
Mark 5T cup Megane
ok gaat ie weer de andere kant op 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
gewoon rijden en afstellen. als hij blokkeert achter bij aanremmen iets terugzetten
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
dat is nu juist het vreemde sinds ik die remleiding naar achter aangepast heb naar 1 leiding remt ie als ik de regelaar volledig open heb bijna niet.
met 2 remleidingen had ik veel meer remkracht.
zit er sterk over te denken om weer met 2 leidingen te gaan rijden.
met 2 remleidingen had ik veel meer remkracht.
zit er sterk over te denken om weer met 2 leidingen te gaan rijden.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Is de diameter van de leiding dan niet te klein?
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Als ik de verdeler helemaal open zit blokkeren de wielen met 1 leiding. (En blijft vast staan)
Mijn verdeler en die van Paul staan allebei zo ingedraaid dat het draadeind gelijk staat met de bovenkant van de draaiknop.
Mijn verdeler en die van Paul staan allebei zo ingedraaid dat het draadeind gelijk staat met de bovenkant van de draaiknop.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: vr 10 feb 2006 17:29
hoe heb je de leidingen aangesloten op je hrc?
ik heb bij mijn clio ook 1 leiding naar achter met een remdrukregelaar en bij mij blokkeren de wielen ook gewoon.
en wat ook wel helpt met de losse kont is een spoiler achter op de klep, dit had ik icm de achternaaf aanpassing van een clio rs met shims
ik heb bij mijn clio ook 1 leiding naar achter met een remdrukregelaar en bij mij blokkeren de wielen ook gewoon.
en wat ook wel helpt met de losse kont is een spoiler achter op de klep, dit had ik icm de achternaaf aanpassing van een clio rs met shims
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
thanks
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
dinsdag middag naar Zolder.
Woensdag weer lekker DNRT racen
Woensdag weer lekker DNRT racen

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Moet er niet gewerkt worden....?



Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
jawel maar ontspanning is minstens zo belangrijk als je zoveel uren als ik maak.
heb het momenteel stervens druk.
heb het momenteel stervens druk.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
Ik ben er woensdag ook nog even , moet even een klimactiviteit verkennen voo de tt-run
B18FT... what else ?
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Je hebt gelijk Mark! ff de spanning erop en eraf 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Sieger ik ga naar Zolder Belgie!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
Aha



B18FT... what else ?
1e manche 13 startplek
opgeklommen naar 5 e ging er echter hard af in 1e bocht na rechte stuk.
kon doorrijden en heb nog een man of 4 ingehaald met als resultaat 11e.
best goed vond ik zelf. anders was ik nog verder naar voren geindigd.
we zaten na de 1e manche rustig wat te drinken in de zon voor de pitbox.
komt er een man langslopen die zegt zou je niet eens naar je auto kijken?
lag er een mega plas bakolie onder.
kon niet zien waar het vandaan kwam dus auto op de kar en naar huis.
helaas maar das racen.
opgeklommen naar 5 e ging er echter hard af in 1e bocht na rechte stuk.
kon doorrijden en heb nog een man of 4 ingehaald met als resultaat 11e.
best goed vond ik zelf. anders was ik nog verder naar voren geindigd.
we zaten na de 1e manche rustig wat te drinken in de zon voor de pitbox.
komt er een man langslopen die zegt zou je niet eens naar je auto kijken?
lag er een mega plas bakolie onder.
kon niet zien waar het vandaan kwam dus auto op de kar en naar huis.
helaas maar das racen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zuur... Versnellingsbak zelf lek of hoes kapot ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
geen idee moeten nog kijken.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
vanavond maar eens kijken wat er nu weer aan de hand is.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
keerring lag er uit aan de bijrijderszijde.
kompleet verrot op de vaste asstomp die er uitsteekt.
vervangen en vanavond effe getest op industrie terrein doet het weer als vanouds.
me is happy
kompleet verrot op de vaste asstomp die er uitsteekt.
vervangen en vanavond effe getest op industrie terrein doet het weer als vanouds.
me is happy

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Ok dan!



Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Zo simpel, maar je staat er wel door stil.
ja klote ik denk dat er een steen tussendoor gedraaid is van mijn grindbak avontuur.
fimpje ga ik nog wel ff uploaden.
reed wel mooi 4 sec sneller als vorig jaar en ik weet zeker dat het nog sneller kan.
fimpje ga ik nog wel ff uploaden.
reed wel mooi 4 sec sneller als vorig jaar en ik weet zeker dat het nog sneller kan.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
is een carterplaat misschien een idee? Erg simpel te maken.
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Zou dan wel lucht boven die plaat zien te krijgen voor nog een beetje koeling van ashoezen-uitlaat en stuurhuis.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
zou kunnen maar beter is natuurlijk om niet in de grindbak te belanden
voorlopig laat ik het gewoon zo.
uitlaatwarmte en ashoezen heb ik nooit last van race al 1,5 jaar zo en er gaat niks stuk door warmte.

voorlopig laat ik het gewoon zo.
uitlaatwarmte en ashoezen heb ik nooit last van race al 1,5 jaar zo en er gaat niks stuk door warmte.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Ik denk niemand daar last van heeft, maar doelde er meer op dat als je er een plaat onder zou makenmark 5t schreef:zou kunnen maar beter is natuurlijk om niet in de grindbak te belanden![]()
voorlopig laat ik het gewoon zo.
uitlaatwarmte en ashoezen heb ik nooit last van race al 1,5 jaar zo en er gaat niks stuk door warmte.
dat je wel eens temperatuurproblemen kan krijgen aangezien veel onderdelen dan GEEN rijwind meer krijgen.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
Nou ik denk dat het eerder omgekeerd is Marcel, standaard hebben veel auto's wel een bodemplaat, die een beter vacuumtraject creeerd onder de bodem, met als gevolg dat door de opening tussen de motor en de plaat een stevige zuigende werking ontstaat, die alle warmte van je radiateur ook meteen meezuigt.
Als je die opening zou doortrekken tot aan het subframe heb je best kans dat je mooi via je middentunnel extra zuigwerking krijgt ook via de motorkapopening naar beneden.
Maargoed dat laatste is nu ook wel weer deels via de windtunnel tussen de oren
Als je die opening zou doortrekken tot aan het subframe heb je best kans dat je mooi via je middentunnel extra zuigwerking krijgt ook via de motorkapopening naar beneden.
Maargoed dat laatste is nu ook wel weer deels via de windtunnel tussen de oren

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Zo klinkt het inderdaad wel ja!
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Geniaal die spin bij 11:30
heerlijk om te zien die ruige rijstijl
je trekt wel knap veel wielspin bij het uit accellereren. Doet die sper nog wat ? Of rijd je tegenwoordig zonder? Jammer van de keerring maar hoort er wel eens bij he. 



Hoop dat dit nog niet gebeurt is, anders zou ik de garantiepapieren er maar even bijpakkenmark 5t schreef: was de laatste wedstrijd dus deze winter mooi rustig nieuw bakkie bouwen met quaife er in.

Maareh aardig gek Mark, lekker raggen met die hap

Zit je overigens wel lekker? Volgens mij kun je makkelijk die stuurkolom nog wat verlagen en een cm of 5 aan spacer achter dat stuur zetten, hoef je niet zo dat dashboard schoon te poetsen met je knieen
