[Basjan] '92 R19 16v Cabriolet PHII- filmpje !nieuw dak
vandaag nog maar een keer grondig gepoetst. nu begint ie toch echt wel een stuk netter te worden !
ook een setje spacers geplaatst. achter 10mm en voor 5mm
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JHJTN3BL.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GCEAMKJU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8SDCVXPE.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IYSODZPL.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PUECDKX8.jpg[/img]
ook een setje spacers geplaatst. achter 10mm en voor 5mm
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JHJTN3BL.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-GCEAMKJU.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-8SDCVXPE.jpg[/img] [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IYSODZPL.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PUECDKX8.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
Dik!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
thanks heren ! 
vandaag het windscherm per post mogen ontvangen en er maar meteen even in gezet om te kijken hoe dat staat. ideaal, wordt met klemmen en klitteband aan de uitstap handels bevestigd, en achter met elastiek aan de gordelgeleiders. waarna er niets meer van te zien is als de klep dicht is
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PRG7Z3OV.jpg[/img]

vandaag het windscherm per post mogen ontvangen en er maar meteen even in gezet om te kijken hoe dat staat. ideaal, wordt met klemmen en klitteband aan de uitstap handels bevestigd, en achter met elastiek aan de gordelgeleiders. waarna er niets meer van te zien is als de klep dicht is


[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PRG7Z3OV.jpg[/img]
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
Precies, je betaalt er wel wat voor maar die dingen behouden hun waarde wel.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
Thuis gekomen van 2 heerlijke weken frankrijk.
heenreis in etappes gedaan. waren op de bonnevooi en zochten het mooie weer op. de eerste stop was de Ardennen bij het plaatsje Stoumont.
volgende ochtend optijd alle spullen weer ingepakt en doorgereden naar Pont-De-Vaux, ten zuide van Dijon.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-R3VKMIIW.jpg[/img]
daar twee nachten gestaan en gekeken waar de vooruitzichten het beste waren. Op naar het zuiden dus. Een leuke Camping gevonden in het zuiden van de Ardèche in Pradons. Vlak bij de toeristische trekpleister Le pont D'arc. aan het begin van de Gorges de l'Ardèche. hier anderhalve week genoten van het weer, de mooie wegen en de cabrio.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-YC4GBY4A.jpg[/img].
de dag voor vertrek nog een leuke route gereden, waar de uitlaatrubbers het begaven en de uitlaat op de achteras kwam te liggen. geen gereedschap mee tijdens het tochtje en omdat er een remleiding over de as liep en toch aardig wat flinke afdalingen en hobbelige wegen waren besloten de ANWB te bellen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4JW4ZDDA.jpg[/img]
nieuwe rubbers bevestigt en we konden weer door.
vanwege het slechte weer in het noorden besloten om in een keer naar huis te rijden de volgende dag 's nachts. na 200km op de snelweg vond ik dat de auto een lichte trilling had welke aanhield en dus niet aan het wegdek kon liggen. aan de kant gezet op een parkeerplaats langs de snelweg, moesten nog 1000km op dat moment.
Dacht eerst aan een band welke wellicht wat minder spanning had en door de zware belading voor meer trilling zorgde.
maar aangekomen bij het rechterachterwiel de typische stank en rook van een oververhitte rem. de volgende afrit was 30 km verder, wat na afkoelen en niet te hard rijden prima te doen is, echter vond vriendinlief dat geen fijne gedachte. dus besloten om maar te bellen met de ANWB(alweer). Er achter gekomen dat zij mij niet kunnen helpen wanneer ik langs de snelweg in frankrijk sta omdat dit prive terrein betreft. de mededeling gekregen dat ik maar 112 moest bellen. Dat vond ik toch wel een beetje te gek worden... komt er op een gegeven moment een sleepwagen langs op de parkeerplaats (die over een zogeheten "service" uitgang beschikt) gevraagd of ik wellicht achter hem aan kon rijden zodat ik op de secundaire weg kwam. nou nee dat was dus niet echt de bedoeling en weer de mededeling dat ik maar 112 moest bellen.
toen een 45 min verder was ik er wel helemaal klaar mee en maar 112 gebeld. Heb ik even geluk dat ik een beetje Frans spreek, zelfs mensen die de telefoon opnemen bij het alarmnummer kunnen namelijk geen engels. uitgelegd wat er aan de hand was en 45 min later stond er een sleepwagen voor de 19.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L8ZWLGYU.jpg[/img]
afgesleept naar een buitenwijk van Valence ergens in het pikkedonker tussen de weilanden aangekomen bij de garage. 3 blaffende rottweilers over het terreint. geen behaaglijk gevoel.
maargoed, auto naar binnen. Helaas meneer, vandaag lukt het niet meer om te maken. En toen kwam het leuke dat het afgelopen vrijdag een feestdag was in frankrijk (ik stond er donderdag) en dat dit het hele weekend voortduurde. Dat was wel het laatste waar ik zin in had. ik dacht dan maar zelf aan de slag. de beste man gevraagd of ik dat mocht en het was geen enkel probleem. wiel eraf, klauw eraf, cilinder gangbaar gemaakt, voor de zekerheid de handrem ontkoppelt, omdat ik deze ook deels verdenk. ontlucht, wiel erop en 10 minuten testgereden. niets aan het handje. ANWB een garantiefax laten sturen voor de sleepkosten en naar huis gekacheld. Toch fijn dat er zelfs 's nachts nog een garage is die open is.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DYB4WCDO.jpg[/img]
verder heeft de cabrio zich uitstekend gehouden, een klein beetje olie verstookt ( 1 liter op totaal 3000 km) en een gemiddeld verbruik van 1:17,3 niets te klagen.
heenreis in etappes gedaan. waren op de bonnevooi en zochten het mooie weer op. de eerste stop was de Ardennen bij het plaatsje Stoumont.
volgende ochtend optijd alle spullen weer ingepakt en doorgereden naar Pont-De-Vaux, ten zuide van Dijon.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-R3VKMIIW.jpg[/img]
daar twee nachten gestaan en gekeken waar de vooruitzichten het beste waren. Op naar het zuiden dus. Een leuke Camping gevonden in het zuiden van de Ardèche in Pradons. Vlak bij de toeristische trekpleister Le pont D'arc. aan het begin van de Gorges de l'Ardèche. hier anderhalve week genoten van het weer, de mooie wegen en de cabrio.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-YC4GBY4A.jpg[/img].
de dag voor vertrek nog een leuke route gereden, waar de uitlaatrubbers het begaven en de uitlaat op de achteras kwam te liggen. geen gereedschap mee tijdens het tochtje en omdat er een remleiding over de as liep en toch aardig wat flinke afdalingen en hobbelige wegen waren besloten de ANWB te bellen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4JW4ZDDA.jpg[/img]
nieuwe rubbers bevestigt en we konden weer door.
vanwege het slechte weer in het noorden besloten om in een keer naar huis te rijden de volgende dag 's nachts. na 200km op de snelweg vond ik dat de auto een lichte trilling had welke aanhield en dus niet aan het wegdek kon liggen. aan de kant gezet op een parkeerplaats langs de snelweg, moesten nog 1000km op dat moment.
Dacht eerst aan een band welke wellicht wat minder spanning had en door de zware belading voor meer trilling zorgde.
maar aangekomen bij het rechterachterwiel de typische stank en rook van een oververhitte rem. de volgende afrit was 30 km verder, wat na afkoelen en niet te hard rijden prima te doen is, echter vond vriendinlief dat geen fijne gedachte. dus besloten om maar te bellen met de ANWB(alweer). Er achter gekomen dat zij mij niet kunnen helpen wanneer ik langs de snelweg in frankrijk sta omdat dit prive terrein betreft. de mededeling gekregen dat ik maar 112 moest bellen. Dat vond ik toch wel een beetje te gek worden... komt er op een gegeven moment een sleepwagen langs op de parkeerplaats (die over een zogeheten "service" uitgang beschikt) gevraagd of ik wellicht achter hem aan kon rijden zodat ik op de secundaire weg kwam. nou nee dat was dus niet echt de bedoeling en weer de mededeling dat ik maar 112 moest bellen.
toen een 45 min verder was ik er wel helemaal klaar mee en maar 112 gebeld. Heb ik even geluk dat ik een beetje Frans spreek, zelfs mensen die de telefoon opnemen bij het alarmnummer kunnen namelijk geen engels. uitgelegd wat er aan de hand was en 45 min later stond er een sleepwagen voor de 19.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L8ZWLGYU.jpg[/img]
afgesleept naar een buitenwijk van Valence ergens in het pikkedonker tussen de weilanden aangekomen bij de garage. 3 blaffende rottweilers over het terreint. geen behaaglijk gevoel.
maargoed, auto naar binnen. Helaas meneer, vandaag lukt het niet meer om te maken. En toen kwam het leuke dat het afgelopen vrijdag een feestdag was in frankrijk (ik stond er donderdag) en dat dit het hele weekend voortduurde. Dat was wel het laatste waar ik zin in had. ik dacht dan maar zelf aan de slag. de beste man gevraagd of ik dat mocht en het was geen enkel probleem. wiel eraf, klauw eraf, cilinder gangbaar gemaakt, voor de zekerheid de handrem ontkoppelt, omdat ik deze ook deels verdenk. ontlucht, wiel erop en 10 minuten testgereden. niets aan het handje. ANWB een garantiefax laten sturen voor de sleepkosten en naar huis gekacheld. Toch fijn dat er zelfs 's nachts nog een garage is die open is.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DYB4WCDO.jpg[/img]
verder heeft de cabrio zich uitstekend gehouden, een klein beetje olie verstookt ( 1 liter op totaal 3000 km) en een gemiddeld verbruik van 1:17,3 niets te klagen.
Laatst gewijzigd door bassyyyy op ma 18 aug 2014 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Mooie trip zo te horen, alleen jammer dat zoiets simpels als een uitlaatrubber en een niet mee werkende remklauw roet in het eten gooien.
Komt ook wel weer goed
Komt ook wel weer goed

Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Mooie trip 
En tja, kleine probleempjes hou je altijd wel met een oude Renault
(spreek uit ervaring
)
Dat van het niet afslepen op een autoroute (peage) via je eigen verzekering is algemeen bekend. Als het tegenzit mag je eerst zelf die 148 euro aftikken en zelf gaan declareren bij je eigen verzekering... Gelukkig dat je een meewillend iemand had (ook met sleutelen
)

En tja, kleine probleempjes hou je altijd wel met een oude Renault


Dat van het niet afslepen op een autoroute (peage) via je eigen verzekering is algemeen bekend. Als het tegenzit mag je eerst zelf die 148 euro aftikken en zelf gaan declareren bij je eigen verzekering... Gelukkig dat je een meewillend iemand had (ook met sleutelen

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hehe mooi opgelost... moet toch een mooie reis geweest zijn door france in een cabrio
Volgende keer voor de snelle macgyver fix:
-Electrasnoer is ideaal om je uitlaat tijdelijk mee op te kunnen hangen, scheurt uiteindelijk minder snel als rubber
-Hangende remklauwen, moet je altijd even een beuk verkopen met een hamer of iets anders zwaars, werkt maar tijdelijk, maar is een quick fix.
En altijd gereedschap meenemen als je met een Renault op pad gaat he

Volgende keer voor de snelle macgyver fix:
-Electrasnoer is ideaal om je uitlaat tijdelijk mee op te kunnen hangen, scheurt uiteindelijk minder snel als rubber

-Hangende remklauwen, moet je altijd even een beuk verkopen met een hamer of iets anders zwaars, werkt maar tijdelijk, maar is een quick fix.
En altijd gereedschap meenemen als je met een Renault op pad gaat he

-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
En in geval van een 19 (16v) zorg dat je een reserve koppelingskabel bij hebt, bekend kuurtje dat ze nog wel eens willen breken (heb er al twee versleten)
Anything worth doing is worth doing right!.
De ANWB nam de kosten voor rekening en stuurde direct een garantiefax naar de betreffende garage.Arco schreef:Mooie trip
En tja, kleine probleempjes hou je altijd wel met een oude Renault(spreek uit ervaring
)
Dat van het niet afslepen op een autoroute (peage) via je eigen verzekering is algemeen bekend. Als het tegenzit mag je eerst zelf die 148 euro aftikken en zelf gaan declareren bij je eigen verzekering... Gelukkig dat je een meewillend iemand had (ook met sleutelen)
had wel ijzerdraad bij me maar vertrouwde het niet om de auto op de standaard krik te zetten en er dan lekker onder te kruipen. en wat betreft de beuk met de hamer, de klauw zat zo vast dat dat zelfs geen kant op ging. had mn hele gereedschapskar in een doos gepakt en meegenomen, evenals ductape, wd-40, en hittebestendig tape.Steven schreef:Hehe mooi opgelost... moet toch een mooie reis geweest zijn door france in een cabrio![]()
Volgende keer voor de snelle macgyver fix:
-Electrasnoer is ideaal om je uitlaat tijdelijk mee op te kunnen hangen, scheurt uiteindelijk minder snel als rubber
-Hangende remklauwen, moet je altijd even een beuk verkopen met een hamer of iets anders zwaars, werkt maar tijdelijk, maar is een quick fix.
En altijd gereedschap meenemen als je met een Renault op pad gaat he
die was vlak voor de zomer al vervangen en gaat uiterst soepel.Roald schreef:En in geval van een 19 (16v) zorg dat je een reserve koppelingskabel bij hebt, bekend kuurtje dat ze nog wel eens willen breken (heb er al twee versleten)
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Had het al vernomen van je gister, man man ongelooflijk dit! Hoe hard reed je?
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
welgetelt 130 km/h
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Wow ...
Vergrendeling niet goed vastgezet ?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
opeens een enorme knal, en de achterkant van je auto die uitbreekt...
vergrendeling zat goed dicht en bleef ook dichtzitten. finaal eruit geklapt. gelukkig zelf niets aan overgehouden. had m snel weer onder controle en geen achterliggend verkeer.
vergrendeling zat goed dicht en bleef ook dichtzitten. finaal eruit geklapt. gelukkig zelf niets aan overgehouden. had m snel weer onder controle en geen achterliggend verkeer.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
nee had echt alles potdicht, stortbuien. denk van binnenuit gaan slijten op de naad. scheurtje erin gekomen waar vervolgens de wind vat op heeft gekregen en weg dak.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Balen man. En nu, verzekeringswerk of zoeken naar een gebruikt kapje?
T wordt een nieuwe kap, heb een mooi adres in Duitsland gevonden. Helaas geen verzekeringswerk
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Zo dat is schrikken!! Dat zoiets in een keer kan gebeuren!? 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
WTF!
Nooit eerder gezien!
Da's schrikken!

Da's schrikken!

naar verluidt wordt het dak za 6-9 vervangen .. duimen dus 

Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Succes! Kost wat en balen maar uiteindelijk is ie weer wat nieuwer!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
en we hebben weer een dak !
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Waar heb je dat laten doen ? En hoeveel was je kwijt ? Mag ook via pm
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break