Even voorstellen: RS3NL
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
onder de 2 op straatbanden? dat lijkt me wel erg knap. maar sneller dan 2:15 moet kunnen inderdaad!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Het is wel de doelstelling , ik ga nog wat te langzaam de bochten in. Maar de auto heeft een gigantische grip , met de normale banden.Martijn Kool schreef:onder de 2 op straatbanden? dat lijkt me wel erg knap. maar sneller dan 2:15 moet kunnen inderdaad!
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Maar 15sec is wel erg veel om even te winnen. Tijd voor een rolkooi zodat je er vol voor kunt gaan? 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Zou wel verstandig zijn, maar ik gebruik hem ook op de normale weg.Martijn Kool schreef:Maar 15sec is wel erg veel om even te winnen. Tijd voor een rolkooi zodat je er vol voor kunt gaan?
Ter info met deze banden heeft renault wel zijn tijd gezet op de nordschleife.

Auto kan het makkelijk zoals ik op Assen zag.
Enkel zelf nog wat meer lef dan is er zeker 10 sec
Af te krijgen.
Trouwens leuk je gesproken te hebben
Bij abd drachten.
Enkel zelf nog wat meer lef dan is er zeker 10 sec
Af te krijgen.
Trouwens leuk je gesproken te hebben
Bij abd drachten.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: zo 15 jan 2012 20:31
- Car: MeganeRS265CUP
- Locatie: zuid-holland
- Contacteer:
Welke banden heb je er nu onder dan? Bij mij worden morgen Bridgestone 001's gemonteerd, ben benieuwd! Vandaag mijn setje toyo R888 eronder gezet voor circuitdagje spa morgen met drivingfun, zin in!
De standaard banden bridgestone potenzaPeteRS250 schreef:Welke banden heb je er nu onder dan? Bij mij worden morgen Bridgestone 001's gemonteerd, ben benieuwd! Vandaag mijn setje toyo R888 eronder gezet voor circuitdagje spa morgen met drivingfun, zin in!
Setje extra wielen nemen met 888s is natuurlijk helemaal super.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
achterbank er uit?
scheelt ook weer kilos
scheelt ook weer kilos

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
staalkabel er doorheen met slot er op.
btw mijn ervaring op de circuits is dat iedereen goed van elkaars spullen kan afblijven.
btw mijn ervaring op de circuits is dat iedereen goed van elkaars spullen kan afblijven.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: zo 15 jan 2012 20:31
- Car: MeganeRS265CUP
- Locatie: zuid-holland
- Contacteer:
Ben donderdag op mn semi's naar Spa gereden, dat gaat ook prima natuurlijk! maar ivm mn nieuwe banden had ik nu effe bij de bandenboer de wissel gedaan en daarvan daan het setje achterin gelegd wat prima past. Ik zou ook niet graag een setje op circuit achterlaten inderdaad...
Klopt. BTG moet er dus nog wel aardig wat af te snoepen zijn met een 3 RS. Met mn Williams heb ik eens een 8.42 geklokt. Daar moet je met een goeie 100PK en een modern onderstel toch ruim onder kunnen duiken.
Met een nieuwe Leon met 140pk kan ik het in 9 minuten ongeveer, dan moet de RS toch een flink stuk sneller kunnen lijkt me
Met een nieuwe Leon met 140pk kan ik het in 9 minuten ongeveer, dan moet de RS toch een flink stuk sneller kunnen lijkt me

