Geert schreef:Hydrolische is inderdaad geen afkeur, als je het systeem maar kan blokkeren. Misschien toch maar eens kijken naar zo'n systeem. Al ben ik er geen fan van om de knippen in de vloerbedekking.
Handremkabels te kort? Die van mij redden het gewoon je kunt ze gewoon nog een stukje
Door de achteras heen trekken?
Anders hydraulisch dat is btw al jaren geen probleem meer met APK.
Vroeger moest je inderdaad een gescheiden systeem hebben. Nu niet meer.
Die ken ik inderdaad maar zijn niet van magnesium. Ik zoek iets lichters dan de standaard williams velgen en 15inch. Maar ben geen fan van de oz superleggera's
bedankt voor het aanbod jongens, maar ik zoek of magnesium williams velgen (ze zouden moeten bestaan) of de megane maxi gravel wielen.
Omdat ik laatst mn goeie standaard stuurhuis heb gemold door een het schroefdraad van een van de hydrolische aansluitingen ral te draaien toch maar besloten om het (iets) kortere clio2 cup stuurhuis aan te passen. Bij een clio2 stuurhuis loopt het uitlaatspruitstuk over het stuurhuis ipv er onder door. Om die reden zitten de aansluitingen op een andere plek. Voor de linker aansluiting niet zo'n probleem, maar wel voor de rechter. Die heb ik dus laten verplaatsen, oude gaatje dicht gepast en de aansluiting boven op gelast. Met dit als resultaat:
Omdat ik laatst een achterschokbreker heb laten check ook maar besloten de andere 3 schokbrekers te laten controleren door Gerrit Leunk. Ze zijn tot het laatste ringetje en moertje los geweest en hier en daar wat kleine dingetjes vervangen. Ik was best bang voor een serieuze rekening omdat ik geen idee had wat de staat was van deze schokbrekers. Maar het is bij het normale controle tarief gebleven, alle belangrijke onderdelen waren nog goed en daarna is alles schoongemaakt, ingevet en weer met verse olie afgevuld. Hier kan ik weer jaren met vlammen.