Ramen Electra cabrio 19 16v

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
Sareno
Contacteer:

Ik heb vandaag mijn auto vergeleken met een andere cabrio, deze was een jaar jonger.

Bij hem gaan alle 4 de ruiten automatisch een stukje naar beneden als de klep van de kap open gedaan wordt èn er klinkt een alarmpje als de kap los gemaakt wordt terwijl de ruiten nog helemaal gesloten zijn.

Hoort dit ook in mijn cabrio aanwezig te zijn? (Bj 1994, de zijne 1995). Zo nee, is dit in te bouwen?

Daarnaast heeft hij een knop waarmee alle ruiten ineens naar beneden kunnen. Is dit in de mijne te bouwen?
jacques

Het basisschema van de ramen maar weer eens. Alles te gelijk openen of sluiten is een kwestie van aansturen. Er kan weinig fout gaan. Als je openen en sluiten tegelijk aanstuurt gebeurt er niets (dus geen kortsluiting). De ramen iets laten zakken is een kwestie van een timertje (tijdrelais) er tussen maken dat een kort pulsje geeft. Leef je uit met electronica of electro.

[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... ning-1.gif[/img]
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Sareno
Contacteer:

Hi Jacques,

Tuurlijk kan ik zelf prutsen maar als dit standaard bestaat heb ik dat liever.

Hoort dit (stukje omlaag) te werken bij mijn auto?

En, kan ik die knop waarmee ik alle ramen kan openen zo 123 inbouwen?
paul snip
Contacteer:

Die van mij gaan ook niet naar beneden als ik de kap wil openen of sluiten. Ik kan de kap overigens ook gewoon open en dicht doen als de ramen helemaal omhoog staan. Een schakelaar om alle ramen ineens te openen of sluiten heb ik ook niet. Hoewel dat wel handig zou zijn.
Sareno
Contacteer:

Uit welk bouwjaar is de jouwe?
paul snip
Contacteer:

1994
Sareno
Contacteer:

Net als de mijne ;-)
FS1

de mijne heeft wel zo'n knop om alle 4 tegelijk open te doen, de kap kan wel gewoon open als alle ramen dicht zijn, maar ik heb wel heel soms al eens de ramen ietsje zien zakken als ik de kap open doe, maar is niet dikwijls ;-) dus er zal wel ergens iets schelen aan dit systeem
Sareno
Contacteer:

Bij de auto die ik naast de mijne heb gezet, werkte dit echt schitterend.

Heeft iemand een manual van de 19 16V cabrio uit 1995?
Sareno
Contacteer:

Niemand een idee waar het verschil in zit tov de mijne? Ik kan het niet in de docu terugvinden dat ik heb.
Plaats reactie