Maxi Performance

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
remcob

Hallo,

Ik ben aan het kijken voor een links-rechts uitlaat voor mijn Mégane Estate GT.

Heeft er iemand ervaring met de uitlaten van Maxi Performance?

Zijn toch beduidend goedkoper dan andere die ik gezien heb op het web, vandaar.
Ik rij niet hard ik vlieg gewoon laag! :)
ARNO16V
Contacteer:

Ff google-en op PM performance, doen het netjes en niet duur. (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
remcob

Aandelen? :)

Als je de prijzen van Maxi met PM vergelijkt is Maxi bijna 30-40% goedkoper voor hetzelfde werk!
Ik rij niet hard ik vlieg gewoon laag! :)
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Van PM heb je wel goede referenties hier op het forum (Y)

Goedkoop duurkoop verhaal is bij een uitlaat wel van toepassing, rvs kostprijs heb je altijd dus als de een 30-40% goedkoper is,..?
Dat zou ik mij afvragen ;-)
Racing is the best way to convert money into noise
tutuur
Clubsponsor

Ik heb maxi werk gezien, bestaande ophangbeugeltjes losgeslepen en over gelast. Zonder rvs las uiteraard, dat kost namelijk meer geld ;-)
Abel
Über-Spammer

tutuur schreef:Ik heb maxi werk gezien, bestaande ophangbeugeltjes losgeslepen en over gelast. Zonder rvs las uiteraard, dat kost namelijk meer geld ;-)
dat kan echt geen kwaad, het is niet dat die dan opeens na 3 jaar opeens zijn door geroest... die las is een stuk sterker dan een gewoon stukje niet rvs uitlaat buis..
tutuur
Clubsponsor

Ik zeg ook niet dat het kwaad kan.

Dat is gewoon waar de prijsverschillen inzitten. Als de bestaande beugeltjes losgeslepen worden is de originele einddemper dus ook nutteloos...

Overigens zal dat bij een verandering van enkel naar dubbel wel lastig worden maar dit is wat ik gezien heb.
megane rs 250
Contacteer:

Je kan ook even op NM parts .nl kijken daar laat ik al jaren mijn uitlaten doen daar heb ik vaak uitlaten op maat laten maken hij buigt alles zelf met een machine hij is echt heel goed.
Mrtn
Car: R5GTT

Dan kan ik een zeikerd zijn, maar RVS materiaal moet je dan ook wel met RVS draad lassen... alleen al tegen het bruin worden.

RVS heb je trouwens ook in gradaties, ik weet niet wat ze voor uitlaten gebruiken, maar vast niet de hoogste kwaliteit. Net als RVS buitenlampjes van de Gamma, dat RVS roest nog net niet van de muur :lol:
Mrtn = Maarten
jacques

Vaak wordt 304 (ook wel A2 kwaliteit) gebruikt. Dat is makkelijker te bewerken, lees dieptrekken en vervormen. Het heeft iets mindere corrosiebestendigheid, maar dat geldt met name bij maritiem gebruik. RVS is wel gevoelig voor scheuren, zeker onder invloed van H2SO4 en hoge temperaturen.

Een beter kwaliteit RVS is 316 (ook wel A4) en 321, maar die zijn duurder en moelijker te bewerken.

(Ik werk in de off-shore industrie)
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
flynn
Car: Megane 4 RS 2018

Ik heb bij PM de uitlaat onder laten zetten en er wordt daar vakkundig goed werk geleverd.
Weten ook veel van tuning en doen in hun vrijetijd zelf veel met drift auto's.

Betaal liever iets meer en nog steeds 200% happy met uitlaat (Y) :grin:

Alle auto's eerder bij EPS laten doen, maar PM is voor mij stuk dichterbij en net zo goed.
http://www.dje-quake.nl
Music is the answer....
Plaats reactie