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Hebben we nog een verzameltijd voor het begin van de route?
-edit- Lezen
Staat in de 1e post Martijn is tussen 12u en 12:30 aanwezig...
-edit- Lezen

De Clio is er klaar voor, vandaag de remmen even goed ingeremd en uitlijning gedaan, wat een verschil zeg
ding hoekt nu als een tiet!
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... twk72d.jpg[/img]

[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... twk72d.jpg[/img]
Heb alleen de spacers voor verwijderd, trilde als een idioot in het stuur, wielen vallen nu dus wel een beetje weg maar het rijdt er niet minder door 

Alleen de achteras heeft nog flink wat toespoor door het verlagen.... Maar eens wat cambershims gaan plaatsen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is de route: https://dl.dropboxusercontent.com/u/113 ... 202014.pdf Het laatste stuk heb ik er met Google Maps bij gemeten...
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Mijn 5 is er ook weer ongeveer klaar voor!
De deur kan dicht en de motorkap zit weer vast, dat waren de probleempjes na Frankrijk.
Alleen zijn de achter remmen op, maar dat kan nog wel een weekendje hoop ik
De deur kan dicht en de motorkap zit weer vast, dat waren de probleempjes na Frankrijk.
Alleen zijn de achter remmen op, maar dat kan nog wel een weekendje hoop ik