Het gaat dan over vragen specifiek over de Cabrio en niet over motorische vragen.
Die kan men kwijt in de desbetreffende type vragen topic.
Het is dus de bedoeling dat er vragen en antwoorden komen die gaan over de speciale onderdelen en plaatwerkdelen die gebruikt zijn voor de fabrikage van de EBS Cabrio.
Kan mij voorstellen dat er iemand komt met vragen hoe te repareren van het raam mechaniek die toch vaak kapot is op de achter ruiten
tevens kunnen er vragen komen van waar een nieuwe kap het goedkoopste te laten maken is.
Ik heb inmiddels zoals diverse mensen al weten divers Cabrio's onder handen gehad, met tot nu toe meeste demontage werk. maar goed ben al diverse verschillen tegengekomen ondanks dat ik alleen fase II onder handen heb gehad.
Tevens heb ik al voor diverse mensen ruitmechanieken gerepareerd.
Heb ook inmiddels veel onderzoek gedaan naar waar wat te krijgen is buiten ACT om
ACT geeft niet veel reacties ( mijn ervaring) en vandaar dat ik nu dit topic opzet om zo de toch zeldzame cabrio's die er nog zijn rijdende te houden.
Heb je zelf nog Cabrio onderdelen geef dit dan ook aan.
Of beter heb je of weet je complete cabrio te staan die als onderdelen drager gebruikt kan worden, deel het hier mede, zodat andere cabrio rijders geholpen kunnen worden.
Laat de cabrio niet uitsterven, dasss zonde
zelf probeer ik voor volgend jaar mijn GTX cabrio klaar te krijgen.
De R5 bestaat dan 40 jaar dus...