Klopt helemaal, mijn vrienden rijden een rondje in 8:30. Maar ik wil de auto gaarne heel houden om weer thuis te komen.Tim schreef:Klopt dus nog wel aardig wat af te snoepen zijn met een 3 RS. Met mn Williams heb ik eens een 8.42 geklokt. Daar moet je met een goeie 100PK en een modern onderstel toch ruim onder kunnen duiken.
Met een nieuwe Leon met 140pk kan ik het in 9 minuten ongeveer, dan moet de RS toch een flink stuk sneller kunnen lijkt me
Jouw williams is een stuk lichter en ik vermoed ook andere vering en semislicks?
in de rs3 deed ik het in 8,45. Deze was weer een stuk zwaarder.
in de r8 zit ik nu op 8.30. Pk, s zegt niet alles, wegligging des te meer.
en dit kan ook er ook gebeuren: https://www.youtube.com/watch?v=aRt7ENqE0AA
Dat was inderdaad schrikken, de regen was wel heel erg plaatselijk, hierdoor ook een andere m3 in de vangrail.Mariow schreef:wij zijn maandag geweest
Heb onze Trophy ook eens een ringdoop gegeven
Echt wel een Cruise rondje gedaan,
helaas regende het echt Hard!
Begrijpelijk hoorRS3NL schreef:Klopt helemaal, mijn vrienden rijden een rondje in 8:30. Maar ik wil de auto gaarne heel houden om weer thuis te komen.Tim schreef:Klopt dus nog wel aardig wat af te snoepen zijn met een 3 RS. Met mn Williams heb ik eens een 8.42 geklokt. Daar moet je met een goeie 100PK en een modern onderstel toch ruim onder kunnen duiken.
Met een nieuwe Leon met 140pk kan ik het in 9 minuten ongeveer, dan moet de RS toch een flink stuk sneller kunnen lijkt me
Jouw williams is een stuk lichter en ik vermoed ook andere vering en semislicks?
in de rs3 deed ik het in 8,45. Deze was weer een stuk zwaarder.
in de r8 zit ik nu op 8.30. Pk, s zegt niet alles, wegligging des te meer.
en dit kan ook er ook gebeuren: https://www.youtube.com/watch?v=aRt7ENqE0AA

Mijn Williams is een stuk lichter dan een RS3 inderdaad en het was op semislicks maar desondanks verwacht ik van de 3RS gezien het onderstel, koppel en vermogen een boel. Zeker als ik het vergelijk met m'n Leon. Maar ik snap je argument hoor. D'r valt alleen maar iets te verliezen

Maar in verhouding rij je sneller in je Leon dan in je willamsTim schreef:Begrijpelijk hoorRS3NL schreef:Klopt helemaal, mijn vrienden rijden een rondje in 8:30. Maar ik wil de auto gaarne heel houden om weer thuis te komen.Tim schreef:Klopt dus nog wel aardig wat af te snoepen zijn met een 3 RS. Met mn Williams heb ik eens een 8.42 geklokt. Daar moet je met een goeie 100PK en een modern onderstel toch ruim onder kunnen duiken.
Met een nieuwe Leon met 140pk kan ik het in 9 minuten ongeveer, dan moet de RS toch een flink stuk sneller kunnen lijkt me
Jouw williams is een stuk lichter en ik vermoed ook andere vering en semislicks?
in de rs3 deed ik het in 8,45. Deze was weer een stuk zwaarder.
in de r8 zit ik nu op 8.30. Pk, s zegt niet alles, wegligging des te meer.
en dit kan ook er ook gebeuren: https://www.youtube.com/watch?v=aRt7ENqE0AA
Mijn Williams is een stuk lichter dan een RS3 inderdaad en het was op semislicks maar desondanks verwacht ik van de 3RS gezien het onderstel, koppel en vermogen een boel. Zeker als ik het vergelijk met m'n Leon. Maar ik snap je argument hoor. D'r valt alleen maar iets te verliezen

Hierbij de ronde tijd en snelheden van de megane RS
[img]http://i59.tinypic.com/2nulhfa.jpg[/img]
[img]http://i59.tinypic.com/2nulhfa.jpg[/img]
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: zo 15 jan 2012 20:31
- Car: MeganeRS265CUP
- Locatie: zuid-holland
- Contacteer:
Ja ben er al paar keer geweest, voor mij het mooiste en ook gaaftse circuit om te rijden. Redelijk lange baan en de hoogte verschillen zijn geweldig! Heb het idee dat 'onze' meganes daar goed uit de verf komen.
Heb je je voor de hele dag of alleen ochtend of middag ingeschreven? Ik heb voor ochtendsessie gekozen...
Heb je je voor de hele dag of alleen ochtend of middag ingeschreven? Ik heb voor ochtendsessie gekozen...
de hele dag en de dag daarvoor gaan we waarschijnlijk een paar rondjes rijden op de Nordschleife.PeteRS250 schreef:Ja ben er al paar keer geweest, voor mij het mooiste en ook gaaftse circuit om te rijden. Redelijk lange baan en de hoogte verschillen zijn geweldig! Heb het idee dat 'onze' meganes daar goed uit de verf komen.
Heb je je voor de hele dag of alleen ochtend of middag ingeschreven? Ik heb voor ochtendsessie gekozen...