Wie nieuw is, stelt zich even voor, dus bij deze: ik ben Robin en de trotse bezitter van een Megane III RS Cup (stock) uit mei 2010. Aangenaam!
Ik kijk al wat jaartjes mee op dit forum en heb uitsluitend een Renault verleden. Mijn eerste auto was een Clio RSi uit 1994. Prachtig apparaat en mooi opgedirkt met de velgen van de 16v. Aangezien ik meer kilometers moest gaan maken heb ik de RSi vervangen door een Clio Dynamique 1.4 16v uit 2001 welke opgevolgd werd door een Clio Dynamique 1.6 16v uit 2005. Daarna ben ik voor het eerst voorzichtig in aanraking gekomen met de mensen van Renault Sport: de opvolger was een Clio GT 128 uit 2011 welke op een aantal gebieden zaken heeft geleend van z'n grotere broer: de Clio RS. De GT was een prachtige wagen, maar mijn droom was destijds al wel de Megane 3 RS Cup. Dat vond ik zo'n intrigerend apparaat, dat ik na lang zoeken uiteindelijk eentje gevonden heb in het kenmerkende "race geel", zoals ik het altijd noem (jaune sport dus).
De Megane RS Cup is nog helemaal standaard zover ik weet, maar ben wel geïnteresseerd om Henk zijn magie erop los te laten dus ik zal nog even zoeken naar de actieve Dynodag topics

Nog een foto voor het beeld (toevallig vond ik 'm bij de spotters

[img]http://img130.imageshack.us/img130/46/70ljs6.jpg[/img]
Groeten!