Mark 5T cup Megane
nice! mooi luchtfilter systeem zo. Hoeveel vermogen kwam er uit?
190 om 190 vierkante motor 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Vandaag achteras laten stellen en nieuwe stuurkogels gemonteerd.
Verder voorvering lager afgesteld.
STEVERINK BANDEN DEVENTER BEDANKT!!
Monteur Erik
Verder voorvering lager afgesteld.
STEVERINK BANDEN DEVENTER BEDANKT!!
Monteur Erik

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
5e algemeen!!
en een beker mee naar huis mijn zoon was super trots.
ben nu helemaal op btw post later wel een verslagje.
alle vrienden en RTC`ers bedankt voor de support.
o ja en Dolf voor het poetswerk
en een beker mee naar huis mijn zoon was super trots.
ben nu helemaal op btw post later wel een verslagje.
alle vrienden en RTC`ers bedankt voor de support.
o ja en Dolf voor het poetswerk

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Mark was ontketend gisteren, een genot om hem bezig te zien
Hij genoot zichtbaar van zijn Clio met goed draaiende motor en eindelijk een goede wegligging.
Sterk resultaat in een veld van 23 deels veel sterkere of modernere auto's. 



clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
ik heb dus een filmpje gemaaskt met mijn camera maar ben vergeten de lens te draaien.
film is nu dus op de kop.
iemand een idee hoe ik dit moet omdraaien?
wil het graag op youtube zetten namelijk.
film is nu dus op de kop.
iemand een idee hoe ik dit moet omdraaien?
wil het graag op youtube zetten namelijk.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
thanks!
dat werkt idd maar nu heb ik per ongeluk het verkeerde filmpje gewist
stom van mezelf nu heb ik niets.
volgende keer beter.



volgende keer beter.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
nu al te laat helaas. 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Zolang je de auto maar niet op de kop zet of wist mag je van mij anklooien wat je wil met die filmpies Mark hahaha
Heb je al even gekeken naar onze website onder 'autosport' en het nieuwbericht? Misschien herken je iemand (foto van voor ik je raam er uitdraaide,
)


clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Leuk dolf!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Zo alles staat weer klaar voor morgen Zandvoort weer een dagje lekker racen dnrt samen met martijn in de box.
komen er no rtcers kijken?
komen er no rtcers kijken?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
He succes morgen 

Tuurlijk, tot straks hahahamark 5t schreef:Zo alles staat weer klaar voor morgen Zandvoort weer een dagje lekker racen dnrt samen met martijn in de box.
komen er no rtcers kijken?
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Komend weekend is de slotrace toch? Saker World Final is in ieder geval en daar had ik heen gemoeten gezien we een team sponsoren. Maar tja, heel vervelend morgen naar Lissabon.
Er is in ieder geval genoeg te beleven dit weekend op Zandvoort.
Er is in ieder geval genoeg te beleven dit weekend op Zandvoort.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
complete bak stuk
olie loopt er uit.
en maakt vreselijk lawaai.
ik heb tijdens de kwalificatie een losgelopen bout gehad uit het zwarte deksel van de bak en 1 bout was compleet weg.
ik kreeg dus steeds bakolie op mijn banden en de auto was eigenlijk onbestuurbaar (gleed steeds weg).
tussendoor gerepareerd en bijgevuld maar heb denk ik te lang met te weinig olie gereden plof zij de bak toen
was de laatste wedstrijd dus deze winter mooi rustig nieuw bakkie bouwen met quaife er in.
Pech happens bij dit soort hobbys (hoort er bij)
Martijn was 1e manche 2e en 2e mache 1e (rijdt nu onder de 1,59
)
overall was ie dus 1e

olie loopt er uit.
en maakt vreselijk lawaai.
ik heb tijdens de kwalificatie een losgelopen bout gehad uit het zwarte deksel van de bak en 1 bout was compleet weg.
ik kreeg dus steeds bakolie op mijn banden en de auto was eigenlijk onbestuurbaar (gleed steeds weg).
tussendoor gerepareerd en bijgevuld maar heb denk ik te lang met te weinig olie gereden plof zij de bak toen

was de laatste wedstrijd dus deze winter mooi rustig nieuw bakkie bouwen met quaife er in.
Pech happens bij dit soort hobbys (hoort er bij)
Martijn was 1e manche 2e en 2e mache 1e (rijdt nu onder de 1,59

overall was ie dus 1e



lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Aangezien motor en bak er deze winter er weer uitgaan wil ik
gelijk een ander uitlaat spruitstuk gaan maken.
Nu zwerven er hier ergens foto's van diverse f7r spruitstukken
ik weet enkel niet meer waar.
Oa eentje van benny raepers meen ik.
iemand die dit weet boven water te toveren?
gelijk een ander uitlaat spruitstuk gaan maken.
Nu zwerven er hier ergens foto's van diverse f7r spruitstukken
ik weet enkel niet meer waar.
Oa eentje van benny raepers meen ik.
iemand die dit weet boven water te toveren?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
hierom zit er dus bij de cup clio een standaard spruitstuk in, en mark die bami van hier boven is voor een f4r.kris clio 16v schreef:met te proberen weet je het,tenslotte het kost toch niks![]()
in de tijd deed Benny Raepers al de williams collectors eraf om de orginele van de 16v te steken!!!!!!
het lijkt me dat je dan een clio 2 rs fase3 spruitstuk pas moet maken of een clio 3 rs spruitstuk die rs heeft ook af fabriek 200Pk. en meer kan haast niet zonder throttle body's
ze halen 250pk uit die f4r's znder itb's. Dus je hebt echt geen itb's nodig voor veel pk's. kijk maar naar de f7r van Kris. Kleine 210 pk met hoge compressie en nokkenassen.Abel schreef:hierom zit er dus bij de cup clio een standaard spruitstuk in, en mark die bami van hier boven is voor een f4r.kris clio 16v schreef:met te proberen weet je het,tenslotte het kost toch niks![]()
in de tijd deed Benny Raepers al de williams collectors eraf om de orginele van de 16v te steken!!!!!!
het lijkt me dat je dan een clio 2 rs fase3 spruitstuk pas moet maken of een clio 3 rs spruitstuk die rs heeft ook af fabriek 200Pk. en meer kan haast niet zonder throttle body's
hier een verzameling spruitstukken
http://www.clio-williams.net/forum/view ... highlight=
thanks voor de fotos!!!
in het begin van het seizoen motor problemen gehad.
die zijn nu opgelost en motor houd zich prima.(pk`s genoeg)
nu de rest nog dus de bak !!!
die is toch al stuk vandaar.
gelijk qauife diff er in.
verder is het een relatief kleine ingreep om als de motor en bak er toch uit zijn een
groter uitlaatspruitstuk te monteren.
hier kan ik nog enige pk`s winnen tov het spruitstuk waar ik nu mee rijdt.
deze is inwendig 35mm en ik wil naar inwendig 45mm.
komt dus allemaal goed heren ik maak de auto gewoon steeds iets beter naar mijn eigen idee.
btw die 4 in 1 wordt het toch niet ik ga voor een copie van mijn huidige dus 4-2-1 en dan natuurlijk weer een RVS exemplaar.
in het begin van het seizoen motor problemen gehad.
die zijn nu opgelost en motor houd zich prima.(pk`s genoeg)
nu de rest nog dus de bak !!!
die is toch al stuk vandaar.
gelijk qauife diff er in.
verder is het een relatief kleine ingreep om als de motor en bak er toch uit zijn een
groter uitlaatspruitstuk te monteren.
hier kan ik nog enige pk`s winnen tov het spruitstuk waar ik nu mee rijdt.
deze is inwendig 35mm en ik wil naar inwendig 45mm.
komt dus allemaal goed heren ik maak de auto gewoon steeds iets beter naar mijn eigen idee.
btw die 4 in 1 wordt het toch niet ik ga voor een copie van mijn huidige dus 4-2-1 en dan natuurlijk weer een RVS exemplaar.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Gelijk heb je Mark, lekker stap voor stap verbeteren die auto, niets mis mee 

Hier een 172 spruitstuk pas gemaakt op een f7r met zeer goede resultaten:
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... r+manifold
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... r+manifold
kliktutuur schreef:Hier een 172 spruitstuk pas gemaakt op een f7r met zeer goede resultaten:
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... r+manifold
zoals het nu lijkt ga ik gewoon een copie van mijn supersprint maken enkel met een grotere diameter buizen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
niet meer leverbaar via de dealer???
lijkt me erg vreemd is toch een gangbaar onderdeel wat gaat lekken.
iemand een idee?
onderste keerring van de schakelstang. 7703 087 163.
lijkt me erg vreemd is toch een gangbaar onderdeel wat gaat lekken.
iemand een idee?
onderste keerring van de schakelstang. 7703 087 163.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40 ... c=2&_rdc=1
kijk ook ff naar CORTECO 12018001B
en naar VEMA 15143
kijk ook ff naar CORTECO 12018001B
en naar VEMA 15143