graag, dank je!Alpine schreef:Heb nog wel ergens een setje liggen.
Zoek ze morgen wel even op,je hoort van me.

graag, dank je!Alpine schreef:Heb nog wel ergens een setje liggen.
Zoek ze morgen wel even op,je hoort van me.
no thanks, ik houd het origineel allemaal bij de autoMerijn schreef:Ik ben op zoek naar een set nieuwe orange knippers van Valeo of origineel Renault. Die wil ik wel ruilen tegen mijn huidige heldere knippers, incl. Silver Vision lampen.
Doen we die! Thx abel.Abel schreef:renault heeft zo ver ik weet alleen symetrisch
heb onlangs asymetrische besteld voor mn twingo. Dus ik zou het nog even checkenmaartenlientje schreef:Doen we die! Thx abel.Abel schreef:renault heeft zo ver ik weet alleen symetrisch
O. ja sorry twingo 2 idd.Abel schreef:twingo 2 dan zeker? op twingo 1 echt niet
http://link.marktplaats.nl/m785023856Merijn schreef:Ik ben op zoek naar een set nieuwe orange knippers van Valeo of origineel Renault. Die wil ik wel ruilen tegen mijn huidige heldere knippers, incl. Silver Vision lampen.
sowieso 1 gt compleet in onderdelen+ echt een hoop onderdelen van motoren en bakken (5 in totaal) dempers en andere dingen. Echt teveel wat al jaren en jaren op de plank ligt en heeeeel langzaam wordt verkocht.Willeon de Zoete schreef:Die Abel heeft ook echt alles liggen!
Top. bedankt! Is dit buiten of binnendiameter?Arco schreef:Diameter slang is 54mm.