
Martijns cup clio
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
dubbel post
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op zo 25 aug 2013 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
dubbel post
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op zo 25 aug 2013 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen




wat een mega mooie foto voor in je schuur 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Hee Martijn, op nieuwe of oude bandjes?
Als het op oude was moet je met nieuwe toch een end richting de 2.00 komen.Tijdens deze race ook nog mijn PR verbeterd naar 2:01.2!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik heb nog nooit op nieuwe bandjes gereden luco. altijd gebruikt.
heb nu net een set gekocht waar een kwartier op gereden is, echt als nieuw. daar ga ik het binnenkort op proberen op assen. op assen rij ik ook al 2:01 laag dus ben benieuwd wat dat uithaalt
heb nu net een set gekocht waar een kwartier op gereden is, echt als nieuw. daar ga ik het binnenkort op proberen op assen. op assen rij ik ook al 2:01 laag dus ben benieuwd wat dat uithaalt

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Kwartier is de top er al af, eerste drie vier rondjes zijn ze het snelste
Michelins?

Michelins?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
nee ik wil geen michelins weer. rij enkel op dunlops.
streepje zit er nog op luco, valt wel mee denk ik. en ach, het scheelt te veel voor mij qua prijs
streepje zit er nog op luco, valt wel mee denk ik. en ach, het scheelt te veel voor mij qua prijs

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja qua prijs scheelt het wel veel ja.
Clio bevalt op dunlops dus beter, met de 5 was er met dunlops niet te rijden, kreeg ze niet warm, auto is te licht.
Clio bevalt op dunlops dus beter, met de 5 was er met dunlops niet te rijden, kreeg ze niet warm, auto is te licht.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mwah beter zeg ik niet direct, maar ze gaan langer mee en heb het idee dat ze tijdens de wedstrijd langer goed blijven.
ik kan in de tweede ronde al een 2:01 rijden tegenwoordig.
ik weeg 880kg leeg, maar daar zat jij nog wel een stuk onder natuurlijk.
ik kan in de tweede ronde al een 2:01 rijden tegenwoordig.
ik weeg 880kg leeg, maar daar zat jij nog wel een stuk onder natuurlijk.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
830 met volle tank, zonder rijder.
Maar 50 kilo kan veel verschil maken.
Ik deed een heel seizoen dnrt met 6 nieuwe banden en dan nog wat trackdays. Ik wisselde elke keer van voor naar achter.
Maar gevoel en wat tussen je oren zit is eigenlijk het belangrijkste.
Maar 50 kilo kan veel verschil maken.
Ik deed een heel seizoen dnrt met 6 nieuwe banden en dan nog wat trackdays. Ik wisselde elke keer van voor naar achter.
Maar gevoel en wat tussen je oren zit is eigenlijk het belangrijkste.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik weeg 930 met volle tank luco.
dus 100kg zwaarder. ik wissel niet van voor naar achter. momenteel heb ik wel 185/580 achter liggen en heb wel het gevoel dat deze iets sneller warm worden.
overigens moet ik zeggen dat de achterbanden wel nieuw waren, maar het schijnt het best te helpen met nieuwe voorbanden. ben dus heel benieuwd hoe het met deze bandjes gaat want heb nog nooit zulke goede gehad
dus 100kg zwaarder. ik wissel niet van voor naar achter. momenteel heb ik wel 185/580 achter liggen en heb wel het gevoel dat deze iets sneller warm worden.
overigens moet ik zeggen dat de achterbanden wel nieuw waren, maar het schijnt het best te helpen met nieuwe voorbanden. ben dus heel benieuwd hoe het met deze bandjes gaat want heb nog nooit zulke goede gehad

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja ik bedoelde meer dat bij mij een 50 kilo meer misschien net het verschil is tussen wel en niet warm krijgen
Misschien heb ik ook wel dingen verkeerd gedaan met bandenspanning enzo, dunlops zijn gewoon anders dan michelins, daar ben ik inmiddels wel achter, je moet aan beiden wennen en er misschien iets anders mee omgaan.
2.00 zou wel een mooie grens zijn voor jouw, ook op cpz, is toch wel iets magisch vind ik.

