Neem die GAZ is helemaal op de foto.....
Als ik zo het bovenste stuk zie staat toch aardig scheef.
Misschien dat dat het probleem al oplost?
Mijn vraag:
Ik heb een R19 16V cabrio fase 2.
Deze is nu voorzien van 1.7T uit een Volvo
Hij is alleen gechipt en voorzien van een dumpvalve, voor de rest standaard.
Nu was het 1 groot drama maar dat wist ik en daarom had ik hem erg goedkoop.
Na het aanleggen van wat massa's het vervangen van de koppeling en voor de rest de nodige onderdelen liep hij weer aardig.
Toen na wat stukken kabelboom en stekkers te hebben vervangen liep hij echt gewoon goed.
Ik had nog wat rustig aan gedaan maar nu wou ik toch is weten wat hij kan.
Als ik nu de auto goed door trek gaat dat heel lang erg goed.
Tot hij opeens bij het opbouwen van de turbo druk gaat klappen.
Dus echt continu gas dicht gas open gas dicht gas open.
Zo erg da het je bijna een wiplash oplevert.
Ook als je hem dan onbelast ff de begrenzer in trapt en hij bouwt druk op klapt hij hem telkens dicht open. (nee niet gewoon het overslaan van de begrenzer)
Motor uit en motor weer aan en het is weg.....
Om dan na een paar keer goed door trekken weer te verschijnen.
Is er iemand hier met meer verstand van dit Volvo blok?
Of iemand die dit probleem herkent?
En dan wou ik nog weten of het hoort dat hij tot de 4000 toeren maar halve druk opbouwt en dan bij de 4000 je voelt dat je in je stoel gedrukt word en hij wel volle turbodruk krijgt?
Nou ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken
