Blijft gaaf

De gordels zijn gemonteerd, en zitten prima.jwd schreef:Hou je wel de originele Recaro's icm. de "race" (is 4 punts?) gordels ?
Was van plan om hetzelfde te gaan doen met die van mij maar de gaten voor de gordels zitten veel te laag voor mij (1,96m) wat zou resulteren in een ingekorte ruggenwervel bij een serieuze impact.
Was jij dat aan het eind van de dag..?mark 5t schreef:kheb je vanmiddag nog rond zien gaan.
klinkt goed dat ding!![]()
de oude bmws hebben geen enkele kans![]()
ik was bij die man met de witte MG A Cabrio (moest ook ff testen aan het eind van de dag)
je foto staat in mijn topic
Geef me 10 rondjes, doe ik 't wel voor jeRS3NL schreef:Zondag is de megane weer aan de beurt voor een paar rondjes(ca. 15) over de nordschleife.
ben benieuwd, na de training op Assen , of de rs beneden de 9 minuten kan rijden.
De racegordel is bevestigd aan de isofix.PeteRS250 schreef:Kwam gister dit draadje tegen, leuk!
Vraagje, hoe heb jij die racegordels precies bevestigd? Rij af en toe ook een trackday en lijkt me wel wat en ook nog eens veiliger...
Onder de 9 minuten is het doel met gewone drukte op de baan, op een lege baan gaan we richting 8:30Steven schreef:Geef me 10 rondjes, doe ik 't wel voor jeRS3NL schreef:Zondag is de megane weer aan de beurt voor een paar rondjes(ca. 15) over de nordschleife.
ben benieuwd, na de training op Assen , of de rs beneden de 9 minuten kan rijden.
Nee zonder gein, dat moet kunnen maar tip probeer tijden jagen lekker op een doordeweekse dag als er (bijna) geen aap te vinden is.
Dan jaag je jezelf niet zo snel op en maak je ook minder snel fouten. Of gewoon even aanhaken bij Marcel16v, kom je er ook.
Je bent altijd winnaar, wanneer je heelhuids thuiskomt
Ouwelullenopmerking, ik weet het
Geniaal!RS3NL schreef:De racegordel is bevestigd aan de isofix.PeteRS250 schreef:Kwam gister dit draadje tegen, leuk!
Vraagje, hoe heb jij die racegordels precies bevestigd? Rij af en toe ook een trackday en lijkt me wel wat en ook nog eens veiliger...
Jammer, dat ik je niet tegen ben gekomen, ben 3 uur er tussen uitgetest om nieuwe remblokken te laten monteren.Merijn schreef:Ik heb je vandaag nog een paar keer langs zien komen op de baan... Helaas niet gezien in Breidscheid. Maybe next time!