Restauratie Erik's GTT
bij omkeuring vervalt de type aanduiding niet, enkel het deel van het motortype. ik wilde ook wel 16v op mn clio er achter maar dat is niet mogelijk.
Groet, Bas Jan.
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
'96 Clio I PH II, 1.2 mexx - '91 Clio I PH I, 1.8-16V - '95 Clio I PH II, 16V Ombouw project - '92 R19 16V PH II, Daily - '04 E87 BMW 118D
-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: do 7 apr 2005 12:20
- Locatie: Veendam
Puik project man!
Als je de orginele veerpoten en schokbrekers van dat rode ding nog kwijt wil dan wil ik ze wel voor onder mijn cabrio, die staat op gele koni's en dat is me toch wat te oncomfortabel
Als je de orginele veerpoten en schokbrekers van dat rode ding nog kwijt wil dan wil ik ze wel voor onder mijn cabrio, die staat op gele koni's en dat is me toch wat te oncomfortabel

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di 21 jun 2011 8:13
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Siddeburen
- Contacteer:
Ik wil ze wel kwijt, ga ze toch niet gebruiken voor de GT 
Ik denk dat ik met twee weken de rode uit elkaar trek, dus als je nog even zo lang kunt wachten?
PM je wel even als ik er mee bezig ben

Ik denk dat ik met twee weken de rode uit elkaar trek, dus als je nog even zo lang kunt wachten?
PM je wel even als ik er mee bezig ben

-
- Berichten: 537
- Lid geworden op: do 7 apr 2005 12:20
- Locatie: Veendam
super!
ik heb de tijd wel en wacht je pm wel af.
Over 3 weken ga ik op vakantie dus het kan zijn dat ik dan niet direct reageer op je pm.
ik heb de tijd wel en wacht je pm wel af.
Over 3 weken ga ik op vakantie dus het kan zijn dat ik dan niet direct reageer op je pm.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di 21 jun 2011 8:13
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Siddeburen
- Contacteer:
Even weer een update.
Ik heb vorige week gebeld met de rdw en de hele situatie uitgelegd. 'Carrosserie verrot. Wil graag andere carrosserie gebruiken. enz.' Heel verhaal, maar eigenlijk komt het er in het kort op neer dat het mogelijk is om uit twee voertuigen een samengesteld voertuig te maken waarbij 1 van beide kentekens gebruikt wordt en de andere vervalt.
Ik kan te zijner tijd gewoon een afspraak maken bij een keuringsstation van de rdw. De te keuren auto, beide kentekens en het uitgeslepen chassisnummer van de vernietigde carrosserie meenemen en het gehele verhaal duidelijk uitleggen en eventueel onderbouwen met foto's. Dat moet geen probleem zijn lijkt me zo
Afgelopen weekend de zwarte verder gestript. Staat nu klaar om naar het oud ijzer te gaan
De rode binnengezet en direct gedeeltelijk gestript. Ziet er op het eerste oog goed uit!
Bodem is aan de binnenkant helemaal roestvrij!!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMA7SU7Y.jpg[/img]
Achterste bumpersteunen zijn verrot
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GEFU7PZP.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SB4G3FZY.jpg[/img]
Voorste steunen zijn ook aangetast, maar ben ik vergeten een foto van te maken.
Direct maar het linker achterscherm aangepast en bumpersteun voorzien van vers staal
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-C4ET6ATE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFQCLJMT.jpg[/img]
Linksvoor ook de rotte stukken uitgeslepen en nieuw plaatwerk ingelast
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-WNMMKFMR.jpg[/img]
Kan weer vele jaren mee
Linker dorpel voor een deel verwijderd omdat er wat roest zichtbaar was. Maar goed ook!!
Schrok me dood toen ik zag wat er achter weg kwam
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NVVCSGT.jpg[/img]
Kriksteun leek aan de onderkant keihard, maar bleek helemaal verrot te zijn
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QKBQURKC.jpg[/img]
Rechts wordt nu ook uit voorzorg vervangen.
Ik heb vorige week gebeld met de rdw en de hele situatie uitgelegd. 'Carrosserie verrot. Wil graag andere carrosserie gebruiken. enz.' Heel verhaal, maar eigenlijk komt het er in het kort op neer dat het mogelijk is om uit twee voertuigen een samengesteld voertuig te maken waarbij 1 van beide kentekens gebruikt wordt en de andere vervalt.
Ik kan te zijner tijd gewoon een afspraak maken bij een keuringsstation van de rdw. De te keuren auto, beide kentekens en het uitgeslepen chassisnummer van de vernietigde carrosserie meenemen en het gehele verhaal duidelijk uitleggen en eventueel onderbouwen met foto's. Dat moet geen probleem zijn lijkt me zo

