Goed idee Mark want zondag ben ik er helaas niet bij wegens andere verplichtingen. Rijden 4 auto's die door ons gelijnd en gewogen zijn! Wens je een allemachtig mooie en gezellige racedag kerel !
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
het weer was sochtends compleet ruk regen dus.
smaddags af en toe droog maar ook niet echt geweldig.
vrije training heel erg rustig aan gedaan omdat ik eigenlijk te laat aankwam op CPZ en ik gelijk als eerste vrije training moest rijden.
toen ik aankwamrijden op de vooropstelling was zon beetje 2/3e van het veld de baan al op en kon ik dus gelijk doorrijden.
baan nat en semis stonden nog op 2,5 bar wegens tijdgebrek.
rustig aan gedaan dus en enkel kijken of de auto het goed doet met name de remmen.
deze bleken nu echt super te zijn en de nieuwe schijven geven totaal geen enkele trilling meer door.
tijd training compleet nat.
dus regenbanden er onder.
echter schoven er best wel veel van de baan af dus heb ik ook maar rustig aan gedaan.
mijn cliotje moet tenslotte langer mee.
dan maar wat verder achter op de grid bij de start.
tijd 228,5
18e plek van de 42
race 1.
ging eigenlijk best lekker maar niet echt top kunnen rijden vanwege natte baan op verschillende plekken.
toch doorgestoot naar de 15e plaats met een 212.7 als beste tijd.
race 2 leek het droog te gaan worden dus de slicks er onder gedaan.
echter in de race voor mij (die van martijn) regende het zo erg en schoven er zoveel van de baan dat ik toch maar weer
mijn oude semis er onder geschroefd heb.
deze zijn inmiddels echter helemaal op en zoals je ook in het filmpje kan zien mis ik hierdoor aardig wat grip.
toch lekker doorgeraced met als climax die knal van die zwarte BMW.
uiteindelijk als 8e gefinishd met een 211,2 tijd.
echter door mijn enorme flitsende start ik viel mijns inziens echt in het licht maar elektronica liegt niet dus 10 strafseconden waardoor
ik uiteindelijk als 13e op de lijst sta.
al met al een koude natte dag met veel bandenwissels.
wel weer veel geleerd.
weet zeker dat ik sneller kan maar dan moet het warmer zijn en ik betere semis hebben of vol slicks.
Voor de volgende race effe langskomen en uitwegen lijkt me ieder geval verstandig Mark.
Raymon ( http://www.hanninkracing.nl ) met de Seat draaide overigens 3 a 4 seconden slechtere tijden dan hij verleden jaar reed, deels omdat hij de hele dag op z'n Toyo's bleef rijden in plaats van de slicks te pakken....
Kan me niet voorstellen dat je de boel niet los gehad hebt van de winter Mark, een klein hoogteverschil op een van de hoeken ten opzichte van verleden jaar kan al onrust geven. vandaar. Wanneer alles hetzelfde is gebleven heb je gelijk