Miekje's RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Miekje16V

En bedankt... hihih

Maar tot nu toe rij ik erg prettig in de (ok, hij is wat emotieloos) Astra, nog geen gedoe gehad en een stuk zuiniger :smile:

Ik heb overigens zojuist mijn lidmaatschap bij de RTC ook beëindigd maar ik weet zeker dat ik enkelen van jullie nog wel zie, spreek of eens iets van hoor via dit forum of andere social media.

Ik wens jullie nog jaren rij- en tuningplezier met de Renaults! Ontzettend bedankt voor de gezelligheid, tips en technische hulp die ik over de jaren van jullie heb mogen ontvangen. De RTC is een prachtig forum voor de Renault liefhebber en eigenaar en ik hoop dat deze dan ook nog tot in de eeuwigheid mag blijven bestaan. (Y) :)

Groeten, Marieke :bye:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ook met die Astra (zélfs met die Astra ;) ) ben je hier gewoon welkom, he. (Y) Ook als niet-betalend lid. Dus da's geen reden om te vertrekken hier! Een beetje vrouwelijke charme kan dit testosteron-forum wel gebruiken af en toe. ;)

Veel plezier met je Astra in elk geval en wellicht tot een andere keer. (Y)
Miekje16V

Dank je Merijn! Wellicht dat ik mijn gezicht nog eens laat zien op een meeting en ik blijf dit forum ook wel een beetje volgen. Blijft toch leuk.

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of mijn ex-RS nog ergens rondrijdt en of de eigenaar wellicht ook RTC lid is geworden (ik heb stickers in de het dashboardkastje van de RS achter gelaten bij de inruil). Iemand enig idee waar de 26-GX-GV is gebleven???
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Miekje16V schreef: Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of mijn ex-RS nog ergens rondrijdt en of de eigenaar wellicht ook RTC lid is geworden (ik heb stickers in de het dashboardkastje van de RS achter gelaten bij de inruil). Iemand enig idee waar de 26-GX-GV is gebleven???

Het laatste wat ik er van heb is dat hij in 2011 te koop stond op mp onder de naam Kip.
Miekje16V

Ja daar heb ik hem destijds van gekocht ;-) Ben benieuwd waar hij nu is, ik mis hem best een beetje :p
Plaats reactie