even voorstellen, Nick_R5gtt

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Nick_R5gtt
Contacteer:

Goededag allemaal,

ik ben al een tijdje lid van dit forum maar begin nu een beetje te snappen hoe dit werkt.
Daarom stel ik me bij deze even voor.
Mijn naam is Nick en ik kom uit de buurt van alkmaar ( noord holland).
ik ben 20 jaar en ben in het bezit van een renault clio rs 2 phase 1 en een "project renault 5 gtt turbo.
de renault 5 heb ik 2 jaar terug gekocht helemaal uit elkaar en ben anthousjast begonnen met restaureren maar daarna liet de vrije tijd wat te wensen over.
hij is van 1988 dus ik heb ng even voordat deze 30 jaar is, en aan ruimte gelukkig geen gebrek.
de clio heb ik begin dit jaar gekocht, ik had een laguna diesel maar omdat k van school af ging en weinig kilometers maak moest deze weg en een kleine auto terug.
toch hou ik wel van wat aparts dus moest er een snelle clio komen die ik toenvallig tegen kwam in hilversum.
in begin zag hij er niet uit, stalen wielen eronder met winterbanden en vies en stuur helemaal stuk, maar daar was de prijs ook naar.
toch heb ik hem gekocht en ben er erg blij mee, ook omdat ik hem zelf pittig aangepakt heb qwa uiterlijk.
ramen geblindeerd, orginele nieuwe clio rs velgen weten te vinden, bumper had schade, bumper en zijstrips laten spuiten, zelf me deursloten carbon gewrapt etc.
ook heb ik nog een renault 5 tr gehad met een 5 gt blok erin, dit reed heel leuk alleen omdat het niks was voor lange afstanden heb ik deze weg gedaan omdat hij heel vasak stil stond.

ik hoop dat jullie me nu een beetje kennen, en ben heel benieuwd om een keer een meeting te bezoeken.
bedankt voor jullie aandacht alvast

groeten Nick van Dam
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

We zijn benieuwd naar de :foto: :foto:
Nick_R5gtt
Contacteer:

http://s1292.photobucket.com/user/nick- ... slideshow/

ik hoop dat dit klopt, weet nog niet hoe t werkt :grin:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Die Clio met morettes is ook wel leuk !
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom bij de RTC Nick! Erg leuke Renaults heb je. Ik zie in je post hierboven niets terug van die dikke Clio 1. Is die ook van jou?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Leuke auto's (Y)
Willeon de Zoete

Welkom!

Die wit-zwarte 5 GT en die Clio I met Morette koplampen zijn van Mark Betjes toch?
Nick_R5gtt
Contacteer:

ja klopt helemaal, die had mijn ramen gedaan vandaar deze foto (Y)
Plaats reactie