Misschien heb ik ook wel dingen verkeerd gedaan met bandenspanning enzo, dunlops zijn gewoon anders dan michelins, daar ben ik inmiddels wel achter, je moet aan beiden wennen en er misschien iets anders mee omgaan.
2.00 zou wel een mooie grens zijn voor jouw, ook op cpz, is toch wel iets magisch vind ik.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
klopt luco, 2:00 voor assen en zandvoort eigenlijk.
ik kom er nog wel onder denk ik. tijdens het srw had iedereen langzamere tijden he. jim kwam met zijn clio 3 op nieuwe banden niet ver onder de 2:03. normaal reed hij toch 2 minuten blank ongeveer.
ik kom er nog wel onder denk ik. tijdens het srw had iedereen langzamere tijden he. jim kwam met zijn clio 3 op nieuwe banden niet ver onder de 2:03. normaal reed hij toch 2 minuten blank ongeveer.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ooit wil ik wel eens in een clio rijden, gewoon eens kijken wat het verschil in beleving en stabiliteit is tov een vijf.
Ik weet wel dat de seat een verademing was (veel makkelijker te beheersen) dan de 5.
Ik weet wel dat de seat een verademing was (veel makkelijker te beheersen) dan de 5.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
tsja, makkelijk is het niet. clio 3 schijnt heel makkelijk te zijn geworden, en iedereen die ik spreek die beide heeft bestuurd vond clio 2 veel uitdagender, daar moest je nog echt in werken hoor ik dan vaak.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Dat werken is veel leuker 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
als je weer werk hebt en je kunt hem cash aftikken mag je er wel eens een rondje in rijden luco 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
clio 1 das pas werken!! 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Haha met andermans spullen ben ik voorzichtiger dan met mijn eigen spullen hoor.Martijn Kool schreef:als je weer werk hebt en je kunt hem cash aftikken mag je er wel eens een rondje in rijden luco
@Mark, 5 je is denk ik harder werken, nog korter dan een clio 1.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Zo dan, eindelijk onder de 2 minuten! 1:59.89 als kwalificatie gereden afgelopen vrijdag!!
Eerste race tweede, tweede race eerste! Dagoverwinning
Mooie afsluiter van het seizoen dacht ik.
Hier een filmpje van race 1, check mijn spin in de eerste ronde... wat een geluk (of stuurmanskunst? ;p )
Eerste race tweede, tweede race eerste! Dagoverwinning

Mooie afsluiter van het seizoen dacht ik.
Hier een filmpje van race 1, check mijn spin in de eerste ronde... wat een geluk (of stuurmanskunst? ;p )
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Supergaaf Martijn!! Ook je inhaalactie bij de BMW én Golf
. Zo rond de 4 minuten. Top!!

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
kwam gewoon om, ik lifte met koude achterbanden en dat had ik niet moeten doen..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Die Hutzezon ragt er ook lekker overheen met zijn 33
Mooi hoor onder de twee minuten.
Maak die camera eens op je kooi man
Mooi hoor onder de twee minuten.
Maak die camera eens op je kooi man

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Die 33 heeft t gas er ook aardig op staan inderdaad 

-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Gefeliciteerd met de resultaten en wat een mazzel dat er niemand tegen je aan rijd tijdens de spin.
Blijven leuke filmpjes, gaat steeds meer kriebelen om ook een licensie te halen en DNRT te gaan rijden.
Blijven leuke filmpjes, gaat steeds meer kriebelen om ook een licensie te halen en DNRT te gaan rijden.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Mocht het gebeuren zeker met de 16v. Maarja €€€€€Steven schreef:Doen man! Ga je dan met je 16v aan de gang?

Enige aanpassing die ik dan nog wil is een onderblok met HC zuigers en een sadev.
Onderstel is RS breedte met camberverstelling op de achteras.
Sorry voor ds offtopic Martijn
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)