Ik heb in 2007 de HTS-A in Arnhem afgerond. Meerdere RTC'ers volgens mij, maar ook een aantal die dat in Apeldoorn deden.
Bij het behalen van je licentie beoordelen ze je oa op je snelheid/lijnen.Adinsx schreef:Ligt het aangehouden tempo dan echt richting de limiet, of is het vooral overschatting van de deelnemers waardoor ze de boel in puin rijden?
Vooral het laatste, overmoed en zichzelf overschatten.Adinsx schreef:Ligt het aangehouden tempo dan echt richting de limiet, of is het vooral overschatting van de deelnemers waardoor ze de boel in puin rijden?
Thanks hij zit vast met 2 schroefjes het rubber bakje kan namelijk uit het kunststof gedeelte dan zie je 2 gaatjes en zo kun je mijn houder bevestigen zonder schade of krasse te maken hij redelijk shock proef.bozothenutter schreef:Dat ziet eerm mooi uit LuukRS
hoe blijft het zitten enzo?
is het een beetje trillingsvrij?
Op de bodem niet oor en speaker kant uiteraard wel speaker kant niet helemaal want als de navigatie gaat praten versta je niks daar zit dus ook een klein gaatje.Abel schreef:op de bodem ook ff een stofje leggen ander heb je zo weer beschadigingen op je bouwwerk, en heb je ook op de voorkant wat stof geplakt? speaker en oor kant?
Mooi gemaakt, maar was mat niet ietsje mooier?
Heb je nog meer nodig? Anders is Engeland zeker de moeite waard.bozothenutter schreef:hoopte dat iemand ze onder de €160 wist...en voor blokken heb je geen service nodig toch...die blokken zijn overal hetzelfde.......
misschien eens een groupbuy organiseren met clio 3 en megane RS eigenaren.
Klopt... Totdat er iets mis mee is.bozothenutter schreef:hoopte dat iemand ze onder de €160 wist...en voor blokken heb je geen service nodig toch...die blokken zijn overal hetzelfde.......
Merijn schreef:Klopt... Totdat er iets mis mee is.bozothenutter schreef:hoopte dat iemand ze onder de €160 wist...en voor blokken heb je geen service nodig toch...die blokken zijn overal hetzelfde.......Ik heb het al eens eerder gehad bij bestellingen uit de UK of vage goedkope bedrijven. Als alles goed gaat, prima!
Gaat er iets mis, dan kan het vervelend worden. Terugsturen, nieuwe ontvangen, lever- en wachttijden, communicatie, etc.
Ik koop niet zo snel meer in een webshop. Of in ieder geval niet bij een webshop waar ik niet op bepaalde tijden effe binnen kan lopen, in geval van vragen/problemen.
Ibolt is binnen....goed ding, maar nog niet perfect.bozothenutter schreef:heb net een ibolt besteld....kwam ik na veel googlen steeds tegen bij mensen die hem als een dashcam willen gebruiken.
Zal het laten weten hoe hij bevalt en hoe trillings vrij hij is.......heb tenslotte vibratechnics motorsteunen....en nog steeds al mijn vullingen...