
Mark 5T cup Megane
schrik niet van de rook die ik produceer 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
succes dinsdag op Zolder en ga onder de 2.00 

Zo de bbqs branden en de biertje s zijn koud
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Bewaar je wat voor morgen Mark? Ben gek op kou(w)e karbonaatjesmark 5t schreef:Zo de bbqs branden en de biertje s zijn koud

Neem aan dat jullie de baan al drie keer gelopen hebben als verkenning?
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Alle vlees en bier is op
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
weer terug en erg moe.
post later wel wat
alle mensen van de RTC en bekenden super bedankt voor alle Hulp!!!
post later wel wat
alle mensen van de RTC en bekenden super bedankt voor alle Hulp!!!

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
sloper 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
-jo- schreef:Hoeveel kg ben je kwijt (bodymass ? )Wat een heerlijk weer om op het terras in de paddock te zitten


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
@ JO idd F*&^%$#@CK wat was het heet zeg!
Luco goeie tip van die drinkzak
moet ook maar eens iets fabriceren als het zo warm is.
Luco goeie tip van die drinkzak
moet ook maar eens iets fabriceren als het zo warm is.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: vr 10 feb 2006 17:29
drinkzak kan je bij een outdoor-winkel aanschaffen
ik heb zelf bij mijn clio1 met lexaan ramen een rond gat gat geboord en een 90graden bocht slangop de inham bovenop de spiegel.. werkt erg goed
ik heb zelf bij mijn clio1 met lexaan ramen een rond gat gat geboord en een 90graden bocht slangop de inham bovenop de spiegel.. werkt erg goed
ok effe snel dan.
1e vrije training
Linker voorwiel er af gelopen.
ik reed met spacers en erg lange bouten dit ging dus niet goed.
denk dat e.a niet goed vast heeft gezeten of scheef heeft gezeten.
anyway ik reed dus al erg langzaam en probeerde terug te rijden naar de pits.
helaas dus niet gehaald en wiel ging mij voorbij.
Na aankomst in de pits Nam Jean Paul gelijk het voortouw en zette mij rustig op een stoel neer.
ga jij maar effe uitrusten ik redt mij wel met je auto!
spacers er tussenuit gehaald en alles weer gemonteerd met kortere bouten.
Verder heeft JP een mooi verhaal opgehangen aan de KNAF official over klephoudjes e.d. vanwege de enorme rookproduktie van de clio.
helaas dus bijna niets gereden
Tijdtraining:
eerst wat wennen aan de auto en het circuit.
na 1 ronde effe binnen gekomen en de wielbouten nagetrokken door JP.
auto voelde nu wel ok maar omdat ik totaal geen circuit kennis had opgedaan en de baan dus niet goed kende niet echt een goeie tijd kunnen rijden.
Vervolgens eerste race gereden en een paar plaatsjes verbeterd maar niet zoals het zou kunnen.
beste tijd geloof ik iets van 2,05.
vlak voor de 2e race nog een probleem gehad met mijn brandstofdrukmeter die de geest had gegeven.
Deze heeft Jo effe voor mij gedemonteerd echter vlak voor de start bleek er nog een lek in de slang te zitten. deze zelf dus nog een keer ingekort en op hoop van zegen naar de start.
Ik stond dus weer iets verder naar voren en kwam bij de 2 peugeotjes in de buurt.
rijden ging ineens super en alles leek steeds beter te gaan.
auto voelde goed en ik ging lekker hard mooie gevechten met wat BMW`s en de Peugeots.
Helaas gaf mijn gaskabel de geest witte lipje onderaan het pedaal afgebroken en moest ik dus de pits weer opzoeken.
Al met al een boel geleerd maar niet zoals ik gewild had.
Zolder is vooralsnog niet mijn baan ik moet er maar eens iets meer kilometers gaan maken.
Denk dat ik de volgende wedstrijd over laat gaan en een ander onderblok ga monteren.
1e vrije training
Linker voorwiel er af gelopen.
ik reed met spacers en erg lange bouten dit ging dus niet goed.
denk dat e.a niet goed vast heeft gezeten of scheef heeft gezeten.
anyway ik reed dus al erg langzaam en probeerde terug te rijden naar de pits.
helaas dus niet gehaald en wiel ging mij voorbij.
Na aankomst in de pits Nam Jean Paul gelijk het voortouw en zette mij rustig op een stoel neer.
ga jij maar effe uitrusten ik redt mij wel met je auto!

