Het houdertje van de koolstofpot is bij mij totaal weggerot en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om dat ding weer te monteren.
Klopt het dat ik dan het hele EGR systeem moet verwijderen en zo ja, heeft dit negatieve gevolgen voor de auto?
Wat moet ik allemaal verwijderen?
Koolstofpotje F7P
potje kan je gewoon weg laten. Het is vooral bedoeld voor de ontluchting van je benzine tank. Slangetjes even volgen en afdoppen op je blok. Deze blokken hebben gelukkig nog geen egr. Dat is pas bij de f7r van de megane.
p.s. waarom voor elk ding een apart topic?
p.s. waarom voor elk ding een apart topic?
Ok, Thanks.
Een apart topic voor elk ding; Tja, aangeleerd op een ander forum denk ik. Waarom diverse vragen in 1 topic? Dan vind je zelf, of anderen, het nooit meer terug.
Bedoel je dat het handiger is om alles in het projecttopic te vragen?
Een apart topic voor elk ding; Tja, aangeleerd op een ander forum denk ik. Waarom diverse vragen in 1 topic? Dan vind je zelf, of anderen, het nooit meer terug.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
JaSareno schreef:meer terug.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Helder! 

Tegen een mod ga ik niet in...
Ik zal de vraag eerst in het project stellen en als het me "te lang" duurt open ik een nieuw topic.
Deal?

Ik zal de vraag eerst in het project stellen en als het me "te lang" duurt open ik een nieuw topic.
Deal?

Tja, waar begint een Techiek Forum waar een ACT eindigt
Point(s) taken!

Point(s) taken!
Het vervelende van dat de ACT topics is dat het een zoekopdracht onnodig moeilijk maakt. Door de enorme hoeveelheid informatie die zulke topics bevatten, kun je bijna niets meer terug vinden. Zonde!Roald schreef:Of post dit soort vragen in ACT 19 16v
Eigenlijk zouden er FAQ topics moeten worden bijgehouden, maar dat is best veel werk en daarom nooit echt van de grond gekomen.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Maar om voor elke vraag een topic te openen is nog onoverzichtelijker en irritant.
In je projecttopic krijg je eigenlijk altijd wel antwoord en dan blijft het ook een beetje centraal.
In je projecttopic krijg je eigenlijk altijd wel antwoord en dan blijft het ook een beetje centraal.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.