Goed, we zijn inmiddels precies een jaar verder! En zoals jullie hebben kunnen lezen op de vorige pagina heb ik mijn licentie in de pocket, maar was het gelijk einde 16V!
De maanden erna spookte er van alles door mijn hoofd. Het 16V boek sluiten, vanaf nul een RS op te bouwen of RingRacer 1 uit zijn diepe slaap halen.
Eigenlijk vond ik het zonde om met de 16V te stoppen, het is een erg lekkere ragbak, grotendeels naar mijn wensen opgebouwd en niet geheel onbelangrijk: betaalbaar! Ik besloot om de Clio in de hoek te zetten.
Inmiddels was het mei, en kwam ik per toeval een oude bekende tegen...
De oude auto van Egbert Brinks! Precies met dé goodies die ik nodig had om mijn ragbak helemaal af te maken én te verbeteren!
Onder andere: 2.0, Williams voortrein, RS remmerij etc etc.
Jochem gebeld, en s'avonds reden we richting Etten-Leur en met 2 auto’s weer terug:
[img]
https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos- ... 4460_n.jpg[/img]
Motorisch liep de auto als een rakket! Maar carosserie-technisch was het echt drama! Boeiend! Het ging ons enkel om de binnenkant!
Uiteindelijk is “De Haas” 17 augustus begonnen met strippen. Zo blij als een kind, want er is weer een 449 minder!
[img]
https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos- ... 3588_n.jpg[/img]
Paar uurtjes later:
[img]
http://8.media.hyves-static.net/1539926 ... 26615.jpeg[/img]
Maandagochtend:
[img]
http://5.media.hyves-static.net/1539926 ... 26644.jpeg[/img]
Toen het blok naast de auto stond heeft Jochem gelijk de distributieriem, waterpomp en koppeling vervangen.
Afgelopen zaterdag lag om 23:45 de motor in de witte. Wouter, bedankt voor je hulp!
[img]
http://6.media.hyves-static.net/1540309 ... 09277.jpeg[/img]
Zo staat die er nu bij;
[img]
http://5.media.hyves-static.net/1540414 ... 14748.jpeg[/img]
[img]
http://4.media.hyves-static.net/1540414 ... 14763.jpeg[/img]
Als het een klein beetje meezit kunnen we zaterdag het contact weer eens omdraaien…
Tot zover!