Afgelopen weekend de zwarte verder gestript. Staat nu klaar om naar het oud ijzer te gaan

De rode binnengezet en direct gedeeltelijk gestript. Ziet er op het eerste oog goed uit!
Bodem is aan de binnenkant helemaal roestvrij!!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMA7SU7Y.jpg[/img]
Achterste bumpersteunen zijn verrot
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GEFU7PZP.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SB4G3FZY.jpg[/img]
Voorste steunen zijn ook aangetast, maar ben ik vergeten een foto van te maken.
Direct maar het linker achterscherm aangepast en bumpersteun voorzien van vers staal
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-C4ET6ATE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFQCLJMT.jpg[/img]
Linksvoor ook de rotte stukken uitgeslepen en nieuw plaatwerk ingelast
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-WNMMKFMR.jpg[/img]
Kan weer vele jaren mee

Linker dorpel voor een deel verwijderd omdat er wat roest zichtbaar was. Maar goed ook!!
Schrok me dood toen ik zag wat er achter weg kwam

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NVVCSGT.jpg[/img]
Kriksteun leek aan de onderkant keihard, maar bleek helemaal verrot te zijn
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QKBQURKC.jpg[/img]
Rechts wordt nu ook uit voorzorg vervangen.
Laatst gewijzigd door Midstreet op di 23 jun 2015 9:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di 21 jun 2011 8:13
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Siddeburen
- Contacteer:
Zo even wat stof afblazen!!!
Tijdje niet al te veel gedaan in verband met ziekte en zo, maar het begint nu wel weer te kriebelen.
Vandaag contact gehad met het RDW over de carrosseriewissel en dat pakte niet zo uit als ik het gewild zou hebben.
Volgens de keurmeester zou de auto altijd het kenteken krijgen van de gebruikte kas. Een heel ander verhaal dan ik vorig jaar gehoord heb, maar het is niet anders.
Blij dat ik de oude carrosserie in ieder geval nog niet had weggedaan
Het wordt nu de oude kas opknappen met behulp van de donor. Een behoorlijke hoeveelheid meer werk, maar dan behoud ik in ieder geval het originele kenteken.
Motorisch gezien heb ik ook een beslissing gemaakt. De oude C1J is verkocht en krijgt na revisie een tweede leven in de GTT van Rogier.
Voor mijn vijfje heb ik nu 2 F7p's gekocht. Beiden gaan uit elkaar en de beste wordt opgebouwd met lage compressie zuigers en andere drijfstangen en wordt voorzien van een GT2860 en stand-alone motormanagement.
Tijdje niet al te veel gedaan in verband met ziekte en zo, maar het begint nu wel weer te kriebelen.
Vandaag contact gehad met het RDW over de carrosseriewissel en dat pakte niet zo uit als ik het gewild zou hebben.
Volgens de keurmeester zou de auto altijd het kenteken krijgen van de gebruikte kas. Een heel ander verhaal dan ik vorig jaar gehoord heb, maar het is niet anders.
Blij dat ik de oude carrosserie in ieder geval nog niet had weggedaan

Het wordt nu de oude kas opknappen met behulp van de donor. Een behoorlijke hoeveelheid meer werk, maar dan behoud ik in ieder geval het originele kenteken.
Motorisch gezien heb ik ook een beslissing gemaakt. De oude C1J is verkocht en krijgt na revisie een tweede leven in de GTT van Rogier.
Voor mijn vijfje heb ik nu 2 F7p's gekocht. Beiden gaan uit elkaar en de beste wordt opgebouwd met lage compressie zuigers en andere drijfstangen en wordt voorzien van een GT2860 en stand-alone motormanagement.