Mijn naam is Dave van der Rol, Ben 18 jaar oud en kom uit Hellevoetsluis.In het dagelijkse leven student en werk ik in mijn vrije tijd als verkoopadviseur bij een Volvo dealer.
Sinds Juli '13 in het bezit van mijn roze pasje. Jaren lang kon ik alleen maar dromen van het besturen van snelle auto's.
Voor dat ik mijn rijbewijs had was ik al een tijdje in het bezit van een auto. Een prachtige Honda Civic 1.4 (75pk) die ik via mijn broer over kon nemen als eerste auto.
Ben nogal van het poetsen dus de Civic stond er altijd strak bij. Alleen jammer dat ik er toen nog niet in mocht rijden

28 September 2013, Dat was het einde van de Civic. Na een top DTM race in Zandvoort waande iemand 2 auto's achter mij zich nog steeds op het circuit. Resultaat: Midden in een kettingbotsing. Civic rijp voor de sloop en dag eerste auto. Gelukkig waren er geen gewonden. Maarja...... Wat voor auto moet er nou terug komen? Gelukkig heb ik een vader die ook gek is op auto's (zelf in het bezit van een Nissan 350z) dus samen begonnen aan een zoektocht naar een andere auto. Uiteindelijk hadden we nog 3 auto's in gedachte. Een Ford Fiesta ST, Renault Twingo RS en de Megane RS. Toen langs gegaan bij de Renault dealer Van Kesteren. Die had toevallig alle 3 de auto's staan. Ford viel eigenlijk direct af. Twingo nog een stukje mee gereden en dat reed super! Alleen vond ik de auto teveel toeren maken op de snelweg. Daarna in een Megane RS gestapt en WAUW!!!!! kon niet meer stoppen met lachen!!! wat een heerlijke auto zeg.. Comfort en snel.... fantastisch!
De laatste keuze is het dus geworden. Wilde een auto met een relatief lage kilometerstand. Bij verschillende gekeken en uiteindelijk een Megane RS 225 gekocht bij Janssen in Helmond. Mijn prachtige Zwarte megane met de F1 stickers, is overigens geen F1 uitvoering. De week na de aflevering meteen naar Essen gereden in Duitsland. Kon direct alles testen bij de auto. En kwam wederom met een glimlach uit de auto. Veel mensen kijken naar de auto. Hij rijdt heerlijk en lekkere stoelen en alle luxe is aanwezig.
Op de auto zit een dumpvalve, zat er al op toen ik de auto kocht en die blijft er ook lekker op

To do list:
- Stickers verwijderen
- Verlagen ( inmiddels zitten er H&R veren onder. auto staat nu lekker strak op zijn wielen en rijdt nog beter!!)
- Zwarte Logo's
- Andere velgen of originele velgen donkerder spuiten
- Ramen tinten ( inmiddels ook al gedaan, alle ruiten incl voorruit)
- chippen
- uitlaat + inlaatsysteem veranderen
- Rode remklauwen
- Kleinere antenne
Heb nu +/- 5.000km gereden met de auto en ben er nog steeds ontzettend blij mee! Kan niet wachten op de zomer, samen met vaders touren. 550PK gecombineerd op de oprit dus dat is erg leuk. Ook lijkt het mij erg leuk om op dit forum nieuwe mensen te leren kennen. Hoop ook dat er nog andere naar meetings gaan of eventueel naar Duitsland om te touren. Sta dus open voor alle activiteiten.
- Dave