Cruise Control Renault Laguna Gt 2003

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
tilpieter
Car: Megane II Rs

Hallo allemaal,

misschien een rare vraag, maar kan je op een laguna 2 die af fabriek geen cruise control heeft, het achteraf wel opbouwen op originele manier? dus stuur monteren + schakelaar en dan inleren?
Abel
Über-Spammer

waarschijnlijk wel ;-) maar ik vraag me af of er veel mensen hier dat ooit hebben gedaan. Was dat geen standaard optie?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Was op een nederlandse Laguna II inderdaad standaard. In Duitsland niet, op het (ter ziele gegane) forum Laguna2.de stond info hoe je het zelf kon inbouwen. Zal met Google vast nog informatie over te vinden zijn. De meesten bouwden het lekker geodkoop in de middenconsole.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Ik weet dat het met een Clio II aardig te doen was en dat werkt wel aardig hetzelfde volgens mij. Op het forum van de Clioclub staat wel een beschrijving. Misschien dat je dit kunt vergelijken met jouw Laguna.
tilpieter
Car: Megane II Rs

john gold inbouwen kan natuurlijk ook altijd, maar hoe origineler hoe mooier ;-) heb al even op google gezocht maar daar kan ik niks vinden helaas.
coupe16v
Contacteer:

http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=998.0

Maar origineel moet het ook te maken zijn.
Plaats reactie