Hallo,
Ik ben aan het kijken voor een links-rechts uitlaat voor mijn Mégane Estate GT.
Heeft er iemand ervaring met de uitlaten van Maxi Performance?
Zijn toch beduidend goedkoper dan andere die ik gezien heb op het web, vandaar.
Maxi Performance
Ff google-en op PM performance, doen het netjes en niet duur. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Van PM heb je wel goede referenties hier op het forum
Goedkoop duurkoop verhaal is bij een uitlaat wel van toepassing, rvs kostprijs heb je altijd dus als de een 30-40% goedkoper is,..?
Dat zou ik mij afvragen

Goedkoop duurkoop verhaal is bij een uitlaat wel van toepassing, rvs kostprijs heb je altijd dus als de een 30-40% goedkoper is,..?
Dat zou ik mij afvragen

Racing is the best way to convert money into noise
dat kan echt geen kwaad, het is niet dat die dan opeens na 3 jaar opeens zijn door geroest... die las is een stuk sterker dan een gewoon stukje niet rvs uitlaat buis..tutuur schreef:Ik heb maxi werk gezien, bestaande ophangbeugeltjes losgeslepen en over gelast. Zonder rvs las uiteraard, dat kost namelijk meer geld
Ik zeg ook niet dat het kwaad kan.
Dat is gewoon waar de prijsverschillen inzitten. Als de bestaande beugeltjes losgeslepen worden is de originele einddemper dus ook nutteloos...
Overigens zal dat bij een verandering van enkel naar dubbel wel lastig worden maar dit is wat ik gezien heb.
Dat is gewoon waar de prijsverschillen inzitten. Als de bestaande beugeltjes losgeslepen worden is de originele einddemper dus ook nutteloos...
Overigens zal dat bij een verandering van enkel naar dubbel wel lastig worden maar dit is wat ik gezien heb.
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: zo 26 feb 2012 11:25
- Locatie: voorschoten
- Contacteer:
Je kan ook even op NM parts .nl kijken daar laat ik al jaren mijn uitlaten doen daar heb ik vaak uitlaten op maat laten maken hij buigt alles zelf met een machine hij is echt heel goed.
Dan kan ik een zeikerd zijn, maar RVS materiaal moet je dan ook wel met RVS draad lassen... alleen al tegen het bruin worden.
RVS heb je trouwens ook in gradaties, ik weet niet wat ze voor uitlaten gebruiken, maar vast niet de hoogste kwaliteit. Net als RVS buitenlampjes van de Gamma, dat RVS roest nog net niet van de muur
RVS heb je trouwens ook in gradaties, ik weet niet wat ze voor uitlaten gebruiken, maar vast niet de hoogste kwaliteit. Net als RVS buitenlampjes van de Gamma, dat RVS roest nog net niet van de muur

Mrtn = Maarten
Vaak wordt 304 (ook wel A2 kwaliteit) gebruikt. Dat is makkelijker te bewerken, lees dieptrekken en vervormen. Het heeft iets mindere corrosiebestendigheid, maar dat geldt met name bij maritiem gebruik. RVS is wel gevoelig voor scheuren, zeker onder invloed van H2SO4 en hoge temperaturen.
Een beter kwaliteit RVS is 316 (ook wel A4) en 321, maar die zijn duurder en moelijker te bewerken.
(Ik werk in de off-shore industrie)
Een beter kwaliteit RVS is 316 (ook wel A4) en 321, maar die zijn duurder en moelijker te bewerken.
(Ik werk in de off-shore industrie)
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Ik heb bij PM de uitlaat onder laten zetten en er wordt daar vakkundig goed werk geleverd.
Weten ook veel van tuning en doen in hun vrijetijd zelf veel met drift auto's.
Betaal liever iets meer en nog steeds 200% happy met uitlaat

Alle auto's eerder bij EPS laten doen, maar PM is voor mij stuk dichterbij en net zo goed.
Weten ook veel van tuning en doen in hun vrijetijd zelf veel met drift auto's.
Betaal liever iets meer en nog steeds 200% happy met uitlaat


Alle auto's eerder bij EPS laten doen, maar PM is voor mij stuk dichterbij en net zo goed.