Goedenmiddag
Ik heb een vraag ik heb een megane 2 rs 225 maar nu zag ik iets van grotere injectoren heeft dat ook enig nut zonder chiptuniong had gelezen dat je ook meer pk's krijgt omdat als ikboven de 6000 rpm kom hij dichtslaat
en zijn ze ook makkelijk zelf te vervangen.
En wat zijn de eventuele prijzen van injectoren
mvg
injectoren
zonder chip kun je geen andere injectoren monteren
en boven de 6000 toeren slaat hij niet dicht, maar heb je een toeren begrenzer. Voor toeren moet je een clio 2 of 3 rs kopen.
Turbo heeft vooral onderin vermogen en een on geblazen motor juist boven in.
Dus chippen en gaan met die banaan. En als je in de buurt van de 6000 toeren komt ben je te laat met schakelen

en boven de 6000 toeren slaat hij niet dicht, maar heb je een toeren begrenzer. Voor toeren moet je een clio 2 of 3 rs kopen.
Turbo heeft vooral onderin vermogen en een on geblazen motor juist boven in.
Dus chippen en gaan met die banaan. En als je in de buurt van de 6000 toeren komt ben je te laat met schakelen

hoezo dan begint rode gebied net op 6000 als ik pittig door rij zit ik net over 6000.
En ja ik wil hem zkr laten chippen maar weet nog nie hoe of wat merk je die 15 pk's echt die je krijgt of zit dat dan beetje tussen de oren sry dat ik beetje als een leek klink
En ja ik wil hem zkr laten chippen maar weet nog nie hoe of wat merk je die 15 pk's echt die je krijgt of zit dat dan beetje tussen de oren sry dat ik beetje als een leek klink
-
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
denk dat je met een 225 wel meer als 15 pk krijgt hoor
Fastchip doet remaps (evt op de rollenbankdag via Jo)

Fastchip doet remaps (evt op de rollenbankdag via Jo)
Born Grippy
-
- Contacteer:
Pk s zijn leuk maar het koppel verloop is nog leuker
En ja merkt het echt want je krijgt een andere auto terug (van horen zeggen)

En ja merkt het echt want je krijgt een andere auto terug (van horen zeggen)
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172