was het nu niet dat je een niet turbo spruitstuk juist niet moet wrappen omdat de uitlaatgassen dan niet snel genoeg afkoelen, en dat je dan een negative vul puls krijgt?
Heatwrap houd gewoon enorm veel warmte weg uit je motorruimte! Die pk die je wellicht mist is dan jammer.
Iets waar heine zich niet druk over hoeft te maken met een F4R cup in een vijfje
Racing is the best way to convert money into noise
Abel schreef:was het nu niet dat je een niet turbo spruitstuk juist niet moet wrappen omdat de uitlaatgassen dan niet snel genoeg afkoelen, en dat je dan een negative vul puls krijgt?
Gezocht onderdeelnummer van de brandstofpomptank rubber clio 1 1.4 bj 1990/1993
Het gaat om het rubber die onder die grote schroefdop zit.
Deze dus zie foto.
Heb je m'n PM niet gehad Heine of was het onderdeelnummer niet goed ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Heb je m'n PM niet gehad Heine of was het onderdeelnummer niet goed ?
Nee geen pm gehad.
wel gemaakt, niet verzonden blijkbaar... Sorry.
Sent: Wed Jan 22, 2014 7:37 pm
From: Arco
To: Arco
Is toch zelfde als 5 GTT ??? Of niet ?
Via Clio 1 1,2 (C572) zou het 77 01 032 227 moeten zijn (kost iets van 8 euro)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo Gisteren de auto op gehaald bij de uitlaat bouwer
Hij heeft laaste deel pas gemaakt.
Ben zeer tevreden over hoe het geworden is .
Nu de auto afbouwen.