Heb gehoord en was bij die van mij ook zo dat de beugel in de stoel afbreekt. Kan gewoon gelast worden, en direct nieuwe stoelvulling bestellen. Kost wel 140 euro zo ff uit het hoofd voor de stoel vulling
Is een katvervanger de moeite waard om het geluid van de auto wat ruiger te maken? Ik weet dat het persoonljik is, maar er zal vast wel een uniforme mening zijn. Verder vraag ik me af waar deze gekocht kunnen worden in NL? Ik kon niks tweedehands vinden. Op ebay wel, en waarom is zo'n stukje pijp zo duur!
Als je alleen voor meer geluid gaat zou ik niks met een katvervanger doen, maar de rest van de uitlaat aanpassen. Een katvervanger is veel meer werk, je hebt dan eigenlijk een re-map nodig, je koppeling kan het dan niet trekken, etc.
Ik heb zelf alleen de einddemper verwijderd, dat scheelt al aardig en kost ook niet zoveel. Anders kan je ook voor een catback systeem gaan, krijg je alleen andere sierstukken.
DennisT schreef:Als je alleen voor meer geluid gaat zou ik niks met een katvervanger doen, maar de rest van de uitlaat aanpassen. Een katvervanger is veel meer werk, je hebt dan eigenlijk een re-map nodig, je koppeling kan het dan niet trekken, etc.
Ik heb zelf alleen de einddemper verwijderd, dat scheelt al aardig en kost ook niet zoveel. Anders kan je ook voor een catback systeem gaan, krijg je alleen andere sierstukken.
Er zijn catback setjes die in combinatie zijn met de originele einddemper, dan zou je de normale sierstukken kunnen behouden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Einddemper vervangen voor een rechte pijp idd Zoek maar even op "Backbox chop Megane RS" via Youtube, dan weet je gelijk wat je kan verwachten qua geluid. De reden waarom veel mensen hier voor kiezen is dat de "Turbo-fluit" hierdoor gebouden blijft
Heren,
het zal vast ergens staan in de 35 pagina's ...
Welke banden kan je het beste onder de megane gooien ?
Qua merk en type...
Moet gewoon goed spul zijn dus geen wanli...
Ben bang dat de 400nm die zo opgerookt hebben...
Om mijn zomervelgen liggen nu michelin pilot Cup....maar die zijn nagenoeg op , t was al een semislick.
ik heb michelin ps3 gekozen afgelopen zomer alleen slijten wel hard , krijg morgen zomervelgen er weer onder aangezien een veer was gebroken en mijn winterband gesloopt heeft
Ik heb vorig jaar 4 nieuwe Michelin PS 2's erop gezet en die bevallen super, schijnen iets beter te zijn dan de PS 3's. Daarvoor had ik Dunlop's, die waren ook prima tot er een ruitenwisser van mijn voorganger door de wang heen vloog
Welke band je ook neemt, het slijt allemaal vrij hard. Gebeurt dit niet, rij je in de verkeerde auto
Had de PS2's op de R26, en nu op het leasehok de PS3's. Daar valt met 130 paardjes weinig op aan te merken. Ze plakken nog steeds goed.
Maar inderdaad, ze schijnen wel wat minder goed als de PS2's te zijn. In DL is de PS2 hier en daar nog wel verkrijgbaar.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Wel? Oh ik begreep van iemand dat ze er niet meer waren. Of was het dat ze veel duurder waren dan de PS3? Nouja, ik zou dan voor de PS2 gaan, die bevielen me altijd erg goed.
De PS3 nu ook, maar dat is geen vergelijk meer natuurlijk.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Ik zat ook ff te denken aan de pilot super sport....maar kan niet zo snel een leverancier vinden in NL op internet.
Ps2 ...gelukkig heb je daar ook nog meerdere types in... N...N1 enz
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb niet helemaal scherp meer wat ik kwijt was voor de Federals, maar meen dat ik voor iets meer dan 500 euro 4 nieuwe banden had. Dat afgezet tegen de prijs van PS2/PS3, met de wetenschap dat ik ook winterbanden heb, vond ik dit een topdeal! En ja, het is voor mij ook een daily-drive