Bedankt voor het toevoegen!
Ombouw naar PH2?
Zonde, ik heb specifiek naar een ph1 gezocht vanwege de dikkere voorkant.
PH2 diffuser moet er nog wel onder ivm. de Akrapovic uitlaat, dus als iemand die toevallig heeft liggen...
En voorstellen, wat betreft Renault heb ik nu een Spider en de Clio III RS ph1.
De Spider heb ik al sinds 2000 en was destijds mijn allereerste serieuze sportwagen, er staat nu ongeveer 16k km op en ik heb er veel leuke herinneringen aan.
Als het even meezit gaat deze dan ook nooit meer weg.
Nadat een collega een Clio III RS had aangeschaft en mij een stukje had laten sturen was het Renault Sport virus weer helemaal terug en stond er 4 dagen later een 2e Clio RS voor de deur.
Hij zal hoofdzakelijk ingezet worden voor trackdays en als leuk sleutel project om nieuwe producten op uit te testen, we hebben een hoop dingen op de planning waaronder misschien een swap naar een Megane 250 blok maar dat is nog een beetje toekomst muziek, het orginele blok is nog relatief vers (60k) en loopt als een zonnetje dus misschien swappen we die gelijk naar de Spider.
Met de komst van de 3e Renault Sport hebben we voor het gemak een klein clubje opgericht
http://www.renaultsportclub.com waarin we gezamenlijk wat ritjes, trackdays, etc. willen oppakken (geen concurrentie

) en we maken leuke stickersets.

Renault Sport Clio R27 F1 Team - Jaune Sirius // Renault Sport Spider - Jaune Sirius