Wie kan nog oude stijl nummerborden leveren?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Gaik nummer wat afgegeven is op de auto moet juist zijn, anders is het gewoon een valse plaat! Net als oud blauw en de rest;) maar als je de originele platen in de auto legt zal er niet zo snel heel moeilijk over gedaan worden.
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je met oud geel echt enorm uitspringt, oud blauw valt minder op omdat ze nog echt op autos gevoerd worden.
Om aan oud geel te komen is alleen niet zo heel makkelijk :)
Mij maakt het niks uit ik ben ook niet heilig=) indd nu even :biertjuh:
Racing is the best way to convert money into noise
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Het is jaren geleden dat ik de GAIK platen heb verkocht (bij de intrede van die dingen) en zover ik het nog weet, wordt de GAIK-code enkel gebruikt bij het gecontroleerd afgeven van de GAIK-platen, hoe die controle er uit ziet bij een wegencontrole weet ik niet, maar geloof niet dat er met die code wordt gecontroleerd.

Ik snap wat je bedoelt, het zit 'm nu even in de terminologie; wat is vals en wat is onjuist. Bij mijn weten en in mijn opinie is een valse plaat een kentekenplaat met onjuiste gegevens.
Een onjuiste kentekenplaat is een plaat in de verkeerde maat of kleur, maar met de juiste gegevens.

Oud blauw is een stuk gemakkelijker dan oud geel, maar het is me wel gelukt :D En met de geplande kilometrages van de GTT acht ik de pakkans niet zo heel groot, ik houd natuurlijk de GAIK-platen in de auto. We zien het wel hoor, ik maak me er niet druk om. (D)
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Tom
Moderator
Car: MB

Vast wel na een paar bekeuringen. En hopelijk komen die snel.

Je ziet ze volgens mij enkel nog op (oude?) defensie voertuigen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tutuur
Clubsponsor

Tom schreef:Vast wel na een paar bekeuringen. En hopelijk komen die snel.
Sjonge jonge, wat zijn we toch weer lief voor elkaar.
Er rijden dagelijks ferarri's, lambo's en caterhams met van die geprinte platen, motorfietsen met een MF sticker er op, niemand die daar over zeurt toch?

Doe toch eens normaal joh!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik kwam donderdag een toepasselijk stukje tegen in de lokale krant;

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 0123_1.pdf

Links boven in de hoek... (0)

Laat elkaar lekker in zijn waarde, en door vooral wat je zélf leuk vind. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tom
Moderator
Car: MB

Tuurlijk mag je dat zelf weten. Ik kies er ook vaak bewust voor om te hard te rijden. Maar helaas zijn die strenge kenteken regels er niet voor de lol gekomen. Als iedereen maar doet waar hij zelf zin in heeft dan wordt het er niet beter van. Ik zie het nut er daarom niet van in om zoveel risico meer te gaan lopen om staande gehouden te worden. Als ik agent was kreeg je direct een prent. En tref je een goede agent dan zal hij de rest vd auto ook meteen onder de loep nemen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel.S
Car: Clio II

ach je kunt ze er met een meeting ook op zetten voor het idee en dan op de weg met de goede platen rijden , er zijn er genoeg die het met blauwe platen ook zo doen
Plaats reactie