spacers er tussenuit gehaald en alles weer gemonteerd met kortere bouten.
Verder heeft JP een mooi verhaal opgehangen aan de KNAF official over klephoudjes e.d. vanwege de enorme rookproduktie van de clio.
helaas dus bijna niets gereden
Tijdtraining:
eerst wat wennen aan de auto en het circuit.
na 1 ronde effe binnen gekomen en de wielbouten nagetrokken door JP.
auto voelde nu wel ok maar omdat ik totaal geen circuit kennis had opgedaan en de baan dus niet goed kende niet echt een goeie tijd kunnen rijden.
Vervolgens eerste race gereden en een paar plaatsjes verbeterd maar niet zoals het zou kunnen.
beste tijd geloof ik iets van 2,05.
vlak voor de 2e race nog een probleem gehad met mijn brandstofdrukmeter die de geest had gegeven.
Deze heeft Jo effe voor mij gedemonteerd echter vlak voor de start bleek er nog een lek in de slang te zitten. deze zelf dus nog een keer ingekort en op hoop van zegen naar de start.
Ik stond dus weer iets verder naar voren en kwam bij de 2 peugeotjes in de buurt.
rijden ging ineens super en alles leek steeds beter te gaan.
auto voelde goed en ik ging lekker hard mooie gevechten met wat BMW`s en de Peugeots.
Helaas gaf mijn gaskabel de geest witte lipje onderaan het pedaal afgebroken en moest ik dus de pits weer opzoeken.
Al met al een boel geleerd maar niet zoals ik gewild had.
Zolder is vooralsnog niet mijn baan ik moet er maar eens iets meer kilometers gaan maken.
Denk dat ik de volgende wedstrijd over laat gaan en een ander onderblok ga monteren.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Klinkt alsof je een hoop geleerd hebt Mark en volgens mij heb je ondanks de hikjes ook prima vermaakt 

Wordt toch gauw tijd dat TREICO tapeinden+wielmoeren gaat sponsoren
http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... -Toer-B18/

http://www.leonweggelaar.nl/fotografie/ ... -Toer-B18/
-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Balen van de pech!.
Hoe dikke spacers zitter er tussen dan? Ik heb altijd met 12 en 20mm gereden op de ring en nooit ergens last van gehad.
Niet toevallig nieuw gespoten velgen gebruikt waardoor ze zijn losgekomen?
Hoe dikke spacers zitter er tussen dan? Ik heb altijd met 12 en 20mm gereden op de ring en nooit ergens last van gehad.
Niet toevallig nieuw gespoten velgen gebruikt waardoor ze zijn losgekomen?
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
16mm spacers maar heb zojuist de andere die nog vast zat effe goed bekeken en de opstaande randen zijn onderaan 64mm
hier zit ook al een scheur in.
dat gaat dus niet werken op een renault velg zit net niet helemaal aan.
sponsors zijn altijd welkom idd maar ik ben wel reeel het levert ze eigenlijk niets op .
hier zit ook al een scheur in.
dat gaat dus niet werken op een renault velg zit net niet helemaal aan.
sponsors zijn altijd welkom idd maar ik ben wel reeel het levert ze eigenlijk niets op .
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Spacers kan prima ik rij met 25 mm dik, maar gewoon goede nemen icm tapeinden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
idd moeten ze de juiste maat hebben en dat hadden deze niet.
voorlopig effe zonder spacers zie ik later wel weer eens.
voorlopig effe zonder spacers zie ik later wel weer eens.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Deze dan nog effe omdat het zo gezellig was met zijn 2èn racen
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto650-I8KRJE6J.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto650-I8KRJE6J.jpg[/img]
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: vr 10 feb 2006 17:29
mooie combi!!! word tijd om een x met alle clio cup/trackday auto's samen te zijden 

idd goed idee 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
zo complete motor en bak effe weer verwijderd zojuist.
2 uurtjes
deze week dus oude blok demonteren en nieuw onderblok opbouwen.
moet eigenlijk nog best lukken voor de volgende wedstrijd 25 september op Assen.
die baan ligt me wel
als ik nog heel veel tijd overhoud ga ik misschien de achteras ook nog aanpakken maar dat zie ik nog wel effe.
2 uurtjes

deze week dus oude blok demonteren en nieuw onderblok opbouwen.
moet eigenlijk nog best lukken voor de volgende wedstrijd 25 september op Assen.
die baan ligt me wel

als ik nog heel veel tijd overhoud ga ik misschien de achteras ook nog aanpakken maar dat zie ik nog wel effe.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mooi zo mark, dan delen we weer een box, goed? 
volgende week ben je er dus niet bij
.
snel opbouwen dat ding, en pak je brandstofleiding ook even aan!

volgende week ben je er dus niet bij

snel opbouwen dat ding, en pak je brandstofleiding ook even aan!

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
komt goed.
idd samen effe een box doen is leuk en gezellig
idd samen effe een box doen is leuk en gezellig
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
nee even een avond niks gedaan misschien vanavond er weer inlepelen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Nieuwe onderblok zit er onder.
Effe in laten lopen en vervolgens paar keer de straat op en neer.
Clio loopt weer super en nu totaal rookvrij.
Effe in laten lopen en vervolgens paar keer de straat op en neer.
Clio loopt weer super en nu totaal rookvrij.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
naar cpz dan, huphup
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
nee mijn volgende race wordt assen op 25 september.
gezellig samen met Martijn.
ga misschien de achteras ook nog aanpassen als ik nog wat tijd kan vinden.
gezellig samen met Martijn.
ga misschien de achteras ook nog aanpassen als ik nog wat tijd kan vinden.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl