
Iets dikke turbo fluit naast me en weg was ie

Das idd een 135i....waarschijnlijk wel met een M erbijIIIRS schreef:Is 66-GTG-2 een voorbeeld van een 135i M? Of ga ik een 135i M niet bijhouden met m'n Megane 3 RS![]()
Heb ik in ieder geval een keertje tegen gereden op de A2, samen met een Mini Cooper S.
Met z'n 3en achter elkaar aan; ik voorop, Mini midden en BMW achter.
Mini moest een baan naar rechts, want die BMW moest er langs, op zoek naar mij.
Zag hem akelig dichterbij komen. Bij de 240km/h toch maar iets van het gas af.
Duimpje gewisseld met de BMW. Mini niet meer gezien.![]()
Haha, briljant was dat zeg.
Maarten-Jan schreef:Toch blijft dit leuk:
8:07.97 Renault Megane RS Trophy
8:15 BMW 1 Series M Coupe
Op diezelfde ring
Dat ding is inderdaad alleen als coupe:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Ser ... Coup.C3.A9
Nope 1 aan iedere zijde...tenminste dat heeft de buurman.Adinsx schreef:Een échte 1M heeft een biturbo zes in lijn met 340pk en dat loopt als een kanon inderdaad.
Heeft ook altijd die vier uitlaten overigens, maar ik weet niet of het M-pakket dat wellicht ook op de 135i toevoegt.
Er rijden wel een aantal zwarte in NL rond en ze zijn lekker breed inderdaad:
[img]http://files.autogespot.info/autogespot ... 5502_3.jpg[/img]
Breder dan een 135i met M-pakket in ieder geval.
4,9s naar de 100 is ook niet verkeerd. Hetzelfde blok lag in de Z4 35iS die ik in de zomer door de Eifel heb geduwd.
Briljant blok, briljante sound én briljante bak. En nee, daar hoef je met een RS niet naast te gaan staan...
Jochem de Haas schreef:De vorige bmw van de buurman was een 130i oude type...
Tegen de Williams......echt volledig kansloos.
Die bmw echt goed sneller....pffff had meteen een complex.
Met mijn zilvere gt 1.8T nog wel eens tegen een 335 coupe gereden ging behoorlijk gelijk op....
Later hoorde ik dat er ook een diesel uitvoering is ....dus weet eigenlijk niet of dit nu een i was of een d.