Weer wat verder met de Clio. Volgend weekend gaat het onderstel en de motor over. Gelijk alles nieuw erop. Waterpomp, multisnaar, distributie, oliefilter, verdelerkap, bougies, koppeling, verse olie in de bak en in de motor. Klepdekselpakking, in en uitlaat pakking, krukaskeering, Nieuwe dynamo wordt overgezet van de 1.8, thnx Geert

.
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NE6R4SMQ.jpg[/img]
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-LHBUZIZ4.jpg[/img]
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-K8QRIGKU.jpg[/img]
Onderstel is ook klaar voor transplantatie, eindelijk weer stuurbekrachtiging. Ben alweer de 40 voorbij, dus ja
Ook voorzien van nieuwe spulletjes. Nieuwe stuurkogels, fuseekogels, stuurhoezen, alle aandrijfashoezen, verse stab rubbers, ook weer netjes.
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DKALYTVR.jpg[/img]
Inmiddels is het roestorgel afgevoerd.
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-6IRARKLA.jpg[/img]
En in de tussentijd heeft Willem 2 zijn eerste oldtimerrit erop zitten. Altijd leuk
[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VMQT8PY4.jpg[/img]
Volgend weekend ff rammen, dan is het een eindelijk een 2.0...
Ook nog even verdiept in het turbo verhaal. Hier zie ik toch maar vanaf. Te kostbaar en bij nader inzien hou ik em liever zoals hij hoort. Toch maar een 5 GT halen voor de fluit tegen de tijd. Maar eerst de Clio...
Oude liefde roest wel. Met zorg komt alles goed..