

Oeps sorry, t'was ook al een week later dat ik ze ffe op stick gezet heb.derbimarcel schreef:Die van mij is een 197 Henk
Zo ik heb bewust even gewacht met reageren nu ik er weer een paar duizend k op de klok gezet heb. De Twingo is fantastisch opgeknapt en rijd echt heerlijk. En ik denk inderdaad dat die bandjes voorop wel sneller aan vervanging toe zijnArno17 schreef:Zo dat is lekker.......hoe voelt dat nu met rijden?....open deur modetechnoslet schreef:Hierbij de metingen van mijn Twingo Dci die er lekker van opgeknapt is
Winst:
Koppel 195.1 naar 247.6 Nm
PK 78.6 naar 95.1
Henk, nogmaals bedankt!
Dat wordt voorbandjes vreten.....
er wordt gesproken over de 'meeste' ... Dan ben jij toch zeker de uitzondering!-jo- schreef:wel, de specialisten hebben gesproken...dan zal het wel zo zijn zeker ?
Ik denk dat Geert bedoelt dat het met een turbo blok moeilijker is om de bocht uit te accelereren.tutuur schreef:Ding gaat toch net zo hard de bocht om als zonder turbo of ben ik nou gek, enige verschil is dat je op het rechte eind weg bent
Funky-jo- schreef:Megane cup stuurkolom, Megane cup onbekrachtigd stuurhuis, Megane cup stuurarmen, Clio williams subframe extra verstevigd , Megane cup draagarmen met stalen bussen en uniballs, Megane cup fusees met extenderpin, studs m14x m12, Megane cup bilstein schroefset met Clio 2 cup inserts, nordsleiffe veren set up, custom topmounts pure motorsport, Megane cup stabi met Renault sport rubbers. En een setje apracing 4 pots. Op maat gemaakte aandrijfassen dat de auto ongeveer 20 cm breder geworden is.