Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
-
- Contacteer:
Super 5 

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
Volgens mij stond hij 3 dagen op MP ofzo? Snelle handel
Puike machine!

Hoezo haat - liefde verhouding?!
-
Auto was van Maurice uit Nijeveen. Heeft 'm al vaker te koop gehad.
Topwagen! Niks meer aan doen!
Topwagen! Niks meer aan doen!

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ga je deze nou gewoon rijden tot je witte af is of gaat de witte straks weg?
Maurice heeft d'r zelfs slecht van geslapen zei hij, wees d'r zuinig op, is echt een hele nette en gave GTT gefeliciteerd man!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eigenlijk was ik totaal niet opzoek naar een (andere) GTT maar ik wilde wel deze zomer weer met de 5 kunnen rijden. Ik had deze zwarte al vaker te koop zien staan en al vaak genoeg op een meeting naar staan te kijken en het altijd een hele mooie GT gevonden.Merijn schreef:Ik snap er helemaal niks van...
Vorige week wilde de 5 niet meer starten en ik was het even helemaal zat met dat gezeur.... Daarom besloten om zondag deze 5 te gaan halen.
Rijdt echt super lekker en ziet er echt heel netjes uit.

En de witte 5 dan? Vanmiddag was Jochem even in de buurt en hij kon het niet laten om toch even te gaan zoeken waar het probleem nu zit

Voor de zwarte zal ik binnenkort een nieuw topic voor maken, eerst eens even wat goede foto's schieten. In ieder geval geen plannen daarmee, alleen de raamrubbertjes en kentekenplatenlampjes. De lampjes zijn wat verkleurd en de rubbertjes van de achterramen zijn wat versleten.
Het is in ieder geval te slecht weer om lekker te gaan toeren dit weekend, de zwarte 5 vanmiddag weer netjes terug in de stalling gezet

Waarom?? Gewoon omdat het kan!