Goedenmiddag heren,
Na een aantal jaartjes weer terug op het forum, nadat ik mijn Clio 16v hybrid heb verkocht in 2009 heb ik een paar jaar in een impreza Type R gereden, was een mooie maar vooral dure tijd en heb er echt wel mega lol mee gehad maar een tijdje geleden is die dan toch verkocht, na enig twijfelen besloten toch maar weer even terug te gaan naar Renault want met die 16v heb ik ook echt mooie tijden gekend haha.
Ik zat dus een beetje rond te kijken en nu kwam ik er 1 tegen met het kenteken: 97-FD-XV, deze staat voor weing te koop omdat de bak stuk zou zijn. zogenaamd maar 100.000 km gelopen en zag er op het oog nog wel netjes uit.
De bak reviseren en uitwisselen is geen probleem, en voor wat de auto moet kosten kan dat ook nog makkelijk uit.
maar ik zou wel graag wat meer history van deze auto willen weten en aangzien er niet zo gek veel van die dingen rijden is de kant redelijk groot dat die ooit van iemand hier is geweest, vandaar mijn vraag of iemand toevallig wat meer info heeft over deze auto? alle info is welkom.
Groeten en alvast bedankt
Jeroen
Kent iemand deze auto : clio rs 2000 grijs, 97-FD-XV
-
- Moderator
- Car: Megane
Pm even je mail dan kan je het 1 en ander mailen